субота, 28 листопада 2015 р.

Movie inspiration: Маленький принц / The little prince

"Маленький принц" - це не дитяча книга. І хоча вона є в шкільній програмі, та перечитувати, розуміти і любити її ми зазвичай починаємо вже пізніше. Тому на екранізацію цієї казки-притчі я чекала з нетерпінням і отримала саме те, чого хотілося. Зворушлива історія в історії, неймовірно красива, проста і щира.

The Little Prince is not a children book. And even if we read it at school, we usually start re-reading, understanding and loving it much later. So that I was really waiting to watch this parable fairy tale and I've got exactly, what I wanted. Touching story inside the story, stunning beauty, simple and honest.

Сам по собі "Маленький принц" - це скоріше навіть не зовсім історія, а невеликий цитатник з істинами, котрі ми всі наче знаємо, але забуваємо про них дуже часто. Хоча репостимо з різних філософсько-ванільних пабліків разом з милими картинками... Але менше з тим. Отож, спочатку фільм знайомить нас з дівчинкою "бездоганної" матері - все розплановано просто-таки по годинах, "план життя" не чекає... Але поруч з ними живе дивакуватий старенький, котрий ремонтує у дворі літак, вмикає ретро-музику, ходить в костюмі пілота і підкидає дівчинці сторінки з історії про маленького принца, котрого він зустрів в пустелі. І дівчинка починає читати історію, бо надворі літо, а в житті надто багато магії, котру сірі стіни не стримають...

The Little Price itself is rather not a story, but a small quote book with truths, which we all know, but we forget them very often. Even if we repost these truths with a cute pics from a different public pages... Anyway. So, from the start this movie shows us a girl with a "perfect" mother: everything is already planned, every hour is busy, "the plan of life" can't wait... But they've got a strange old neighbour, who repairs a plane in his yard, plays retro-music, wears a pilot outfit and gives a girl some pages from the story of Little Prince, he has met in a desert a long ago. And that girl starts to read a story, because it's summer and there's too much magic in your life, so grey walls can't keep it away...




Я не буду цитувати книгу Екзюпері. Але краса, з якою вона подана в цьому мультику - вона просто неймовірна)) Кожна троянда. Кожна зірка. Кожен кадр такий затишний і теплий... Прості речі, важливі речі. Зворушливі речі. Проте казка закінчується, а життя - з його проблемами "бездоганної" дитини повертається.

I'm not going to retell you citates from the Exupery's book. But in this movie they are all put in such a beautiful images! Every rose. Every star. Every image is such cozy and warm... Simple things, important things. Touching things. But every fairy tale ends and life with a problems of "perfect" child never leaves.



Мені навіть сподобалась друга частина фільму, де дівчинка уві сні придумує химерне продовження до казки, зустрічає дорослого маленького принца та допомагає йому повернутись додому. І заодно приймає той факт, що прощання в нашому житті неминучі, як і дорослішання. Але зовсім не обов'язково ставати одним з тих дорослих, яких зустрічав маленький принц. Головне не забувати про дитину в собі - про щирість і любов, які здатні показувати найважлише. Те, чого очима не побачиш)

I even loved a second part of the movie, when a girl created her own continuation to this story in her dream. She met an adult Little Prince and helped him to get back home. And also she accepted the fact, that farewells are needed and unavoidable, as getting mature too. But you don't have to become an adult, like these, whom the Little Prince met. The most important is to remember about your inner child - about honesty and love, which can show you the most important. What is essential is invisible to the eye)


Скажу чесно, ця історія знята настільки пронизливо, що я в прямому сенсі просиділа зі сльозами на очах половину фільму. Неймовірно вдячна тій людині, котра в мої далекі 14 чи 15 пояснила мені, що ця книга - особлива.

I'd be honest, this movie is so touching, that I've watched it with tears on my eyes. I'm so thankful to a person, who explained me, that this book is very special, when I was still 14 or 15 years old...


А ви дивились новинку?
Have you watched this movie?

                                                                           Дякую за запрошення на показ компанії VОЛЬGA Україна

36 коментарів:

  1. Очень интересно посмотреть!!! Зашла на сайт, посмотрела ролик-треллер, супер!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, це та екранізація, про яку можна сказати, що зроблено справді з душею. Я надзвичайно задоволена!

      Видалити
  2. Так гарно все описала! Що аж хотілося знову перечитати цю фантатсичную книгу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бо фільм вийшов чудовий))) Така особлива історія)

      Видалити
  3. It's true this is not a book for children, too early for them. But it's full of life truths.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yess, but this story is amazing and I'm sure anyone will find it interesting, when the right time comes.

      Видалити
  4. О, я люблю мультфильмы) Спасибо)

    ВідповістиВидалити
  5. Я книгу люблю, значит нужно посмотреть) Спасибо за обзор.

    ВідповістиВидалити
  6. Я обожаю эту взрослую сказку, настоящий кладезь мудрости! Интересно будет посмотреть мульфильм))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мультик чудовий)) Я думаю, що автори розуміли, наскільки цю історію люблять у всьому світі))

      Видалити
  7. Great movie:)
    Have a lovely weekend:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  8. і я сьогодні ходила в кіно на "Маленького принца"), неймовірний мультфільм.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тут в нас думки цілком співпадають) Я така рада, що цю екранізацію зробили справді крутою!

      Видалити
  9. I'm curious about the movie because I like the book a lot too:)

    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
  10. экранизации как правило хуже книг, редко что-то смотрю чтобы не разочаровываться
    ну и дебиловатую русскую озвучку не люблю

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, такое часто бывает, но Маленькому Принцу повезло в экранизацией))
      А нашу озвучку я нежно люблю, хотя дома фильмы всегда смотрю языком оригинала с субтитрами. Так что очень радуюсь новости о том, что тнекоторые фильмы тоже так покажут и в кино)

      Видалити
  11. Оу! При нагоді неодмінно перегляну!

    ВідповістиВидалити
  12. Обожаю мультики особенно такие красивые ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  13. Боже, я тепер ще більше хочу його побачити! Цього разу в мене був вибір, але я не наважилась, це моя улюблена книжка, і я боялася, що мені не сподобається. Так само було з "Великим Гетсбі", але я не була розчарована... І от тепер "Маленькій принц". Після такого відгуку я обов,язково піду на нього!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Гетсбі я спчоатку подивилась, а тоді прочитала його, а потім ще "ніч ніжна", але Гетсбі все ж сподобався більше) А от маленький Принц - це дуже дорога мені історія і я ні краплі не розчарувалась)

      Видалити
    2. А для мене Гетсбі був завжди особливим, і я так хвилювалася - боялася, що цей Ді Капріо його зовсім зіпсує, а виявилося, що він таки великий актор. Маленький Принц для мене теж важливий, тому я теж ставлюся обережно, але теперь вже більш спокійна)

      Видалити
    3. Я ставлюсь до Лео доволі позитивно)) В цьому образі він був доволі яскравим! Хоча, й весь фільм був суцвіттям барв))
      Принц вийшов чудово, як на мене. Своєрідно, в міру гротескно і саме так, як личить цій історії)

      Видалити
    4. А я на той час бачила його тільки у Титаніку) І от, пам,ятаю, що до Гетсбі переглядала усі фільми із ним, щоб звикнути. І так звикла, що він став для мене майже найулюбленішим.
      На Принца в суботу йду, вирішили вже, не дочекаюся :)

      Видалити
    5. Я люблю його раннього - Титанік, Ромео і Джульєтта) Охх, це таке чудо!
      Сподіваюсь, в тебе будуть позитивні враження *О*

      Видалити