неділя, 29 листопада 2015 р.

Інтенсивна живильна маска для волосся GUAM UPKer impaccointegratore

Нещодавно я захоплено вам розповідала про шампунь ГУАМ, який дужже сподобався моєму волоссю. Але було б несправедливо віддавати всі лаври йому, адже я використовувала цей засіб разом з маскою, а отож сьогодні час розповісти і про неї. У огляді - Інтенсивна живильна маска для волосся GUAM UPKer impaccointegratore.

Recently I've told you about GUAM shampoo my hair fell in love with. But it would be not fair to pay all attention just to it, because I've been using this item along with a hair mask. SO it's time to tell about it too. In mt review - GUAM UPKer impaccointegratore hair mask.


Інформація від виробника:
"Маска для волосся, що містить 15% екстракту водорості Undaria Pinnatifida для «шокової» активної терапії, сприяє виробництву кератину і особливо рекомендується для застосування при наступних проблемах волосся:
- Ламке волосся;
- Тонке і слабке волосся;
- Пошкоджене волосся;
Живить і відновлює епідерміс шкіри голови і волосяний стрижень."

GUAM info:
"UPKer Impaccointegratore for hair is a concentrateof  seaweed Undaria pinnatifida, the brown seaweed important for its properties to nourish and protect the hair shaft and repair and reinforcethe keratin. It is particularly suitable for:
• DAMAGED HAIR
 THIN AND WEAK HAIR
 TREATED HAIR
UPKer Impaccointegratore is also nourishing and restorative for the scalp and the hair shaft, and it counteracts the hair graying."


Якщо пробник шампуню містив 8 мл, а то маска - цілих 10. Непоганий об'єм, так? Втім, у кого волосся до пояса? У мене. Тож 10 мл якраз і вистачає на одне застосування. Але я собі думаю, що панянки з короткою стрижкою можуть розтягнути задоволення)) Масочка пахне солодко-океанічною сумішшю й дуже мені подобається. А по кольору вона нагадує темно-коричневу пасту. Яку, до речі, треба розподіляти по волоссю гребінчиком. Чесно кажучи, спочатку я проігнорувала цей пункт і переконалась, що маска працює гарно й при звичайному нанесенні. Проте кажу вам, що написано в інструкції!

If shampoo tester contained 8 ml, mask has got 10. A nice volume, isn't it? Yet, who's got a waist-long hair? Mee! So 10 ml was just enough for one use. But I think that ladies with a short hair can use it longer) The mask smells sweet sea blend and I love it a lot. The color is dark brown paste. Which you should apply with a comb. To be true, at first I ingnored this tip and found out, that a mask works well in a usual way too. But I have to tell you, how to do it right!))


Наносити її треба на 2-3 хвилини - а рай, я обожнюю засоби, котрим не треба багато часу на хорошу дію. І цей - один із них. Поки моє волосся кілька хвилин насолоджується водоростевим коктейлем, я собі скрабуюсь чи натираюсь молочком для тіла, а потім гарно все змиваю. Гуам молодці - змивати масочку легко і просто, не вимагається ніяких зайвих рухів, як то кажуть.

You should apply it for 2-3 minutes - oh paradise, I adore express-items, which need not too much time for a nice wotk. And this one is right like that. During my hair enjoys an algae coctail, I go scrubbing and apply body milk, and later I rinse it off. GUAM are lovelies - it's so easy to rinse off this mask, no problems at all.


Ефекти! В парі з шампунем - вони магічні. Волосся - шовк, блиск і краса. Легкість та ніжність, ніяких проблем з розчісуванням. Вердикт: ще один засіб ГУАМ, який мені просто необхіден у повному розмірі. Моєму волоссю давно не було так добре. Навіть попри осінь, нестачу вітамінів та постійне випадання.

The effect! Along with a shampoo they're magical. My hair becomes pure silk, gloss and beauty. Lightness and softness, no problems with combing. The verdict: it's one more GUAM item I really need in full-size. My hair haven't felt so good for a long time. Even through the autumn, lack of vitamins and hair loss.


А ви пробували маски ГУАМ?
Have you ever tried GUAM masks?

Інтенсивна живильна маска для волосся GUAM UPKer impaccointegratore надана для незалежного огляду маркою GUAM

28 коментарів:

  1. Класна масочка, в мене десь є пробничок, треба спробувати! Читала багато хороших відгуків на неї!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені вона дуже гарно допомагає)) Тому рекомендую!

      Видалити
  2. Очень много положительных обзоров на марку, надо будет как-нибудь попробовать их продукцию:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка справді крута і має багато косметики, котра ефективно працює, тому знайомство з нею - для мене радість)

      Видалити
  3. Очень хочу попробовать средства для волос от марки. Спасибо за отзыв.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони варті цього)) Дуже мені сподобались!

      Видалити
  4. Hi there
    Thank you so much for your comment:)
    this product so really interesting but i think i can't get it in my country
    have a wonderful rest of the day

    ВідповістиВидалити
  5. I'd like to try this out, because I adore every new products to hair ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Guam items are really lovely)) I tried some of their products and my hair, skin and body love them all)

      Видалити
  6. Відповіді
    1. О, вона дуже приємна)) Волосся скаже "дякую"!

      Видалити
  7. И я хочу шелк и блеск♥♥♥♥ спасибо что поделилась

    ВідповістиВидалити
  8. посылаю лучики намеков во вселенную - пора уже с серией для волос мне познакомиться, ибо марку я очень люблю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Варто-варто)) У марки багато цікавинок, але засоби для волосся мені особливо припали до смаку!

      Видалити
  9. Люблю їхні маски, дуже ефективні. Моє волосся зараз коротке (знову), тому такого пробника мені вистачає на 2-3 рази, дуже зручно. Хоча я б хотіла мати повний розмір.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З моїм волоссям економно використовувати їх не виходить)) Але і пробники мені приносять море задоволення)

      Видалити
  10. i haven't tried but I would. This mask sounds really nice.

    ВідповістиВидалити