субота, 7 листопада 2015 р.

Parfumeria.ua shopping

Хто любить шоппінг? Я люблю шоппінг! А особливо я люблю очікувати на прибуття посилки з довгоочікуваними обновками з Parfumeria.ua, бо часто купую там засоби, про які давно мріяла і все не наважувалась на експеримент. Сьогодні я вам покажу свої нещодавні покупочки - посилка вийшла невеличкою, але дуже-дуже радісною)

Who loves shopping? I love shopping! And most of all I like waiting my parcels from Parfumeria.ua store, because I usually buy there some items I was dreaming of and couldn't dare to experiment. Today I'll show my recent purchase - the parcel is small, but verry pleasant)

Звичайно, "зіркою" цієї посилки стала палетка тіней theBalm Nude Tude. Так-так, саме та, де голі дівчата у пін-ап стилі XD Розум, звичайно, кричав "Людино! В тебе є твої улюблені тіні Too Faced і ще гора всього, що ти й не використаєш до кінця!". Але я думаю ви мене розумієте - така палетка не може не привертати увагу) Тому я таки вирішила її придбати, а заодно і скласти собі враження про марку theBalm, засоби якої мене дуже привабили. Думаю, огляд на цю палетку я писатиму ще дооовго - там море відтінків для дослідження, комбінування та експериментів. Але скажу одразу - у тіней шииикарна пігментація. І я більше вподобала собі темну частину цієї палетки, аніж світлу. Але - згодом ви побачите її у всій красі та я розповім детальніше. ОГЛЯД

Of course, the star of this parcel is theBalm Nude Tude eyeshadow palette. Yup, exactly that one with a naked pin-up girls) My mind, of course, was yelling something like: "Heey! You've got your fav Too Faced eyeshadow and a lot more of items you'll never finish!". But I think you can easily understand me - such a palette can't avoid attention) Do I've finally decided to buy it and also get some impressions about the Balm, because I was very attracted by their items. I think I'll be writing a review on this paletter for a while - there's too many shades for exploration, combination and experiments. But I'll say from the start - all the shades has got a stunning pigmentation. And I'm more into dark side of this palette) Yet later you'll see it at it's best) REVIEW



Друга моя обновка розсипчаста пудра Clinique Blended Transparency 2. Останнім часом я мінімізувала наявність тональних кремів у своєму житті, тому пудри - наше все. Ця обновка тішить дрібним помолом та акуратним пензликом і я використовую її фактично щодня, тому скоро чекайте на огляд! Огляд

My second new item is Clinique Blended face powder Transparency 2. Lately I've been trying to avoid any foundations, so powders are my everything. This new-in pleases with a nice blend and convenient brush. I use it almost everyday, so review is coming soon! Review


І остання моя покупка, щоби себе потішити - блиск для губ Artdeco Hydra Lip Booster 18 translucent mandarin. Просто я люблю цю серію блисків і з задоволенням поповнюю колекцію. Я сама не знаю, чому обрала мандариновий відтінок - в мене такого не було, а восени я ношу більше червоно-рожеву гамму, але... Але тепер мандаринка - один з моїх улюбленців. От чесно) Огляд

And my last purchase - lip gloss Artdeco Hydra Lip Booster 18 translucent mandarin. I just love these glosses and I always try to refill my collection. I don't know, why actually a mandarin shade for autumn - I usually wear pink or red at this time of year, but... But now this mandarin is one of my favs. Really) Review


А ще у подарунок до замовлення я отримала пробник туалетної води Burberry Brit Rhythm. І вони виявилась настільки крута, що я майже певна - хочу повнорозмірний варіант! Огляд

And also I've got a present for my oreder - tester of Burberry Brit Rhythm eau de toilette. And it came out to be such a wonderfuls cent, taht I'm almost sure I want a full-size! Review


А які у вас обновки? Чи пробували щось з цих засобів?
And what new items have you've got recently? How you tried something of these?

55 коментарів:

  1. Тіні просто шикарні! З обновками, Наталко!

    ВідповістиВидалити
  2. Жду обзор на палетку теней, до чего она классно выглядит!))) С обновочками!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) О, я цю палетку вздовж і впоперед досліджую, але думаю, огляд буде ще не скоро))

      Видалити
  3. Вітаю з приємним косметичним поповненням)

    ВідповістиВидалити
  4. Класні обновки. От пудру не пробувала, чекаю на огляд. А тіні - розкішні просто )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я в пошуках гарної матуючої пудри)

      Видалити
  5. Ох уж эта парфюмериа. А сколько посылка шла? Я вот вчера тоже заказ сделала

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Приємний магазин)
      Ця доїхала десь за тиждень - я очікувала її пізніше, ніж вона прийшла...

      Видалити
  6. Очень понравились тени, я люблю такие оттенки.

    ВідповістиВидалити
  7. ммм мне тоже бурберри должны положить, правда моя посылочка еще едет...
    палетка очень классная, универсальная, а блески артдеко тоже люблю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені аромат дуже сподобався))
      Палетка - любов)) Артдеко - не менша любов, ухх, яка я рада)

      Видалити
  8. Классная палетка и пудра заинтересовала, а эту серию блнсков и я осень люблю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. *блесков очень люблю)
      Телефон опять ругается...

      Видалити
    2. Дякую)) Так, я думаю, в цих блисків багато прихильників!

      Видалити
  9. Чудові обновочки))
    Дуже чекаю на відгуки, все таке чудовеньке :)

    ВідповістиВидалити
  10. Поздравляю с покупками! Оттенки в палетке теней - чудесные.

    ВідповістиВидалити
  11. Que bonitas las 3 cosas! me encanta el color del labial, y las sombras son muy chulas también.
    :)

    ВідповістиВидалити
  12. Відповіді
    1. Дякую)) Пудра тестується зранку до ночі))

      Видалити
  13. Замечательные обновки! Палетка невероятной красоты!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, від новинок море радості)) Палеткою милуюсь)

      Видалити
  14. Wonderful colours in this palette and the lip gloss is very nice and fresh looking. I'm curious how this lip gloss looks on the lips. The little gift was really nice addition to the package:)
    I didn't really get anything new recently. My dolls seem to get far more new stuff than me:D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you)) I will post this lip gloss very soon) It look perfectly refreshing, as for me!
      Aww, but your dolls are so adorable!

      Видалити
  15. Натали с обновками! Круто так скупилась :) Одобряю XD

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хе-хе)) Дякую)) Як то кажуть - все найпотрібніше для блогерської душі)

      Видалити
  16. поздравляю с таким отличным шопингом! тени такие, что мимо не пройти!!! буду ждать обзора блеска ;) красивый такой.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Тіні справді приємнощі)) Дуже давно хотіла з цією маркою познайомитись - тепер маю широке поле для експериментів!

      Видалити
  17. О Боже! Nude Tude!!!!! Я так давно її хочу! Буду очікувати на огляд, і, мабуть, теж не витримаю і замовлю. В мене теж багато палеток такого типу, але це же ВОНА. Я не можу лишити себе без цієї мрії!

    А блиск ArtDeco, здається, в мене такий самий. Люблю його, він і справді чудовий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я вважаю, що мрії мають збуватись)) Особливо такі милі)

      О, блиски Артдеко - це ж просто магія. Обожнюю їх)) І цей мандариновий теж!

      Видалити
  18. Шикарные обновочки! ♥♥♥
    С нетерпением жду подробные фотографии и посты!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) О, я актвино їх досліджую і скоро ділитимусь враженнями))

      Видалити
  19. класні покупки! кораловий блиск цікаво як на губах буде, полюбляю такой відтінок, палетка мімімі

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Блиск - суцільна мандаринка! А від палетки я в захопленні)

      Видалити