вівторок, 29 грудня 2015 р.

BornPrettyStore Christmas stamping plate

Ух, давненько я не робила стемпінгу! Проте перед зимовими святами так хочеться прикрасити манікюр чимось тематичним, що я вирішила повернутись до пластинок. І сьогодні розповім вам про дуже святкову пластинку з BornPrettyStore.

Oh, it's been a while since I've done some stamping a last time. But before Noel time it's natural to decorate manicure with something holiday, so I've returned to stamping plates more often. And today I want to tell about very Christmas themed BornPrettyStore plate.


Ця пластинка розділена на три секції. Я спробувала відобразити всі візерунки та малюнки з неї, проте в мене не все вийшло достатньо красиво, хоча я і старалась — оце вже не знаю, чи це вина мого лаку, чи того, що я давно не робила стемпінгу і втратила навики? Не знаю. Загалом, ми маємо три секції. Перше — це романтичні сніжинки різного розміру, котрі можна стемпити, як завгодно для святкового настрою. З ними в мене найбільша проблема, бо не виходить перебити всі деталі акуратно(( Другий блок — це прямокутні, дуже красиво деталізовані візерунки з новорічною атрибутикою. І нарешті третій блок — 12 милих малюнків з Сантою, оленями, ялинками і т.п. Далі пропоную подивитись на те, що в мене з ними вийшло на папері і на нігтях)

This plate is divided into 3 parts. I've tried to show all the patterns and pics on a paper, but I wasn't succesful too much, even if I tried - I'm not sure, is it an old stamping polish to blame or my hands with a lack of skills? I don't know. Yet, well, we've got three parts. The first one - romantic snowflakes of a different size and you can stamp them any way you like. They are the biggest problem for me, because I just caaan't put them on right. The second part - a lovely patterns with winter themes, reminding me of a sweaters. And the last part - 12 small cute pics with Santa, raindeers, Christmas trees and so on. Next I want to show you, what I've done with them on a paper and on my nails)








А ось і мої ялиночки / And here we got my Christmas threes.



До речі, всі читачі мого блогу можуть отримати 10% знижку у BornPrettyStore. Достатньо при оформленні замовленні ввести спеціальний код: MATG10. І буде вам щастя)


By the way, all my blog readers can get 10% discount in BornPrettyStore. Enter the special code to your order: MATG10. And be happy)

А який манікюр на свята буде у вас?
What will be your holiday manicure?


Пластинка для стемпінгу була надана для огляду Bornprettystore.com

38 коментарів:

  1. Классная новогодняя пластина! Красивый получился маникюр!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Пластина справді крута, тільки я з нею не дуже гарно працюю(

      Видалити
  2. Пластина прикольная. Я не любитель красить ногти, а про стемпинг уж молчу. Но от такой новогодней бы не отказалась))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, вона підійде для креативу на свята!

      Видалити
  3. Пластина классная, тоже такую жду, но тесты на бумаге не радуют :(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, що тут винні мої криві руки і старий лак для стемпінгу! Тому в тебе все вийде чудово))

      Видалити
  4. дуже гарно! І в мене є декілька варіантів манікюру до свят) Завітайте http://iressa-krasota.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  5. Відповіді
    1. Дякую)) Експеримент з ялиночками вдався!

      Видалити
  6. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    ВідповістиВидалити
  7. Looks like great manicure with stamples, I love prints of its :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  8. Красивый маникюр, создает праздничное настроение!
    У меня будет просто красный) стемпинг - пока вне моей компетенции)))))

    ВідповістиВидалити
  9. Як же це гарно! Одразу з,являється настрій на Новий рік! Шкода, що я не вмію так акуратно робити манікюр :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Ухх, як приємно)) Я планую підвищувати рівень манікюрної акуратності в новому році і відкривати щось нове))

      Видалити
  10. Я не умею делать стемпинг - поэтому с двойным удовольствием посмотрела фото=)) очень красиво, Натали=)))

    arcticraspberry.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо)) Я тоже не спец, но парочку елочек удалось "создать"!)

      Видалити
  11. На Новый Год можно на ногтях можно творить все что душа пожелает, и как раз стемпинг это отличный вариант разнообразить маникюр)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дааа! А еще глиттеры хорошо будут к празднику))

      Видалити
  12. Круті ялиночки!
    Наталко з наступаючими тебе святами! Гарного, новорчіного настрою! ;-)

    ВідповістиВидалити
  13. Красиво! А я совсем не умею управляться с этими плитками(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я теж не майстер стемпінгу, але іноді люблю з ними побавитись)

      Видалити