неділя, 1 листопада 2015 р.

Кондиціонер Tigi Bed Head Epic Volume conditioner

Бренд Tigi цікавив мене вже давно, от тільки я не бачила його у нас в продажі. Але в часи інтернету проблем з покупками онлайн - жодних, тому я знайшла засоби цієї марки в магазині elnino.ua. Для знайомства вибрала кондиціонер Tigi Bed Head Epic Volume - "епічного" об'єму завжди хочеться! Але отримала я набагато більше)

Tigi brand was interesting for me for a while, but I couldn't find it in our shops. But in internet times there's not problem to buy something online, so I've found this brand's products in elnino.ua store. For my first aquitance I've chosen Tigi Bed Head Epic Volume conditioner - epic volume is always needed) But I've got much more)
 

Кондиціонер в яскраво-рожевій тубі і з креативним описом одразу приваблює. А якщо ще відкрити кришечку і відчути неймовірний цукерковий аромат - то взагалі магія. Серйозно) Я вже давно не мала засобів для волосся з настільки насиченим, смачним ароматом. Просто цукерочка! По консистенції кондиціонер доволі густий, схожий на пасту - люблю такі. Втім, люблю я всякі - мені головне, щоби ефект був після миття.

Conditioner in a bright pink tube attracts from the starts with it's xreative description. And when you open the cap, you smell and amazing candy scent - it's simply magical! Really) I haven't had a hair items with such a lovely scent for a while. Just a candy!) Consistence is paste, not liquid - I like such items. But actually I like different types of consistence, the most important are effect after I wash my head.



А тепер ближче до того, чому цей засіб мені так сподобався. Та просто після миття волосся стає божественно гладеньким і безпроблемно розчісується - такий кайф)) Та і саме волосся візуально таке красиве - м'яке, легеньке, об'ємисте. Я мию голову раз в 2-3 дні, але річ така - коли корені вже жирніють, то решта волосся після застосування цього кондиціонеру виглядає все ще просто шикарно. І пахне цукерками, і аромат доволі стійкий. Насправді ефекти настільки приємні, що засоби Tigi тепер в мене перші в списку наступних покупок. Тепер я хочу шампунь)

So now let's look closer, why I've been so happy about this item. Well, because after I wash my hair it becomes divine smooth and silky and easy brushing is the point) Visually hair is just lovely - soft, light, volumized. I wash my hair once in 2-3 days, but the thing is, when head get oily, all the hair remains still awesome. And it smells with sweets, and this smell is even longlasting. Actually, the effect are so pleasant, that Tigi items are on the top of my list for next shopping. Now I want some shampoo)


А ви знайомі з засобами Tigi Bed Head?
Have you tried TIGI Bed Head products?

Кондиціонер Tigi Bed Head Epic Volume надано для незалежного огляду магазином Elnino.ua

46 коментарів:

  1. Спасибо за отзыв. Надо попробовать - объем и гладкость моя извечная погоня.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як на мене, то цей кондиціонер - не менше, ніж магічний засіб якийсь))

      Видалити
  2. so nice :) Happy Sunday!
    Kisses, Tijana

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  3. HI there:)
    I really like Tigi hair products, but I haven't tried out this one.
    have a wonderful day,
    Lena

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за відгук, я з маркою не знайома)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене марка стала приємним відкриттям) Тому тепер я хочу більше познайомитись з їхніми засобами)

      Видалити
  5. Пока что у меня было только одно средство от Тиджи очень плнравилось! Думаю и это понравится не меньше ♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я точно планую купити ще їхніх засобів) Бо це дуже цікава марка і ефекти приваблюють!

      Видалити
  6. Відповіді
    1. The brand is very cool! My hair just fell in love with this conditioner))

      Видалити
  7. Відповіді
    1. Він того вартий)) Тіджі приємно здивували)

      Видалити
  8. I've never tried this brand before~! Sounds really interesting <33

    http://alluringalyssbeauty.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  9. Oh my God the results sounds pretty good darling!
    Thanks for your review
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  10. Great product!!!!!Now i follow you on facebook ,i hope you follow me too!!kiss

    ВідповістиВидалити
  11. У меня шампунь из этой серии, я в восторге от аромата, такой сладенький...ммм))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, а я саме шампнуем тепер і хочу розжитись)) Виглядає ця ідея привабливо) а якщо й запах такий же солодкий, і ефект гарний - тоді взагал чудово!

      Видалити
  12. Не знала о таком, спасибо за отзыв. :)

    ВідповістиВидалити
  13. как раз ищу бальзам или кондиционер. У меня тоже проблема жирности волос и хочу как раз такую косметику, которая бы не усиливала жирность, а наоборот, скрывала недостатки. Спасибо за отзыв.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цей кондиціонер я сміливо можу рекомендувати, як один з найприємніших, який мені тарплявся взагалі) Щодо жирності - то підсилювати її він не буде точно)

      Видалити
  14. Sounds like great product to adding some volume to hair ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Tigi was interesting for me for a while and now I'm sure this brand is just awesome!

      Видалити
  15. Мне очень нравится этот бренд, правда, эту линейку я еще не пробовала))

    ВідповістиВидалити
  16. Nice review, haven't tried the product but it seems great.

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.co.at

    ВідповістиВидалити
  17. Обожнюю цю марку! В мене й шампуні були, і стайлінгові штуки, і кондиціонер... Все добігало кінця і ставало найулюбленішим. Треба поновити мої запаси, бо це поки що найкраще, що бачило моє волосся!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я бачу, що я не одна тут полюбляю Тіджі)) Що порекомендуєш?)

      Видалити
  18. Наслышана о марке, но сама еще ничего не пробовала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка дуже популярна і я так бачу, що на те є всі причини))

      Видалити
  19. Дуже люблю цей бренд ! В мене був шампунь і кондиціонер, два засоби сподобалися!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка справді дуже зацікавлює) Я планую продовжити знайомство з нею)

      Видалити
  20. I must say I don't know his brand. I'm a sucker for sweet smells and for this longlasting sweet smell I'd get this mask right away:)

    ВідповістиВидалити