понеділок, 9 листопада 2015 р.

Палетка коректорів Dermacol / Dermacol Corrector Palette

Кажуть, для блогера святе не зачіпати косметику, поки не сфотографуєш її для огляду... Упс!) Палетка коректорів Dermacol пережила зі мною багато експериментів, поки я зібралась її сфотографувати і написати свої враження. Але зате тепер я впевнена в тому, що й до чого.

Everyone say, that blogger shouldn't use a product until the photos for review are done... oops! Dermacol Corrector Palette was used in a lot of experiments before I took a proper photos and wrote my impressions about it. But now I'm sure about it's features)



Це була трішки спонтанна покупка, але я просто дуже хотіла щось типу таких коректорів "на всі випадки життя". Про ці "випадки", до речі, можна прочитати на звороті коробочки, щоб знати, куди і який колір краще) Сама палеточка дуже зручна і компактна, легко відкривається. Пензлик з двостороннім спонжем непоганий, але коректор все одно доводиться розтушовувати пальцями, інакше покриття надто кидається в очі. А зараз пройдусь окремо по всіх відтінках.

This was quite a random purchase, but I just wanted something like these concealers "for everything". Btw, you can read all the tips for use on the back side of the box, so you'll find out which color should be placed and where) The palette itself is very convenient and compact, it's easy to open. The brush with two-sided sponge is ok, but you'd better blend concealer with your fingers, otherwise the cover is too visible. And now I'll explore each shade.


Зелений - для почервонінь. Дуже актуальний для проблемної шкіри) Він лягає зеленуватим покриттям, котре варто розтушувати, і трохи пригашує червоні плями. Цей тон потрібно використовувати лише під тональний крем, бо він надто кидається в очі. На жаль, я очікувала від нього більшого. Але коректор підкреслює сухість шкіри, перевантажує її і взагалі я використовую його тільки під стійкий тон і у випадку серйозних проблем, коли інші коректори не достатньо гарно перекривають неприємності на шкірі.

Green - to cover redness. Very useful for problem skin) It lays with a green cover you shoild blend - and it makes redness lee visible. You should use this shade only before foundation, because it's too noticeable. Unfortunately, I hoped for more. But this concealer underlines dryness, looks too "heavy" and usually I put it on only under a solid foundation with longlasting effect, when I've got a really big trouble, which can't be covered with other concealers.


Жовтий - для маскування синців. Він в мене йде і під очі, і на почервоніння часом, і у ролі хайлайтера. Гарно висвітлює шкіру майже до білизни, перекриває якісно, але теж підкреслює сухість. Найзручніший та найкорисніший в цій палетці, як на мене.

Yellow - to hide bruises, blue and purple imprefections. It goes under the eyes, sometimes for redness or as a highlighter. It bleaches skin almost to a while shade, sovers mroe natural, but also underlines dryness. The most convenient and useful shade in this palette, as for me.

Тілесний - для маскування шрамів, рубці чи пігментних плям. Як на мене, то він гарно вирівнює тон в місцях з пошкодженнями, але я не знайшла йому широкого застосування, бо він надто темний для мене.

Nude - for covering scars and pigment spots. As for me, it evens toe nicely on a damaged areas, but I don't use it too much, because it's too dark for me.

Срібний - не коректор, а хайлайтер. Не розумію, навіщо хайлайтер в такій палетці( Він проте дуже насичений, доволі м'який і активно віддає тон. Нагадує морозне сяйво. Використовую його дуже лімітовано і активно розтушовую, бо інакше легко отримати срібну пляму десь там, де мало бути трішки підсвітлення)

Silver - highlighter. I don't get, why there's a highlighter in such a palette( yet it's very intense, rather soft and gives a frosty shine. I use it very limited and blended, because it's easy to get a silver spot somewhere, where you just wanted a small glow)


Насправді всі відтінки підкреслюють підсушені ділянки і взагалі з ними треба бути обережними. Якісь у мене двоякі враження) З одного боку - корисні дрібниці, з іншого - такі коректори дуже легко перевантажують макіяж і візуально шкіра з ними стає не такою свіжою і ніжною, як хотілося б. Тому частіше я просто беру світлий рідкий консилер та маскую ним і почервоніння, і синці, і ще й смужку по носу "хайлайтнути" люблю)

To be true, all these shades underline dryness, so you'd better be careful with it. So I've got a double impressions) On the one hand - useful, on the other - such consealers easily make your makeup too heavy and visually skin becomes much less refreshed and delicate. So usually I just take a light liquid concealer and hide my redness with it, and also bruises, and I can also highlight a stripe on my hose)


Як вам така палетка Dermacol? А якими консилерами користуєтесь ви?
WHat do you think of this Dermacol palette? What concealers do you use?

71 коментар:

  1. Thanks sweetie :DDD

    Woooow, this corrector seems to be amazing :o

    NEW DIY POST | Create Your Marble Effect File
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. Интересная палетка, у меня такой еще не было. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, мініатюрна версія коректорів - непоганий варіант) Хоча, я від неї не в захваті(

      Видалити
  3. Давно дивилась на цю палітру, але потім пощастило купити набір консилерів від Just. Тепер розумію, що добре, що я її не взяла :)
    До речі, спробуйте на якійсь окремій поверхні (я для цього використовую старий CDдиск :D) змішувати краплю тону і маленький шматочок коректору, тоді він буде виглядати природніше. Так само із зеленим коректором: щоб він дійсно коригував почервоніння, краще його змішувати із тоном і тоді наносити на проблемні ділянки. Ця суміш буде виглядати просто світлішою, а коли ляже на тональний крем - стане взагалі непомітною. Спробуйте)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за ідею) Я такого ще не пробувала) Бо у соло-вигляді це справжі не найкращий варіант. Хіба для фотосесій, де треба нашарувати бездоганний тон, а все, що не бездоганно - виправить комп'ютер!

      Видалити
  4. Спасибо что рассказала. Мне у марки в принципе нравится декоративный сегмент.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я не пробувала їхню декоративку, але бачила огляди помад - красиві!

      Видалити
  5. Какие милые оттенки=))) Очень понравился обзор=))

    arcticraspberry.ru

    ВідповістиВидалити
  6. Я когда-то оооочень его хотела (ну или подобный), а потом как-то... Отлегло, скажем. Я, если есть какие-то неприятности стараюсь совсем не краситься, пока полностью все не пройдет, так как из-за одного дня "маскировки" заживление может затянуться, а я всегда паникую, когда внезапно на коже какой-то "подарочек" появляется, и потому усилено лечу.
    Обзор полезный был, спасибо!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж зараз на стадії "не замальовувати, а лікувати" - лікар взагалі наказав відмовитись від всіх тональних засобів, окрім пудри)) Але такі коректори теж дуже хотіла спробувати і трішки розчарувалась. Втім, час від часу використовую та і для сценічних виступів така палеточка справді корисна буває.

      Видалити
    2. Я меня в последнее время с любыми тональными средствами беда - сразу что-то да выскочит, по-этому стараюсь держать кожу в настолько хорошем состоянии, насколько возможно, чтобы не было нужды в тонирующих средствах. Это сложней, чем найти хороший тональник или пудру ((((

      Видалити
  7. Lovely palette! I find color correction so interesting

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/11/pink-fur.html

    ВідповістиВидалити
  8. Також хочу спробувати яку-небудь палетку з консилерами, а поки що маскую все Maybelline Affinitone)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, цю я рекомендувати не буду) А Maybelline Affinitone я пробувала, але мені цей коректор дуже не підходить((

      Видалити
  9. Все хотела приобрести себе какую-нибудь палетку корректоров, пока на лице война была, но теперь такая потребность отпала, т.к. с мелкими недостатками хорошо тонак справляется в одиночку :)
    Кстати, косметику этой марки всегда было интересно попробовать :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я тоже стараюсь сейчас привести кожу в порядок) Но эта палетка порой полезна))
      А я хочу декоративку марки взять себе)

      Видалити
  10. Я не в восторге от цветных корректоров, люблю более натуральные оттенки

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) Вони менш помітні й при цьому чудово працюють)

      Видалити
  11. Great palette:) kisses from Poland!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. не пользовалась корректорами, очень интересно попробовать)

    ВідповістиВидалити
  13. Цікава палетка, я щось таке хотіла, але відгуки не дуже

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, я б вдруге точно не купила) Хоча, мені й цієї вистачить надооовго)

      Видалити
  14. This palette with different correctors looks really interesting :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  15. не пользуюсь ничем подобный, упс)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я зараз теж, але час від часу щось таке може пригодитись)

      Видалити
  16. Great palette kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  17. Я завжди хотіла собі щось таке, але все ніяк не можу зрозуміти, чи воно мені треба) Я завжди плутаю, куди який колір треба наносити (добре, що тут є підказка на коробці), а ще мені здається, що це все буде дуже помітно. Тому в мене рідкі хайлайтери - від АртДеко, наприклад. Досить пристойні та універсальні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думала, що мені треба) Зрозуміла, що могла би і обійтися XD Ну для мене ця палетка найкорисніша перед виступом на сцені - замаскує гарно і так, що з залу не помітять)) але дял щоденного використання - ноуп. А хайлайтери я не особли люблю)

      Видалити
  18. Я корректорами как-то и не пользуюсь ))) У меня когда-то давно, в юности, был от Орифлейм желтый кремовый, но я так и не поняла, зачем он нужен)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Меня они раньше спасали, если было большое воспаление, а срочно надо выглядеть получше)) Теперь стараюсь их не использовать, ну разве что перед выступлением

      Видалити
  19. Wow!

    Looks interesting and great!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  20. У Дермаколь отличные уходовые средства, а из декоративки тональные очень классные))
    Ната, спасибо за обзор))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З інтересом спробую щось)) Бо я крім цих коректорів мала лише крем дял тіла - чудовий!

      Видалити
  21. Я часто использую корректоры зеленого цвета для маскировки покраснений, но наносить его нужно совсем чуть-чуть

    ВідповістиВидалити
  22. Great review and cheaper option to be in the one palette, usually they sale it separate.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you, dear) Yes, This one costed me much less, that if they were separate!

      Видалити
  23. Nice palette. I like these kind of soft colors much better than darker options, cause somehow they seem more natural :)
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you, dear) Yes, dark shades are more suitable for correcting face form)

      Видалити
  24. В мене недостатньо майстерності для користування подібними палетками.)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, я думаю, що вони в повсякденному житті й не дуже потрібні)

      Видалити
  25. Палетка дуже цікава, і кольори наче хороші :) В мене є китайська універсальна палетка з 12 чи 16 кольорами, але зазвичай я користуюсь простим консілером, а корректую вже коли тре зробити серйозний мейк :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я колись хотіла таку китайську - думала, дуже треба! Передумала) Тепер намагаюсь використовувати менше маскування у макіяжі

      Видалити
  26. не люблю такие текстуры, на моей коже они к сожалению ведут себя отвратительно(((
    спасибо за обзор! себе вряд ли куплю

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. З моєю шкірою вони теж не особливо товаришують, як виявилось)

      Видалити
  27. Thank you for the Review, xo babsi
    http://babsi-beauty-gossip.blogspot.co.at

    ВідповістиВидалити
  28. в мене є аналогічна але другої марки, теж пыдкреслює негаразди шкіри/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, на жаль, з нею треба танцювати з бубном(

      Видалити