неділя, 25 жовтня 2015 р.

Палетка тіней для очей Too Faced Natural Eyes Eyeshadow Collection

Я ходила довкола цієї палетки всі дні свого перебування у Празі. Я думала-сумнівалась-роздивлялись-порівнювала... І врешті, 1 січня, таки зробила собі подарунок на Новий рік. Палетка тіней для очей Too Faced Natural Eyes - моя неймовірна любов і незамінний помічник на будь-який день. І от пройшло більше, ніж пів року, а я тільки зібралась написати про неї, зате можете бути певні, що я протестувала її на всі 100!

I was walking around this palette all my days in Prague. I was thinking, doubting, looking closer, comparing... And finally, on January 1st I've decided to make myself such a perfect New Year gift. Too Faced Natural Eyes Eyeshadow Collection - my amazing love and irreplaceable help everyday. And half of year passes so fast - I'm just starting to write about this palette XD But you can be sure I've tested it in all possible ways 100%!


Я закохалась в ці тіні з першого погляду, розуміючи, що хай би в мене була гора бірюзових, фіолетових і вишневих рефілів, все одно немає і не буде нічого універсальнішого та милішого за класичні нюдово-коричневі тони. Мене підкорив дизайн: приглушено-рожева картонна коробка з золотим тисненням  і багатообіцяюча фраза про те, що ці тіні ...lasts longer than your last boyfriend) Всередині - металева палетка теж у світло-рожевих, приглушених кольорах, вкритих мереживними візерунками. Все так по-дівочому і романтично - просто ах! Кришечка тримається на магніті - надійно, але водночас достатньо легко відкривати.

I fell in love with these eyeshedows from a first sign, understanding, that even if I'd have a plenty of turquoise, purple and cherry refills, there will never be anything more universal and cute, than a classiс nude & brown shades. I was caught with a design: soft pink cardboard box with a golden lettering and promising phrase, that these eyeshadows ...lasts longer than your last boyfriend) Inside there's a metallic palette in light pink tones, covered with a lace patterns. Everything looks so girly and romantic - simply wow! The lid has a magnet lock - reliable and also easy to open.





Момент, коли піднімаєш кришечку палетки - це момент такої маленької магії. Що чекає там? щось дуже миле і приємне?.. А чекають там дев'ять матових та сяючих відтінків, маленьке дзеркальце і навіть інструкція до використання палетки з кількома варіантами макіяжу) Тіні розділені на три лінії: Day, Classic i Fashion. У кожній - по три відтінки відповідно. Перший, найсвітліший тон - у великому рефілі, два наступні - у менших. Розробники теж розуміють, як швидко закінчуються базові світлі відтінки)) Проте й поза цим поділом по три всі тони можна успішно і цікаво змішувати між собою. До того ж тіні дуже пігментовані, а шиммерні найактивніші. Але про це трохи потім) А наразі - роздивимося відтінки!

The moment, when you open this palette is a real magic. What awaits there, inside? Something very cute and pleasant?.. And so there are nine matte & shimmer shades, a small mirror and even a tutorial with a few ideas for make up) The shadows are separeted in a three lines: Day, Classic and Fashion. Each line consist of three shades too. The first one - the lightest shade goes in a big refill, the next two - in a half smaller. Too Faced understands, that lightests shades are the first to end)) Despite this separation you can easily mix any colors. And also they've got an awesome pigmentation (shimmer shades are the most intense). But I'll tell about this a little bit later. And now - let's explore the shades!



Першими в нас йдуть тони серії Day:
1. Heaven - найсвітліший тон у всій палетці. Матовий теплий беж, близький до слонової кістки. Універсальний у ролі базового відтінку і для акцентування певних точок підійде. Обожнюю його - очі наче підсвітлює) Чудово розтушовується, чудово тримається - один з моїх фаворитів і необхідний майже у кожному макіяжі.
2. Cashmere Bunny - новий відтінок у цій палетці (бо у неї була ще стара версія). Матовий відтінок кави з молоком. Той, який хочеться взяти вранці, поспішаючи по справах і зробити мінімальний мейк. Теж бездоганний в розтушовці та тішить стійкістю, дуже підходить для створення ефекту легкого димного покриття.
3. Sexpresso - ранкова кава? Ранковий секс? Не знаю, що хотіли донести цією назвою творці палетки, але чому б і ні, еротика завжди в тренді. А це у нас завершальний, найтемніший відтінок серії Day і водночас найтемніший тон всієї палетки. Це - саме еспрессо або ж темний шоколад. Матовий, глибокий і насичений. Ммм, смачного) Використовую його для акцентів переважно, бо воно насиченість така, що ого-го. Хто любитель смокі-айз?

The first line is Day:
1. Heaven - th lightest shade in all palette. Warm matte beige, close to ivory. Universal as a base shade and nice for accent. I love it - it makes my eyes lightened) Blends perfect, lasts long - one of my favs and needed for almost every makeup.
2. Cashmere Bunny - new shade in this version of this palette (because it had an old version too). Matte shade of coffee with milk. The one you want to apply in a morning, when you'r in hurry and just want a simple makeup. Also perfect blending and longlasting, really suitable for making a light shadowing.
3. Sexpresso - morning coffee? Morning sex? I don't know, what this title should mean, but why not? Erotic is always trending. And this is a last, darkest shade of Day line and also the darkest shade of this palette. Matte, intense and deep. Mmm, yummy) I use it for accents usually, because of intensivity. Who loves smoky eyes?



Другий ряд відтінків назвали Classic:
1. Silk Teddy - тут базовий відтінок - це ніжний перламутр з шиммером. Світлий-світлий, з нотками рожевого, приглушений, романтичний і милий. Таким і має бути ведмедик Тедді, так? Наразі це мій улюблений колір з усієї палетки. Він дуже гарно підкреслює очі і виділяє їх м'яким сяйвом.
2. Push-Up - а це вже молочний шоколад, яскравий, теплий, солодкий. Відтінок теж з шиммером. Використовую його дуже активно і для денного, і для вечірнього макіяжу. Саме той теплий варіант кольору капучінки, який личить до всього. Просто до всього) Стількість шикарна.
3. Erotica - темний акцент цієї лінії. Ну яка це еротика, якщо це тауп з шиммером? Ну не знааю... ) Мені в ньому вбачається сірий і холодно-болотний тон, який я не дуже люблю, тому цей колір у мене не дуже активний учасник щоденного макіяжу. Але в нього гарний шиммер, який на сонці розкривається у всій красі.

The second line is called Classic:
1. Silk Teddy - base shade, delicate pearl with shimmer. Light-light, with a pinky notes, soft, romantic and cute. This is the way real Teddy bear should be, yep? Currently this is my fav shade. It underlines my eyes really nice and gives them a soft glow.
2. Push-Up - and this one is a milk chocolate, bright, warm, sweet. Includes shimmer. I use it really acitve for both day and night makeup. This is actually that warm tone of capuccino, which suits anything. Just anything) Longevity is stunning.
3. Erotica - the dark accent of this line. But why is it called "erotic", if it's a dark taupe with shimmer? Well, I don't knoow...) I see there some grey and cold mud shades I don't really like, that's why this color is not my active member of daily makeup. But it has got a lovely golden shimmer, which looks awesome in a sun.


І остання лінія Fashion:
1. Nudie - тут все просто і ясно. Матовий нюд, який мені трохи затемний як на основний тон. Але загалом дуже милий і підходить для нюдового макіяжу, коли хочеться просто трошки тіні в складочку. Друге нововведення цієї палетки. Дуже стійкий і комфортний.
2. Honey Pot - золотисто-медовий відтінок з шиммером. Тут скоріше темне золото, не яскраве, але тепле і дуже гармонійне в поєднанні з попереднім відтінком. Я застосувую його для акцентів і макіяж одразу стає більш святковим.
3. Chocolate Martini - останній новий відтінок у цій версії палетки. Топлений шоколад з шиммером, найтепліший з усіх темних тонів. В нього найкраща пігментація, як на мене, і колір дуже гарно личить до темних очей - насичений та яскравий, тому можна і акцентом і самостійно носити. Я від нього в захваті))

And the last line called Fashion:
1. Nudie - here's simple and clear one. Matte nude, which is too dark, as for me, for a basic shade. But overall it's also cute and useful for nude makeup, when you need a small shadow in a folds. Second new-in of this palette. Very longlasting and comfortable.
2. Honey Pot - golden-honey shimmering shade. Here's rather dark gold, not too bright, but warm and really in harmony with the latest shades. I use it for accents, because it makes my makeup more special.
3. Chocolate Martini - the last new shade in this palette. Melted chocolate with shimmer, the warmest one. It has got also the best pigmentation, as for me, and this shade is perfect for dark eyes - it's so vibrant and bright, you can use it for accents or as solo color. I'm in love with it))






Що я тут скажу... Тіні чудові) Насичені, гарні в різних поєданнях між собою, дуже стійкі. Поки ношу їх без бази - у мене не скочуються, не обсипаються, в складочки потрапляють мінімально (шимерні відтінки), тому я задоволена. Простой денний мейк? Без питань. Щось святкове? Легко! Для мене це палетка майже на всі випадки. І якби мені сказали вибрати одну палетку на рік там чи два, то я б сміливо обрала цю. Люблю її ніжно) До речі, 80% макіяжів в моєму блозі виконані саме з цією палеткою, тому я навіть не знаю, які вам фото закинути, щоб показати її в дії...) Вона в мене просто постійний-маст-хев! Я планую придбати ще кілька палеток Too Faced при нагоді, але ця точно буде базовою і незамінною.

What can I add... These eyeshadows are just awesome) Intense, lovely in a different compositions, really longlasting. When I apply them without base, they still last long - the only thing is, that shimmer shades can scold in a folds a little bit, so I'm satisfied. Simple daily makeup? No problem. Something for special occassion? Easy! For me this is palette for anything. And if I'd had to choose one palette for year or two, I'd choose this one. I love it tenderly) Btw, 80% of all makeups you see in my blog are made with this palette, so I just don't know, what photos should I show you to make a better presentation for it in use) It's just my must-have! I plan to buy a few more Too Faced palettes, but this one will be really basic and irreplaceable.



А ще - як же важко показати тіні в макіяжі, коли в тебе глибоко посаджені очі і нависаюча повіка! І нема персонального фотографа)

And also - it's so hard to show eyeshadows in makeup, when you've got deep set eyes and hooded eyelid! And no personal photographer)




Ціна в мережі Sephora: 1100 CZK - близько 1000 UAH зараз.

А ви знайомі з продукцією Too Faced? Що варто спробувати?
Are you familiar with Too Faced items? What is worth trying?

60 коментарів:

  1. Очень красивая палетка, я о такой мечтаю:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мрії повинні збуватись)) Я тепер хочу-хочу ще їхніх тіней, хоча й цих за рік використала не так багато при щоденному макіяжі XD

      Видалити
  2. Симпатичные оттеночки ♥ думаю мне бы тоже подошли такие цвета

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я думаю, що тут такий універсальний набір, що всі підійде всім)

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Thank you,dear) Yes, Natural Eyes consist of awesome blend of shades)

      Видалити
  4. I have this palette:) it's wonderful kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you, dear) This palette is my biggest makeup love I've ever bought XD

      Видалити
  5. палетка мечты) Все мои любимые оттенки) Классные макияжи на фото)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо)) Палетка действительно на все 100)

      Видалити
  6. This little box of eye shadows is beautiful!! Love all the natural colours
    xxx
    www.travelera.es
    Follow each other? Instagram : @travelera.es

    ВідповістиВидалити
  7. Looks like a great product! Beautiful photos! Warm greetings from Montreal, Canada. :)

    ВідповістиВидалити
  8. Такая крутая палетка) И оттенки все очень ходовые!

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже універсальні відтінки! Така палетка дійсно мастхев :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Відтінки чудові і якість в них на висоті. тмоу я дуже задоволена)

      Видалити
  10. Классная палетка! Идеальные оттенки для ежедневного макияжа))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Палетка справды чудова)) Мені її вистачає на будь-який макіяж))) Ну, крім Дня Патріка, коли все зелене))

      Видалити
  11. Вау, яка чудова палітра відтінків на щодень) Але я б ще хотіла лорак про :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вона шикарна)) Моя любов)))
      О, я нейкед ще хочу) Але взяла собі the Balm Nude Tude - теж крутотаа **

      Видалити
  12. Чудова палетка, варіанти макіяжу чарівні:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) В цю палетку неможливо не закохатись)

      Видалити
  13. Краса неймовірна! Це реально мастхев. Я теж на таке щастя проміняла б легко свої тіні. Мені, доречі, найбільше подобаються кольори з лінії Day, а Erotica виглядає як мій улюблений відтінок тіней.☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, такі палетки - безпрограшна інвестиція у свій макіяж на кілька років))
      У мене Day ходові. але я їх розбавляю Chocolate Martini i Silk Teddy активно))) А от Erotica мене так не збуджує, але я з нею експериментую ще))

      Видалити
  14. О, це ж мої улюбленці! Не думала, що хтось теж їх купив і закохався в них так само, як я! Вони дещо змінили дизайн, але все такі ж чудові. Я не можу перестати їх любити вже два роки - це не тіні, а просто сказка. В мене була попередня палетка з цієї ж серії, і я її стерла вщент - майже усі тіні використані повністю. Але я все одно її зберегла - просто приємно дивитися на неї. Ці ще цілі майже повністю, вони досить довготривалі і економні. Обожнюю цю марку, і це кращий подарунок на будь-яке свято!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я закохалась в них відразу ж)) І досі обожнюю)) Попередню версія не бачила, але зате придивилась собі ще деякі цікаві варіанти в них. Загалом, планів цілий вагон! І якість справді тішить) І в дорогу брати зручно) І просто намилуватись ними не можу)

      Видалити
  15. Looks like great shades, particularly push-up. Thanks for the review :)

    Anna xx
    http://thefashionscents.blogspot.com.au/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Tahnk you, dear) yes, Push Up is very useful shade, I add it usually for my daily makeup)

      Видалити
  16. очень красивая палетка. Все оттенки понравились)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вона дуже універсальна)) Відтінки чудово міксуються!

      Видалити
  17. Очаровательная палетка, очень понравились оттенки в ней. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я така рада, що вона викликає у всіх позитивні емоції) направда, дуже її люблю і так і хочеться "прорекламувати" читачам))

      Видалити
  18. Класні які! Оформлення так і підкупає))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, коробочка зачаровує)) І в них ціла серія таких)

      Видалити
  19. Прекрасная универсальная палеточка! И оформление просто вау вау - хочется просто бежать за ней )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ти знаєш, так) З нею не прогадаєш) Мені ще подобається з цієї серії кілька палеток, але ця - на всі випадки життя!

      Видалити
  20. I love colours on this palette! Your make ups are great:)

    ВідповістиВидалити
  21. Відтінки нереальні!! Too Faced - один з моїх улюблених брендів))) Зараз поки користуюсь Makeup Revolution - дуже подобається ;) Звичайно не порівняти з дорожчими марками як Urban Decay <3
    xox Nadia
    http://mielandmint.blogspot.co.uk/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так) палетка мрія вона така) Я зрозуміла для себе, що час від часу такі мрії треба здійснювати - вони варті того на всі сто) І ця палетка приносить море користі щодень)

      Видалити
  22. Відповіді
    1. Дякую) Too faced - мій фаворит в декоративці)

      Видалити