вівторок, 3 листопада 2015 р.

Новинки Мері Кей / Mary Kay new collection

Хоч наша львівська спілнота блогерів ще маленька, та ми намагаємось розважатись і займатись чимось цікавим. З останнього - ходили з Сонею на презентацію новинок Mary Kay. Понюхали аромати, випробували на стійкість тіней й помад і взагалі передивились все, до чого дотягнулись руки. А консультант Галя нам з радістю розповіла про це. Детальніше - далі.

Even if our Lviv bloggers community is still small, we keep entertaining ourselves and do something interesting. The last event was Mary Kay new collection presentation, which I've visited with Sonya. We've smelled a new perfumes, tried eyeshadows and lipsticks and also explored everything we could find there. And beauty consultant Halya told us a lot about their new products. Read more!




З усіх новинок мої руки найперше завжди тягнуться до декоративки. Новеньку декоративку Мері Кей з колекції "Вогні мегаполісу" можна охарактеризувати чітким ходом в марсалу і таким осіннім-осіннім набором відтінків. В колекції три насичені відтінки помад - ягідні, сяючі і дуже делікатні. Попри мою засторогу до темних ягідних помад, відтінок на губах виявився на таким насиченим як у стіку, тому я навіть погуляла з ним)

From all new products I'm always most interested in makeup items. New Mary Kay makeup from Cityscape collection can be described as marsala love and very autumn choice of colors. This collection includes 3 vibrant lipstocks - berry shades, glossy and very delicate. Despite my doubts about dark lipsticks, they are half more transparent on my lips, so I've even had a walk with them)



Ще робили макіж з новими палетками-четверіками. дуже вдале поєднання матових і шиммерних відтінків. Я собі більше сподобала палетку "Місто спокус", бо в ній мій улюблений винний, рожевуватий і трохи золота. Мені в нових палетках не вистача ще зовсім світлого відтінку, зате по якості тіні дуже потішили - приємні у нанесенні і не скочуються. Про лаки скажу лише, що я їх не пробувала, але відтінки - те, що треба для осені: марсала, нюди і зеленуватий хамелеон.

Also we've been trying a makeup with new palettes with four shades. Really nice combination of matte and shimmering shades. I loved "City Sophisticate", because it includes my fav wine shade, pinky and some gold. I miss the light shade in these new palettes, but they've got an awesome quality - convenient in application and doesn't scold. I can say nothing about polishes, because I havent' tried them on, but the shades are perfect for autumn: marsala, nudes and green chameleon.



З симпатичних засобів на подарунки варто звернути увагу на мімімі-спреї Little Delights з ароматами макарунів і тартів) А ще мені вельми сподобались набори з бальзаму і лосьйону - Berry & Cream i Sugar & Spice. По-перше, дуже сонячні та яскраві упаковки, по-друге, такий набір завжди буде доречним на подарунок. Новий парний аромат Cityscape - насичений, глибокий, теплий. Як шалик в клітинку) Що тут сказати - новинки вдались. Прихильники Mary Key до осені готові)

You can also pay attention to a lovely present sets - cutest sprays Liggle Delights with macarons and tarts scent. And also I fell in love with a set of lip balm and lotion Berry & Cream i Sugar & Spice. Firstly, very sunny and bright package. Secondly, such set would be a lovely present. New perfume Cityscape is intense, deep, warm. Like an autumn scarf) What can I add - new products are awesome. Mary Kay fans are ready for autumn!





А ви пробували щось з цих новинок?
Have you tried some of these new items?

44 коментарі:

  1. Я б тоже не отказалась на презентация сходить)) Классно, что во Львове такое устраивают)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, що консультанти Мері Кей не проти влаштувати щось таке в будь-якій точці))

      Видалити
  2. Дуже красиві відтінки лаків! особливо сподобався фіолетовий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І мене лаки привабили)) А помада виявилась дуже комфортною в носінні!

      Видалити
  3. Great post dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/11/coat-mood.html

    ВідповістиВидалити
  4. Я не знакома с новинками, но с удовольствием бы попробовала. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як на мене, то колекція вийшла дуже цілісною і такою осінньою-осінньою)

      Видалити
  5. I enjoyed this post a lot. Great job!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM

    ВідповістиВидалити
  6. Интересная презентация, с удовольствием бы на такую сходила:) Давно у марки ничего не пробовала. Заинтересовали тени, очень симпатичные:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, справді чудовий формат, щоби подивитись на новинки бренду, зібрані в одному місці)

      Видалити
  7. О, я так давно користувалася продукцією цієї марки востаннє, що навіть не пам'ятаю, коли це було) До сьогодні в мене лишилися тільки пензлі (до речі, дуже пристойні), а палетки ці мені подобаються, тож треба піти й подивитися на них! Де б в нас знайти таку презентацію)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я з маркою взагалі знайома слабко - хіба дарували щось) А от така презентація дуже багато позитиву та нової інформації принесла)

      Видалити
  8. Відповіді
    1. Ох, помади вийшли справді дуже вдалі в цій серії)

      Видалити
  9. Красивые помады, я тоже люблю сливовый!

    ВідповістиВидалити
  10. Я цього разу не змогла відвідати презентацію, хоч і дуже хотілось. Тепер тільки на фотках знайомлюсь з новинками.)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як на мене, то новинки варті, щоб з ними познайомитись)) Помади - так точно!

      Видалити
  11. Great post! Beautiful makeup :)
    xxx
    www.travelera.es
    Instagram @travelera.es

    ВідповістиВидалити
  12. Відповіді
    1. О, вониі в мене в фаворі) Хоча я спочатку вирішила, що надто темні)

      Видалити
  13. Надо узнать, не проводят ли в Харькове подобные презентации)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я певна, що таким хтось у ваших краях теж займається))

      Видалити
  14. Очень понравились палетки, присмотрюсь)

    ВідповістиВидалити
  15. Раніше скептично відносилась до Мері Кей і подібних марок. А нещодавно в мене зьявились їх кремові румьяна - вони чудові! Тепер хочу ще, щось спробувати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж бачила в них дуже приємні кремові рум'яна) Щоправда, мені такий формат трішки не підходить, але у застосуванні чудові. А я з мережевих марок косметики найбільше люблю Ів Роше)

      Видалити
  16. This meeting sounds like fun. Thats great you had a good time:)

    ВідповістиВидалити