пʼятниця, 25 грудня 2015 р.

Молочко для тіла AlpStories Ромашка / AlpStories Chamomile Body Milk

У кожного є свої фаворити та улюбленці. І кожен зможе продовжити цю фразу по-своєму, проте я кажу: "Якщо молочко для тіла, то AlpStories!". І сьогодні у нас Ромашка.

Everyone has got their favs. And everyone can finish this phrase with their own opinion, but I say: "If body milk, than AlpStories!". And today we've got a Chamomile one.



Опис виробника:
"Молочко для тіла ромашка, зволожує шкіру з усім необхідним, регенерує та оздоровлює шкіру. Наша ніжна формула, легко та еластично наноситься і швидко вбирається вашою шкірою, та допомагає вам повернути чисте, природно мяке відчуття, що ви любите.
Молочко для тіла ромашка, збагачене органічним маслом арганії, та органічними екстрактами ромашки і листя гінко білоба, зробить вашу шкіру гладкою, свіжою і яскравою.
Ромашка освіжає, зволожує та заспокоює шкіру, і це універсальний засіб для всього тіла. Ромашка - це чарівна і потужний рослина, яка тонізує, надає заспокійливу дію, покращує регенерацію тканин і заспокоює шкіру."

AlpStories description:
"Chamomile body milk moisturizes the skin with everything you need, regenerates and heals it. Our gentle formula is easily and flexibly applied and quickly absorbed by your skin, and helps you recover pure, natural soft feeling, that you love.
Chamomile Body Milk enriched with organic argan oil, and organic extracts of chamomile and ginkgo biloba leaf make your skin smooth, fresh and bright.
Daisy refreshes, moisturizes and soothes the skin, and this is a panacea for the whole body. Chamomile, is a charming and powerful plant that tones, has a calming effect, improves tissue regeneration and soothes the skin."

IngredientsAqua / Helianthus Annuus Seed Oil / Cetearyl Isononanoate / Ceteareth-20 / Cetearyl Alcohol / Glyceryl Stearate / Glycerin / Ceteareth-12 / Cetyl Palmitate / Caprylic/Capric Triglyceride / Argania Spinosa Kernel Oil / Coco-Caprylate / Polyquaternium-37 / Dicaprylyl Carbonate / Lauryl Glucoside / Chamomilla Recutita Flower Extract / Sodium Benzoate / Potassium Sorbate / Ginkgo Biloba Leaf Extract / Butylene Glycol / Tocopherol / Parfum / Alpha-Isomethyl Ionone / Citronellol / Geraniol / Hexyl Cinnamal / d-Limonene / Linalool. 



Якщо в шампунях чи там гелях для душу я не така вибаглива до складу, бо люблю пінку і впевнена, що змиваю всі більш-менш шкідливі речовини зі свого тіла, то з різними кремами, лосьйонами чи молочком справа інша - тут вже я їх втираю у шкіру з метою отримати і гарний ефект, і задоволення. І, звичайно, безпечний догляд. Саме тому засоби Альпсторіс для тіла так мені подобаються - їхні танучі текстури і паморочливі аромати дають все, що я хочу для догляду та релаксу, а складові косметики не викликають застережень.

If I pay not very much attention to my shampoos and shower gels ingredient, because I like foam and I'm sure I rinse off any bad ingredient, that with a different creams, lotions or body milks the story is different. As I rub them into my skin to get a nice result and pleasure and also a safe care. Taht's why AlpStories body items are my favs - I enjoy these melting textures and charming scents, because they provide all I want for care and relax. And ingredients look safe a nice for me.


Ромашкове молочко стало моїм третім засобом такого типу від цього бренду - я вже пробувала Лаванду і Календулу. Календула була моїм осіннім фаворитом, а от Ромашку я використовую зараз, в розпалі нашої раптово теплої зими. Що мені подобається в цьому засобі? Перш за все - те, що я відчуваю, щойно відкриваю баночку. Аромат. Зазвичай ромашка мені всюди гірчить і взагалі викликає неприємні емоції. Ромашка від AlpStories - це доволі складний мікс, у якому трав'янисто квіткові ноти то солодкі, то ледь гіркуваті. Щось дуже приємне))

This Chamomile milk became my third body milk from this brand - I've already tried Lavender and Marigold. Matigold used to be my autumn fav and I actively use Chamomile now, during our suddently warm winter. What do I like in this item? First of all - the thing I feel first, when I open a bottle. And it's scent! Uauslly Chamomile is too bitter for me and brings not very positive emotions, But AlpStories Chamomile is an interesting mix, including herbal and flower notes - both sweet and bitter sometimes. Something very lovely)


Молочко чисто-біле, доволі рідке і гарно всмоктується. Я наношу його зазвичай після душу або ж на суху шкіру, коли хочу потішити себе перед виходом кудись. Мені дуже приємний його ефект - глибоке зволоження та гладкість для шкіри, котра триває і триває... Я раптом зрозуміла, що мені доволі важко сказати щось нове про молочко для тіла)) Просто якщо я хочу потішити свою шкіру і отримати море задоволення, я завжди беру в ванну саме це молочко чи його "друзів" з іншими ароматами. Тому це для мене своєрідний еталон приємнощів. Здається, я знаю з яким молочком та гелем для душу розпочнеться мій новий рік =)

The milk is pure white, rather liquid and absorbs very well. I apply it usually after a shower or on a dry skin, when I want to please myself before I go somewhere. I really enjoy it's effects - deep moisturizing and smoothening, which lasts for a while... Suddenly I understood, there's not much new things to tell about this milk)) Just when I want to be satisfied and get a lot of pleasure, I always carry this milk with me to a bathroom (or I use other scents of it)). just because it's some kind of winner in my imaginary list of top body milks. And I think I know, how I will start my New Year bathing)


А ви пробували засоби ромашкової серії?
Have you tried Chamomile series products?

Ціна на сайті AlpStories: 399 UAH за 250 мл. 

Молочко для тіла AlpStories Ромашка надане для незалежного огляду брендом Alpstories.


46 коментарів:

  1. I like the scent of chamomille a lot, I'd gladly use it!

    ВідповістиВидалити
  2. С удовольствием бы попробовала такое молочко. :)

    ВідповістиВидалити
  3. Молочко у марки не пробовала, но уверена, что оно такое же классное как и остальные продукты:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так)) Цілковито так)) Я сумніваюсь, яке моє улюблене - це чи Календула, але вони обидва прегарні для моєї шкіри.

      Видалити
  4. Sounds great, it's good that it works on your skin :) Merry Christmas, dear Nataly!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you, dear) It really works amazing! AlpStories has an awesome items for skincare and my body totally loves them all! Especially, if they combine with a stunning natural scents)

      Видалити
  5. С ромашкой их средства не пробовала, а с лавандой - были ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, лавандове молочко було першим, яке я у них спробувала)) Сподобалось неймовірно! Зараз воно вже майже закінчилось, але тішусь, що Календули і Ромашки ще багато - це таке задоволення для шкіри!

      Видалити
  6. хорошие средства у бренда, я правда молочко не пробовала:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, воно чудове) Шкіра після нього шовкова.

      Видалити
  7. Resenha maravilhosa amei a dica do produto.
    Cana: https://www.youtube.com/watch?v=44dbnHrYIP4
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    ВідповістиВидалити
  8. Відповіді
    1. Oh yeaaah)) I love them too)) Especially, if the scent is awesome, like this!

      Видалити
  9. Ромашку очень люблю, как в косметических средствах, так и просто так - завариваю иногда пакетики))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я вот не поклонник, но у Альпсторис Ромашка очень приятная)

      Видалити
  10. У менч такое есть пользуюсь с удовольствием.

    ВідповістиВидалити
  11. Чудесное молочко! Спасибо за подробности))

    ВідповістиВидалити
  12. Приємне молочко) Обожнюю все з ромашкою)

    ВідповістиВидалити
  13. В мене таке саме, обожнюю його! І в мене було багато чого з їхньої ромашкової серії, і я у захваті від цих речей! Там такі аромати, така чудова якість!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я ще ромашковий крем використовую)) дуже приємний! Чергую зараз з лавандовим. А календула, на жаль, закінчилась ще на початку осені)

      Видалити
  14. Lovely products~! Sounds really nice <33

    alluringalyssbeauty.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  15. Ver interesting brand dear :D I would like this body cream care :D

    Thank you my dear! I hope you had a Christmas dinner and a Christmas day very happy. You deserve.

    NEW BRANDING POST | OMG: Puma ft Rihanna?
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  16. З ромашкую я пробувала сіль. Дуже сподобалася, навіть більше ніж з лавандою.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я ромашкову сіль не пробувала, але інші сподобались))

      Видалити
  17. Текстура видно даже по фото, что очень нежная!

    ВідповістиВидалити
  18. Класне молочко! В мене таке Лаванда)

    ВідповістиВидалити
  19. I think I would like it a lot as I'm a great fan of chamomile.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yup, Chamomile scent is so amazing) And the items of this brand also are))

      Видалити
  20. обожаю молочко для тела - мой любимый формат ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І мені такий формат вельми подобається) І саме молочко чудове!

      Видалити