пʼятниця, 4 грудня 2015 р.

Christmas music ~

З початком грудня в мене всередині вмикається маленький таймер, який радісно відраховує час до свяяят! Мене захоплює все - сніг, святковий ярмарок, пісеньки в кав'ярнях, гірлянди у вітринах. І нема нічого кращого за очікування святкового сезону) Сьогодні я вирішила поділитись з вами крапелькою натхнення, а саме новорічно-різдвяними композиціями, про які ви можливо, не знаєте, або принаймні це явно не ті, про які ми згадуємо в першу чергу)

When December starts, I feel a small timer inside me, which counts time before winter hoooolidays! I'm excited about everything: snow, holiday fairs, carols in a cafes, fairy lights in a stores. And there's nothing better, that waiting for this season! Today I've decided to share with you my winter inspiration, some holiday songs, which you might don't know or at least they're not the first songs you thinks about on Christmas time~


1. Enya - On my way home. Зима, хвилююче очікування повернення додому та спогади дитинства. Енія завжди якнайкраще личить до свят))

Winter, exciting way back home and childhood memories. Enya is always the best for holidays))


2. The Irish Rovers - We wish you a Merry Christmas. Бо ірландські мотиви - це завжди весело)

Just because Irish theme is always so joyful!



3. Piano Guys - Where are you Christmas. Зворушливо, мило і піаніно)

Touching, cute... and piano!



5. Cвято наближається! No comments))



4. Enya - Magic of the night. Ще одна дуже різдвяна та чаріна композиція від Енії. Не дивуйтесь, що її в мене так багато - я її обожнюю та заслуховую на усі свята)

One more very Christmas and magical Enya song. Don't be surprised with a lot of Enya - I adore her songs and listen to them every Noel.


6. Bobby Helms - Jingle Bell Rock. Я довго думала, а що ж з класики дати в свій список,адже направду є море пісень, які варто вписати! Але я постарались вибрати менш популярну))

I was thinking about some classic for this list, because there are so many songs to include! But I've tried to choose less popular))



7. ToraDora - Holy Night. Це був дуже милий епізод дуже милого аніме)) Трішки японської у вашому плей-листі!

It was a very cute episode of a very cute anime)) A little bit of Japanese for your playlist!



8. Green Day - We wish you a Merry Christmas. Бо це просто весело і драйвово =))

Just because it's so cool and craaazy!~


9. Плач Єремії - Миколай бородатий. Трішки українського тепер =)

Alittle bit of Ukrainian songs now)





10. Two Steps from Hell - Christmas Medley - і нооовинка від мого улюбленого оркестру)) Як писали в коментарях - "здається, Санта прилетів з подарунками на драконі!". А насправді, дуже крута й епічна вийшла композиція. Останніми днями слухаю її і усміхаюсь від вуха до вуха))

And a new song from my fav orchestra)) As there was written in a comments - "I'm just imagining Santa riding in on a dragon to give the children presents." To be true, just epic song! Lately I'm listening to it daily and smile all the way))



А які пісні ви любите до свят?
What Noel songs do you like?

42 коментарі:

  1. Відповіді
    1. Дякую)) Я вже вся у святковому настрої))

      Видалити
  2. Веселенькие песенки :) спасибо за новогодний отзыв

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що сподобалсоь) Для мене період свят такий щасливий і радісний, що хочеться ділитись позитивом з усіма довкола!

      Видалити
  3. Ріano - це просто вау! А ще там, мабуть, альт чи скрипка :)
    І всі решта чудові, ах :) Jingle Bells Rock - згадка з дитинства ще :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, у Piano Guys багато всього для натхнення))
      рада, що сподобалось!

      Видалити
  4. Спасибо за чудесную подборку новогодних композиций:)) После твоего поста аж настроение поднялось)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що сподобалось)) Я собі зараз саме створюю святковий настрій ^_^

      Видалити
  5. Відповіді
    1. Не можу не погодитись)) Найбільше магії саме в цей час)

      Видалити
  6. Відповіді
    1. Дякую)) Це приблизно виражає мою любов до свят)) День у Відні...

      Видалити
  7. Представляю, насколько Львов прекрасен в эти предрождественские дни)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так)) Якщо випаде сніг, то в нас буде направду круто! Я обожнюю святкову атмосферу тут) І туристам до смаку!

      Видалити
  8. I really need a good Christmas playlist
    Have a wonderful weekend dear: )
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  9. Я люблю французьку - Petit Papa Noel... :) Вона дуже зворушлива, ми вчили її на уроках ще у школі. А ще люблю Abba, хто ж її не любить у Новий рік)) Ну і майже усі пісні, які ти нагадала, я чула і теж люблю. В цьому році в мене навіть є настрій на свята)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, ядкую за французьку рекомендацію! Я з задоволенням її послухаю)
      АBBA - це вічна любов теж)) Обожнюю їх! Просто вже побіжу слухати!

      Видалити
    2. Я люблю АВВА слухати вранці 31 грудня - голосно. Так, щоб було чути на вулиці. В машині можу включити, або вдома (ми на другому поверсі зараз живемо). Дуже люблю, коли люди посміхаються і зупиняються на мить, озираючись. Якщо хтось не піймав настрій, я намагаюся подарувати)

      https://www.youtube.com/watch?v=cYbWOEAApuQ - в цій версії (жіночий голос) люблю Petit Papa Noel :)

      Видалити
    3. Який чудовий задум))) Так, святковий настрій треба поширювати!
      Дякую за пісню!

      Видалити
  10. I love it the version of Holy Night of Toradora!
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  11. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    ВідповістиВидалити
  12. Какая потрясная витрина на первом фото! Я в прошлом году писала про рождественский альбом Гару http://www.shoponista.ru/2014/12/its-magic-c-garou.html Мне очень нравится, что там многие песенки и на английском, и на французском.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Это Вена, любовь моя)))
      Спасибо, с удовольствием послушаю! Французский очень люблю))

      Видалити
  13. Jingle Bell Rock is my fav:) And one of my fav christmas songs:
    This version of Shchedryk: https://youtu.be/e9GtPX6c_kg


    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Oh, that's so cool! I really love Shchedryk and I'm glad it so popular in the world!~

      Видалити