четвер, 12 листопада 2015 р.

Помадою Rimmel 1000 kisses 600 Carry on cherry Lip Tint Balm

Пригадуєте одну з мрій дитинства - дізнатися смак фломастерів? Так от, тепер можна реалізувати це цілком без проблем - з помадою Rimmel 1000 kisses, яка випущена у формі фломастера) У мене вона у відтінку 600 Carry on cherry.

 Do you remember that childhood fantasy to taste some markers? So now you can do it with Rimmel 1000 kisses Lip Tint Balm, which is exactly a marker) I've got a 600 Carry on cherry shade.



Помада в такому цікавому форматі з одного боку справді скидається на типовий маркер з тонким кінчиком, а з іншого, під прозорою кришечкою, ховається бальзам, котрий по формі нагадує стиральну резинку в олівцях)) Такі от шкільні асоцації. бальзамчику небагато, втім я думаю, він якраз розрахований на час використання фломастера. Взагалі, з такою помадою трішки важко визначити, на скільки її вистачить. Але підводки фломастери у мене зазвичай закінчувались доволі швидко.

The lipstick in such an interesting form really reminds me a typical marker with a thin tip on the one side and with a transparent lip balm on the other one. The balm reminds an eraser, btw XD Such a school memories! There's not much of this balm, but I'm sure it will be enough during this marker use. Actually, with such a lipstick it's hard to know, how long will it last. But my marker liners were usually not the most longlasting.



При нанесенні на губи я відчуваю легкий фруктовий аромат - це куди краще за хімічний. Сама помада наноситься зручно - просто замальовуєш собі губи та і все. кінцевий результат матовий і доволі стійкий - жирної їжі не витримає, але всякі там кавування - без проблем. Щоправда, колір мені видається трохи нерівномірним - наче я б справді маркером розважалась. Виправити цю ситуацію допомагає бальзам - коли я  наношу його поверх помади, то втрачаю матовість, зате отримує візуально красивіша покриття і насичений осінній колір.

During application I feel a light fruity scent - much betetr, then chemical! The lipstic is convenient in application - you just paint your lips and that's all. The finish result is metter and quite longlasting - it can't survive the regular meal, but some coffee is ok. Yet I've found a shade not thet even - as if I was really using a marker for my makeup) But the balm helps to improve the situation - when I apply it on the top, I lose matte effect, but visually the cover is even and vibrant autumn color.



До речі, колір такий нетиповий для мене - щось темно-карамельне чи що. Очікувала трохи іншого - на сайті колір набагато світліший, але маємо, що маємо)

Btw, the color is not typical for me - somethign like dark caramel. I was expecting the other - on the site this shade looks much lighter, but we've got, what we've got)


Без шару прозорого бальзаму / No transparent balm coat:

З бальзамом / With balm:


А ви користувались помадами-фломарстерами?
Have you tried marker lipstick?


Помада Rimmel 1000 kisses є у продажу в інтернет-магазині Elnino.ua

54 коментарі:

  1. Я таким форматом еще не пользовалась, но по моему у Эйвон есть такое. А может я, что то путаю, в любом случае красивый оттенок, тебе идет))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Ейвон не користувалась, але матиму наувазі))

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Thank you)) Rimmel is quite popular, so I think it might be on sale too))

      Видалити
  3. Классная помада. Действительно у Эйвон есть такая только в комплекте нет бальзама.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Не знаю, як у Ейвон, але в Ріммель цей бальзам дуже потрібен - саме з ним колір стає насиченішим і покриття виглядає більш рівномірно)

      Видалити
  4. Nice color and it suites you. I never used such kind of product!

    ВідповістиВидалити
  5. Необычный формат средства ♡ и цвет приятный

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, цікавий формат)) Головне, що виявився доволі зручним. Хоча мені звичайну помаду не замінить ніщо)

      Видалити
  6. Я ще ніколи не користувалася помадами-фломастерами, цікаво спробувати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цікава штука) Хоча я більше схильна до класики.

      Видалити
  7. Мені подобається колір, тобі дуже гарно)і формат цікавий, сподіваюсь, знайду десь у київських магазинах))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) У нас я Ріммель не дуже часто бачу в продажу, але певна, що в Києві ситуація краща)

      Видалити
  8. Никогда не пользовалась таким форматом помад)) Было интересно почитать твои впечатления)
    Помада выглядит интересно, я бы хотела попробовать)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене це теж перше знайомство)) Було весело)))

      Видалити
  9. Цікавий формат)) В мене є фломастер від Avon

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не думаю, що я стану фанатом фломастерів, але спробувати завжди варто)

      Видалити
  10. Мне сложно было нанести оттенок этого маркера на кожу губ равномерно ( у меня еще и цвет несколько темнее, чем этот). А вот бальзам этот маркера мне очень понравился.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, в мене теж рівномірність не бездоганна, проте бальзам гарно згладжує все)

      Видалити
  11. Beautiful colour <3
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. Без бальзама прямо такий матовий ефект, гарний осінній відтінок!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) так, за матовість я його полюбила))

      Видалити
  13. Мне оттенок понравился, формат необычный. :)

    ВідповістиВидалити
  14. мне кажется, тебе и такие оттенки очень идут! классный такой формат и результат!
    у меня есть "фломастер" от Avon, но не очень, блеклый такой....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я сумнівалась щодо відтінку, але тепер бачу, що цілком має право на життя))
      хмм... здається, всі пробували від Ейвон))

      Видалити
  15. Необычная упаковка, но мне кажется я уже встречала подобную у более дорогих брендов)) Оттенок на губах очень симпатичный))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мм, я й не знала, що дорожчі бренди так розважаються))
      Дякую!

      Видалити
  16. I love the color of it and it has to smell beautifully :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  17. Pomada vyglyadaye duzhe klasno! Super dyvytsya na tobi, Natalyu!))
    Duzhe prykolnyi format u vyglyadi flomastera :)
    xox Nadia
    http://mielandmint.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Мені теж такий формат видався цікавим))

      Видалити
  18. Мммм, який колір! Досить насичений, але такий гарний! Не пробувала в бренда ще таких помад ніколи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Мені сподобався фломастер, але все ж я більше люблю класичну помаду

      Видалити
  19. So great this product kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити