четвер, 3 грудня 2015 р.

Лак для нігтів BornPrettyStore Mirror Nail Polish

Сьогодні я вам розповім про, мабуть, найбільше неоднозначний лак в моїй колекції. Це BornPrettyStore Mirror Nail Polish і з ним відверто важко порозумітись))

Today I'll tell you about one of the strangest polishes in my collection. It's BornPrettyStore Mirror Nail Polish and it's really hard to deal with it)


Я отримала набір з двох чисто-срібних баночок без жодного тексту. В одній з них сам лак, в іншій - позорий топ. Трохи незручно так визначати, в якій баночці і що знаходиться, але дизайн виглядає трохи футуристично)) Лак нагадує просто водичку зі сріблинкою, тому перед застосуванням треба гарно збовтувати.

I've got a duo jars with a silver design and no title at all. The one of them includes the polish itself, a second one - a top coat. it's quite hard to find out, where is what XD But the design looks pretty futuristic! The polish reminds me a simple water with a silver glow, so you should shake it before use.


Нанесення - танці з бубном. Річ в тому, що ця "водичка" дуже ріденька, дуже сильно розтікається і варто тільки торкнутись кутикули в одному місці, як все - залитий весь ніготь. Дуже важко промальовувати щось( До того ж вона нерівномірно лягає, тому для досягнення срібного покриття треба нашаровувати й нашаровувати, і ще раз нашаровувати. Сохне швидко, а проте підкреслює будь-які дрібниці, тому треба мати бездоганну нігтьову пластину, щоб носити цей лак. Ну а топ - просто гарний прозорий топ, тут жодних претензій. Стійкість зазначена на сайті - 1-2 дні, я носила і 3, але загалом лак дууже суперечливий.

The application is quite hard. The thing is, that this "water" polish is very liquid, so it spreads very fast and if you touch a cuticle with a brush it's all immediately covered with a polish too. Very hard to apply it( Also if you want an even silver coat, you should apply more and more layers. The polish dries fast, but it underlines every imperfection on your nails, so it's better to have it perfect. And the top coat - wll, it's just a nice transparent coat, not problems at all) The longevity mentioned on the site is 1-2 days, I wore it for 3. But overall this polish is sooo strange to me XD




До речі, всі читачі мого блогу можуть отримати 10% знижку у BornPrettyStore. Достатньо при оформленні замовленні ввести спеціальний код: MATG10. І буде вам щастя)


By the way, all my blog readers can get 10% discount in BornPrettyStore. Enter the special code to your order: MATG10. And be happy)

А ви пробували цей лак чи якісь інші схожі?
Have you tried this polish or some similar ones?

Лак для нігтів BornPrettyStore Mirror Nail Polish можна придбати в магазині BornPrettyStore

66 коментарів:

  1. Колір гарний. Шкода що такий примхливий.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, поки намалюєш нігті - вже нічого не хочеться XD

      Видалити
  2. Серебристый, как фольга, как раз к Новому году.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, был бы он более послушным - точно для праздничного маникюра подошел бы!

      Видалити
  3. Жаль что с недочетами но смотрится неплохо ♡

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ніколи не знаєш, що чекає в баночці)) Ну так, я думаю, якщо нігтьова платина вирівняня, то має виглядати краще, проте я її на полірую, щоби не робити більш тонкою і ламкою - взимку нігті й без того ламаються часто(

      Видалити
  4. Серебренный для зимы - отличный выбор, жаль оказался слишком жидким.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, якби він був менш вередливим, то я би з ним ходила з радістю)

      Видалити
  5. Cool effect, xo babsi
    http://babsi-beauty-gossip.blogspot.co.at

    ВідповістиВидалити
  6. É pra cabelo! ;D

    Adorei as unhas.

    Ótima quinta!

    Beijo! ^^

    ВідповістиВидалити
  7. У меня было что-то подобное еще лет 10 назад от эйвон :))) Тоже танцы с бубном, но был неплохой консистенции хоть. Правда слазил быстро.

    ВідповістиВидалити
  8. Смотрится действительно как фольга! Классный эффект. Единственно, жаль, что такой сложный в нанесении. На него в этом плане все жалуются.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, якби він був трохи менш вередливим і менше підкреслював нерівності нігтя, то був би дуже крутий ефект)

      Видалити
  9. it's so amazing this color kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  10. Бачила ці сріблясті лаки на свотчах дуже багато разів. Але сама не наважуюся їх замовити - знаю, що таке нанести на ніготь буде вкрай важкоо (зважаючи на те, що руки в мене ростуть зовсім не звідти, звідки треба)). Але лак гарний, такий святковий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Власне, я не певна, що буду вельми активно його носити - не люблю бавитись з манікюром занадто, коли результат тримається всього день-другий(

      Видалити
  11. great post,wonderfull your blog,thanks :)
    www.pembedunyamm.com

    ВідповістиВидалити
  12. Прям предновогодний маникюр у вас)))

    ВідповістиВидалити
  13. Обожнюю лаки-фольгу, але не хочется витанцьовувати при нанесенні. ((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я не думаю, що буду великим фанатом такого типу покриття))

      Видалити
  14. Серебряный такой красавчик. :)

    ВідповістиВидалити
  15. Цікавий лак, не користувалася ще такими) Але, якщо чесно, не люблю лаки, з якими треба довго возитися(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та я теж)) Тому після цього я собі спокійненько нафарбую нігті любим серцю Ессі та й буду тішитись)

      Видалити
  16. Loved this honest review. Sounds way to complicated to use for my liking, although it looks nice. Thx for your sweet well wishes, girl. Wishing you a fantastic day.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you, dear))) yes, this polish is quite hard to deal with (( But I'm sure many users can make it better, than me, yet I wanted to show it))

      Видалити
  17. Вот это ногти - шикарные! Да, полосит, конечно, нещадно( Но лак красавчик, а если еще и стемпингом украсить))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Зараз нігті в процесі відрощування до однієї довжини, а потім вже я з ними охх розважусь! Про стемпінг теж думала, але наразі цей лак мене просто вганяє в депресію XD

      Видалити
  18. Такие серебристые лаки часто бывают капризны, но мне они все равно нравятся))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені вони теж подобаються) Але я так зрозуміла, що на іших вони мені подобаються більше, ніж на мені XD

      Видалити
  19. Great nail polish, I love the effect of it :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  20. nice silver color ^^
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  21. Красивый на ногтях, но я не люблю танцев с бубном при таких делах.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та от і я танців не люблю( А ще коли всю кутикулу залити - то взагалі відпадає будь-який настрій носити цей лак(

      Видалити
  22. Довго я дивилась на цей лак, але вирішила, що обійдусь (хоча дівчата в Інстаграм демонструють просто таки дива з цим лаком). :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж не спокусилась) Мені його помилково прислали(

      Видалити