неділя, 22 листопада 2015 р.

Аромат Lush Карма / Lush Karma perfume

О, як я хотіла його, як я його хотіла! Я була певна, що мати "Карму" на своїй косметичній поличці - це просто моя карма. Я була зачарована цим ароматом з нашої першої "зустрічі". Його східне, насичене і чарівне звучання резонувало з моїм внутрішнім "я" на всі 100... І врешті мрія збулась! Сьогодні - про цю мрію. Парфуми ЛАШ Карма - в огляді.

Oh, how much I wanted it, how much! I was sure, that having "Karma" on my cosmetics shelf is simply my own karma)) I was charmed by this scent from the first "meeting". It's Eastern, intense and  magical "sound" has been resonating with my inner self for 100%... And finally this dream came true! Today I'll tell about this dream. Lush Karma perfume in my review.

Інформація Лаш:
"Візьми Карму в дорогу ... Духи «Карма» - це фірмовий аромат LUSH. Його основні складові - апельсин, сосна і пачулі. Візьміть з собою духи-спрей гарної «Карми» і поділіться нею зі своїми друзями. (Ще краще поділитися нею зі своїми ворогами, але для цього Вам знадобиться досягти надто високий ступінь просвітлення)."

Lush info:
"Our signature scent, combining intoxicating layers of orange, spices and patchouli. Recalling London in the 1960s, clouds of patchouli mingle with uplifting sweet orange and cleansing pine. A unique and truly Lush perfume for free spirits. Layer with Karma soap and bubble bar, Karma Komba and Karma Kream  for a truly immersive dose of good karma.  Notes: orange, patchouli, pine, lavandin, lemongrass, elemi, cassie"




У мене - найбільша баночка, 30 мл. Вона проста й лаконічна - Лаш люблять простоту в упаковуванні, зате вміст... ммм! Смакота)) На етикетці вже вчуваються східні мотиви, а в ароматі вони розкриваються на повну. Пачулі-апельсин-сосна - ви вже відчуваєте цей мікс? Це сонце в горах? Цей світанок в саду? Цю суміш, котра розворушиться навіть сонного туманного ранку й примусить відкрити вікно і подумати: "Так. Саме так. Життя, ти прекрасне". Так от, ці парфуми саме такі. Бадьорі, соковиті і чарівні.

I've got the biggest jar - 30 ml. It's simple and laconic - Lush loves simple packages, but their content is... mmm, super-tasty! On the label there's some Eastern motives, but in the scent they show up at fullest. Pachouli-orange-pine - do you feel this mix? This sun in the mountains? This dawn in a garden? This blend, which can wake you up even in a sleepy foggy morning, will make you to open the window and finally think: "Yep. That'r true. Life, you're greate!". Well, this perfume is just like that. Lively, intense and charming.



Цей аромат для мене містить просто неймовірну магію. Він просто горить в осінньому повітрі, він зачаровує і він примушує мене відчувати щастя-щастя-щастя. Навіть в холод. Навіть в зливу) Коли я "надягаю" Карму, то відчуваю, ніби зі мною разом - щось тепле, дуже приємне і таке ж особливе, як унікальна прикраса, котру виготовили на замовлення саме для тебе і ти носиш її з гордістю та гарними спогадами.

As for me, this scent contains an amazing magic. It's just on fire in this autumn air, it charms and it makes me feel so much happiness. Even in a cold time. Even in a shower rain)) When I put on "Karma", I feel as if there was something very warm, pleasant and special with me. Something as the unique jewelry, made specially for you and you wear it with a pride and nice memories.



Карма солодка, тому вона засмакує прихильникам східних ароматів. Проте її солодкість не нагадує тягучий рахат-лукум, ні. Вона сповнена освіжаючих ноток, котрі вплітаються в букет природними та яскравими іскрами. Карма не потребує вечірньої сукні в доповнення. Вона й сама - як розкішна прикраса, котра може бути з вами всюди. Вона настільки позитивна і соковита, що не визнає рамок і умовностей. Проте так, взимку з нею вам буде тепліше. А влітку - влітку я ще не пробувала))

Karma is sweet, so it will be loved by a fans of Eastern scents. But it's sweetness doesn't remind a stringy Turkish candies, nope. It's filled with refreshing notes, which are vowen into a boquet with an essential and bright notes! Karma doesn't need any evening dress to complete it. It's like a stunning jewelry itself and it can be with you anywhere. Karma is so positive and juicy, it doesn't need any borders and conventions. Yet you'll feel warmer with it in winter. And in summer - well, I'll have to try it))



По стійкості Карма перевершила всі мої парфуми - вона дужже насичена і тримається чудово. Весь день. Перевірено) Тому з нею легко переборщити - будьте обачні!

The longevity of Karma surpassed all my other perfumes - it's verrry intense and lastl really long. The whole day. I checked) So it's easy to put on too much - be careful!



А ви пробували Карму?
Have you tried Karma?

46 коментарів:

  1. I like elemi among ingredients. I've never had anything by Lush.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yush, it's a nice blend) Lush perfumes are rather intense and very natural, but I enjoy their features)

      Видалити
  2. После такого вдохновенного отзыва, очень хочется послушать карму.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я в цей аромат закохалась одразу ж)) Тепер хочу ще спробувати Vanillary)

      Видалити
  3. Какое красивое описание аромата!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він надихає)) А взагалі, мені подобається описувати аромати і шукати асоціації з ними)

      Видалити
  4. Не знала, что у Lush есть ароматы, теперь хочу послушать его:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я знала, але раніше не звертала на них уваги) А тепер хочу послухати й інші)

      Видалити
  5. Никогда не видела парфюмов от Лаш. Будет интересно послушать)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони чудові) ну, за всі не скажу, але арма - божественна))

      Видалити
  6. І в мене була ця Кармочка, але не так стійко трималася, мабуть, це моя особливість така)
    Ну і огляд просто неймовірний, ти майстриня слова!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Люблю писати про засоби, які надихають І парфуми - то, мабуть, один з найбільш надихаючих факторів)
      В мене вона тримається просто "намертво"))

      Видалити
  7. Класс! Я обожаю восточные ароматы)) А вот косметику Лаш пока не пробовала((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я люблю їх за креативний підхід) А аромат справді чудовий!

      Видалити
  8. у меня есть одни духи Лаш Ваниллари, обожаю, эти бы тоже не отказалась попробовать!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А меня Ваннилари теперь интересуют)) Обожаю все ванильное!

      Видалити
  9. А у меня, когда я бываю в городаэ, где есть лаш, все никак не доходят ноги чтобы попробовать карму( каждый раз в их "лавках" так ошалеваю от ароматов, что просто теряюсь :-)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таки да, ароматностьу них зашкаливает) Мне повезло этот аромат услышать не в магазине XD

      Видалити
  10. Никогда не пробовала ароматы с подобной состовляющей. Даже не знаю подойдут ли мне. Но с твоих слов аромат звучит здорово))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, аромати завжди краще пробувати самому) Але для мене це один з улюбленців))

      Видалити
  11. Аромат точно не мій) Але дизайн сподобався)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Справа смаків) Так, люблю їхні дизайни) Просто, проте зі смаком

      Видалити
  12. Очень захотелось послушать, спасибо:)

    ВідповістиВидалити
  13. Мммм! Магія! Я хочу його спробувати)

    ВідповістиВидалити
  14. ого, я й не знала, що в Lush і аромати є)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Є) Не дуже багато, але всі вони доволі цікаві мають бути. Мене зараз особливо приваблює Vanillary

      Видалити
  15. Я бы с удовольствием его послушала ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  16. Nice perfume!!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  17. Wow, great name of these and also I love the photos you took:)

    Hugs!:))

    ВідповістиВидалити
  18. Обожаю этот магазин и ароматы в нем)

    ВідповістиВидалити
  19. О, я давно мрію спробувати аромати Лаш, кажуть дуже концентровані і на любителя) Карма...гарна назва!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він справді дуже концентрований, проте я - любитель, тому мені якраз сподобалось)) Втім, думаю, всі аромати - це річ дуже індвиідуальна, тому дарувати парфуми - о, великий ризик!

      Видалити