четвер, 24 грудня 2015 р.

Banggood vintage romantic wishlist

Ви любите онлайн-шоппінг? Я - так. Щоправда, треба бути уважним з вибором розмірів, проте інтернет-магазини дають набагато ширший вибір і ціни в них зазвичай вельми приємні. Сьогодні я хотіла розповісти вам про магазин, з яким я починаю знайомство і це Banggood.

Do you like online shopping? I do) Of course, you should be careful with sizes, but Internet-stores usually have a far better choice and they usually have a pleasant prices. Today I wanted to tell you about a shop I've just started my aquitance with and that's Banggood.



Оскільки я обожнюю перевтілюватись у делікатну вінтажну леді. То ось вам мої побажання з сайту Banggood, які містять саме предмети для такого романтичного і непретензійного образу. В магазині мені вдалось знайти широкий вибір одягу та аксесуарів для цього образу, але я зупинила свій вибір на вишневій сукні, шотландському пледику і рюкзачку з мереживом. Світлий кардиган не дасть замерзнути, а милий кулон - доповнить образ. Ну і куди ж без макіяжу? Тому - ще набір пензликів.

As I'm always into a beeing some delicate and vintage lady, here's my Banggood wishlist, including items for relaxed and romantic look. I was able to find a wide choice of clothes and accessories for this look, but I've finally chosen a cherry dress, a Scotland plaid and a backpack with lace decor. The light cardigan wouldn't allow me to get cold and sweet pendant will be a nice addition to this look. And what can I do withour make-up? So here we got some make-up brushes too.



А ви купували щось в цьому магазині?
Have you ever bought something in this shop?

40 коментарів:

  1. первый раз слышу о магазине, хороший выбор, мне туники понравились)

    ВідповістиВидалити
  2. Классная подборка! Мне очень понравился кулон.
    Я недавно там сделала заказ) Жду посылочку)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я удже люблю різні цікаві кулончики і взагалі біжеутерію такого типу.
      О, з задоволенням почитаю про враження!

      Видалити
  3. Не знала о таком магазине, хорошая подборка. :)

    ВідповістиВидалити
  4. Очень милая подборка! Мне понравился магазин, выбор хороший, да и доставка бесплатная))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, безкоштовна доставка завжди тішить!

      Видалити
  5. so cute, and my heart is stuck on that cute heart bottle.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    ВідповістиВидалити
  6. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    ВідповістиВидалити
  7. хорошая подборка, мне нравится!

    ВідповістиВидалити
  8. Стильная подборка. Надо будет тоже заглянуть в этот магазин

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую) Мені сподобався вибір і знайшла собі трохи цікавинок!

      Видалити
  9. Oh very cute darling
    Ilove it the number 1
    Merry Christmas!
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  10. Милейшая подборочка=)) спасибо, что поделилась=)))

    arcticraspberry.ru

    ВідповістиВидалити
  11. Отличная подборка, спасибо что показала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую) Магазин мені вельми сподобався!

      Видалити
  12. Рюкзак із мереживом - то просто вмерти на місці! Це ж мрія, хочу й собі такий! Багато чула про цей магазин, піду-но дивитися!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я власне почала створювати образ з рюкзака))

      Видалити
  13. 5-й номер очень понравился. Только цена невероятная какая-то. Очень интересно будет почитать отзыв, когда придет заказ

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж люблю такі шарфики)) Ну, ціни в китайських магазинах бувають дуже цікаві, а от з якістю - це як пощастить.

      Видалити
  14. А мне рюкзачок понравился, и шарф-палантин в клетку, я люблю такие уютные вещи.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оя тоже их обожаю)) Рюкзаки - моя любовь)

      Видалити
  15. I haven't bought anything there. Your wishlist is nice:)

    ВідповістиВидалити
  16. спасибо за полезный обзор! ♥♥♥

    ВідповістиВидалити