понеділок, 7 грудня 2015 р.

Лак для нігтів Essie #104 Carry On nail polish

Аж не віриться, що скоро Новий рік, а я нарешті закінчую оглядати свої покупки з минулорічної новорічної мандрівки! Сьогодні ця серія оглядів закінчиться лаком від Ессі, який взагалі був моїм першим лаком цього бренду, але я почала користуватись ним лише цієї осені. Отож, у кадрі - неповторно осінній (чи то вже зимовий) Essie #104 Carry On.

I can't believe it's almost New Year! And I'm finally finishing my reviews on last New Year's shopping during my trip XD Today this review series will end with Essie nail polish. it was actually first Essie polish, but I started wearing it only this autumn. So, here we go - stunning autumn (or winter now?) Essie #104 Carry On.


Ви вже, мабуть, знаєте, що лаки цієї марки - мої улюбленці. Я люблю їх за велику і гарну палітру кольорів, чудову стійкість і зручність в нанесення. Carry On не став винятком - він чудово лягає в два шари, гарно сохне й гарно носиться (я зазвичай ношу його дні 4). Колір - це темно-сливовий з ухолим в коричневий. Чорний шоколад? Не знаю) Колір, з яким мені дуже комфортно і я люблю його і в сонячну погоду, і в холод. Далі кілька фото власне лаку)

May be you already know, that Essie polishes are my favs. I love them for a great choice of shades, nice longevity and convenient application. Carry On is not an exclusion - it works perfectly in two layers, dries fast and lasts long (I usuallt wear it for 4 days). The shade is dark plum with some brown. Dark chocolate? I don't know) But it's a shade I feel comfortable with in sunny weather and in a cold too. And here we got some photos!






Як вам Carry On?
What do you think about Carry On?

52 коментарі:

  1. Wow, Wow, Wow,!!!

    I love it!

    Have a nice week!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  2. Amazing color, my favourite:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  3. Such a fabulous and gorgeous color. You have beautiful nails, girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  4. Очень зимний цвет, красивый такой!

    ВідповістиВидалити
  5. Спелый виноград - не иначе!

    У меня новый дизайн www.whatpollylikes.ru!

    ВідповістиВидалити
  6. Гарний і глибокий осінній колір!

    ВідповістиВидалити
  7. Я обожаю темные оттенки на ногтях)) Лак красавчик)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж в них просто закохана))
      Дякую! Цей лак я точно повторю ще)

      Видалити
  8. This color is great, it's so deep :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  9. У меня тоже есть Essie в этом же оттенке, очень его люблю))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, Ессі неможливо не любити)) Хоча в мене і є один їхній лак, який міг би бути кращим)

      Видалити
  10. Мне тоже не верится, что скоро Новый Год! Оттенок лака очень красивый=)))

    arcticraspberry.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Даа, праздники так близко, что уже атмосфера во всю и настроение!
      Спасибо)

      Видалити
  11. Дуже гарний відтінок) я от також після знайомства з лаками Ессі не можу натішитись з якості)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мене теж дуже тішить їхня якість)) І об'єм баночок!

      Видалити
  12. Красивый цвет и ногти у тебя!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Благодарю) Этот оттенок - мой фаворит!

      Видалити
  13. Чудовий! Люблю такі відтінки!! Іноді видається зовсім чорним, але насправді такий глибокий сливовий колір! В мене ще немає жодного Ессі)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Відтінок для будь-якого настрою) Мені теж подобається, як він при різному освітленні то чорнить, то навпаки така сливка чи шоколадка)
      Рекомендую спробувати. Ціна в них, звичайно, не найдоступніша, але вони її виправдовують на всі сто. Єдина заувага: був вв мене лак з серії Professional Application - то він якраз не особливо сподобався. А от зі стандартної серії кольорів всі, які в мене були (штук 5) - шикарні!

      Видалити
  14. Відповіді
    1. Рада, що сподобався)) Його я дуже люблю)

      Видалити
  15. I Love Essie polish is very nice!!

    Farrah
    xo
    www.estrellafashionreport.com

    ВідповістиВидалити
  16. Yay, cuberdon colour! Now I want to eat some cuberdons:))

    ВідповістиВидалити
  17. Очень красивый черешневый оттенок. Мне с этими лаками не везет, они на мне плохо держатся, поэтому я их не покупаю, зато на других любуюсь с удовольствием)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) У меня с этими лаками просто любовь))

      Видалити