вівторок, 13 жовтня 2015 р.

Мигдалеве очищуюче молочко для обличчя Weleda / Weleda Almond Soothing Cleansing Lotion

Веледа - це та марка, засоби котрої мене ще ні разу не розчарували, а деякі з них стали просто улюбленцями. І мигдалева серія належить саме до таких засобів. Сьогодні я розповім вам про Мигдалеве очищуюче молочко для обличчя.

Weleda is a brand I've never been disappointed with and some of their items are my favs now. Almond series belong to these favs. And today I'll tell you about  Weleda Almond Soothing Cleansing Lotion.


Опис Weleda:
"Дбайливе очищення дуже чутливої шкіри, шкіри, схильної до алергії. Глибоко проникає в пори, заспокоює роздратовану шкіру, очищає і тонізує. Ніжна мигдалева олія і олія кісточок сливи оберігають шкіру від втрати вологи і заспокоюють її.
Мигдальне молочко має спеціальну формулу, призначену для м'якого очищення чутливої шкіри, не містить детергентів і штучних миючих добавок, часто включаються в продукти, службовці для догляду за шкірою."

Weleda description:
"Extra mild cleansing lotion for sensitive and unbalanced skin, which gently removes impurities and make up, whilst maintaining the skin’s natural balance. Mild organic almond oil and plum kernel oil, leave skin calm and soft.Weleda Almond Cleansing Lotion helps rebalance the skin, thanks to its lactic acid content the skin’s pH balance is maintained, so there is no need for cleansing to be followed by a toner. After use, the skin is clean, soft and supple; perfectly prepared for Almond Soothing Facial Lotion or Almond Soothing Facial Cream."



Як і всі засоби мигдалевої серії, це молочко має делікатну біло-рожеву коробочку і металевий тюбик в таких же тонах. Навіть дизайн натякає на те, що це засіб для чутливої шкіри, які потрібна ніжність і м'якість) У тюбика звучна відкидна кришечка - не боюсь її загубити. Консистенція, як у легкого крему. Колір - білий. За аромат Веледа отримує великий плюс - він настільки слабкий та ніжний, що не потривожить нікого. Власне, спочатку я його взагалі ледь розчула, але потім таки помітила цей легкий мигдалевий флер - і він чудовий.

As all almond series items, this milk has got a delicate white and pink box and metallic tube in the same shades. Even this design shows it's an item for sensitive skin, which needs tenderness and softness) The tube has got a conveniet cap you can't lose) Consistence is light creamy. The color - pure white. Weleda got extra points from me for a scent - it's so soft, that it can bother noone. Actually, I couldn't feel it at the beginning, but later I've smelled this light almond fleur - and it's amazing.



В застосуванні молочко теж потішило. Для мене це той формат засобів, які я зазвичай люблю використати перед іншим очищенням - перед міцеляркою тощо. Бо молочко завжди хочеться змити. Та що там - міцелярку теж треба змивати) Але я про те, що ось це мигдалеве молочко не викликає в мене такого бажання. Воно доволі жирне й насичене саме по собі, а проте на шкірі не залишає ніякого дискомфорту. Тільки відчуття шикарного очищення і легкості. Легкість шкіри? Звучить дивно. Але якось так і є) І для жирної шкіри це дуже важливе та приємне відчуття. З макіяжем молочко може впоратись на 4+, але для демакіяжу я використовую інші засоби, а цей - як завершальний, тонізуючий і очищаючий акцент.

This milk is also very pleasant in use. For me it's a type of items I like to use before other cleansing items - for example, before micellar water. Because I always want to rinse the milk off. But micellar water also needs to be rinsed XD But this milk doesn't bring me such a feeling. It's rather oily and nourishing, yet it leaves no discomfort on my skin. Onlt a feeling of perfect cleansing and lightness. The skin lightness? Sounds strange. But it's somehow like that. And it's very important for oily skin. This milk removes makeup not bad - it gets a strong 4+ from me. But usually I use other items as removers and this one is my last cleansing step.



А ви знайомі з мигдалевою серією?
Are you familiar with this series?

Ціна на сайті Веледа: 243 UAH за 75 мл.


Мигдалеве очищуюче молочко для обличчя надане для незалежного тестування маркою Weleda.

42 коментарі:

  1. Hello from Spain: I did not know that lotion. Fabulous product. Keep in touch

    ВідповістиВидалити
  2. Интересное средства. я не знакома с маркой. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка чудова) Я її дуже люблю і поважаю)

      Видалити
  3. I love Weleda! They have great products!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.co.at/

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо за полезный обзор!!! Очень интересен этот бренд ♡

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди рада поділитись враженнями) Веледа, як на мене, має чудові засоби для догляду!

      Видалити
  5. Weleda вызывает у меня доверие) Я не знакома с большим количеством продуктов, но то что пробовала, понравилось:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене теж) Люблю цей бренд і їхні засоби дуже приємні)

      Видалити
  6. Треба вже накінець спробувати засоби цієї марки:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вона варта цього) Я задоволена фактично всіма засобами, які пробувала, а гранатовий гель для душу - взагалі форевер лав!

      Видалити
  7. Класне молочко! Дякую за відгук)

    ВідповістиВидалити
  8. Такое молочко я не пробовала. Вообще формат молочка мне почему то не нравится. Я поклонница гидрофильного масла для снятия макияжа с лица. 😊

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я ще не пробувала такий формат) Моя жирна шкіра насторожено сприймає масла)

      Видалити
  9. Sounds great, I´m actually seeking a new one at the moment =) Really liked the post!

    Love, Héloise
    Et Omnia Vanitas

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже любила його, поки воно в мене не закінчилося! Гарний засіб, дуже ніжний! Щоправда в мене він теж із макіяжем порався не дуже добре, на 4+ - це добре сказано! Але я не шкодую, бо в інших аспектах він був просто чудо!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене завжди "в роботі" кілька засобів для демакіяжу, тому мені його властивості цілком підійшли))

      Видалити
  11. I love everything with almond oil, so this product sounds interesting for me ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. Представляю насколько оно приятно! Мне очень понравилась эта миндальная серия))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, молочко шикарне) Я ще олійку пробувала - теж дужже сподобалась!

      Видалити
  13. У мене, ще у минулому році був крем з цієї серії, удже подобався, окрім аромата, ще з дитинства не гарні спогади з ароматом мигдаля(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я крем не пробувала, але при нагоді було б цікаво поєднати і його, і молочко, і олійку. Ну, аромати і асоціації - це сильна річ. Проте для мене мигдаль - це тільки мімімі і ніжність всяка.

      Видалити
  14. обожнюю продукцію марки)
    Запишу собі в майбутні покупки це молочко!

    ВідповістиВидалити
  15. I haven't found a milk so far that wouldn't clog my pores. This one seems much better than the ones I came into contact with.

    ВідповістиВидалити