середа, 28 жовтня 2015 р.

Movie inspiration: Еверест / Everest

Хотіла написати про цей фільм одразу після перегляду, але тоді було забагато емоцій і відгук вийшов би надто... захопленим чи що) Тому пишу тепер - через місяць після того, як я сходила на "Еверест" і зрозуміла, що в житті на ту гору не піду.

I wanted to review this movie right after I watched it, but I was too emotional at that moment and my post could have been too... excited, I don't know. So that I write it now - after a month after my "Everest" movie night passed and I'm totally sure I'd never climb this high.


Взагалі, історія починається з позитиву: захоплені ідеєю пригод і абсолютно різні люди лізуть собі в гори, де їх за кругленьку суму виведуть на самісінький Еверест! А це вам не жарти. І попри те, що відчуття "це вам не жарти" пробігає червоною ниткою всюди, та на початку це не відчувається так. На початку всі ще сповнені енергії, надій, планів і того непереборного бажання підкориту вершину, котра вбиває. А щоб зробити це, треба непоганий такий час на підготовку - для мене про це було цікаво дізнатись. І, безумовно, так само цікаво побачити ці неймовірні гірські пейзажі, заради яких я й пішла в IMAX 3D. Що не кажіть, природа зачаровує і її велич - безмежна.

Actually, the story starts very positive: excited with adventure ideas and absolutely different people go in mountains, where they'll climb Everest with a skilled instructors for a looot of money XD And that's not a joke. This feeling "that's not a joke" is a red string in a whole story, but you just don't feel it that much at the beginning. At the beginning everybody are filled with energy, hopes, plans and that great wish to get to the top, which kills. And if you want to do that, you need a lot of time ro prepare - it was really interesting for me. And, of course, the most interesting was to see these stunning mountain views I watched it in IMAX 3D for. The nature is charming and it's greatness has no limits.


Коли почалось сходження, то для мене найстрашнішим було не попередження про бурю і навіть не сама гора, а драбини над прірвами. От чесно - дивилась я на ці драбини і саму мене тіпало. При тому, що вже знала, що далі буде все сумно - фільм же на реальних трагічних подіях, а проте переживала такий тріумф і розчулення, спостерігаючи за тими, хто таки підкорив вершину! Аж сльози на очах виступили. Мабуть, це воно і є - відчуття, що ти "на вершині світу". Що ти зробив майже неможливе. Що ти кинув виклик силам, котрі можуть тебе вбити...

When a climbing started, the most scary thing for me was not a possible storm and not even the mountain itself, but the ladders over a abysses. To be true, when I watched these ladders, I was too worried myself. Even if I knew everything will be sad later - thios movie is based on a real tragedy. But I felt such a triumph and lots of emotion for the people, who finally got to the top! I've even got tears in my eyes) Probably, that's it - a feeling "on the top of the world". Feeling you've done something almost impossible. The you've challenged a forces, which can kill you...


І власне, далі історія сумнозвісної групи туристів розповідає про те, як гора їх роздушила. І найбільше пробирає думка про те, що це зараз на екрані - але це було і насправді, в недалекому 1996. Що ти можеш піти в гори - і не повернутись, бо гори сильні і страшні, а людина - відчайдушна, але слабка істота. І найгірше в цьому те, що трагедії можна було уникнути. Трагедія трапилась через дрібниці, які людська неорганізованість та неуважність допускає, але на Евересті - це фатальні помилки... Я не буду говорити окремо про персонажів - вони загалом правдоподібні і приємні. Я не буду говорити про музику - вона вписалась гарно і захопливо. А про красу Евересту й говорити не треба - краще подивіться самі.

And well, later the story of notorious touristic group tell, how the mountaine crashed them all. And the most awful thought is, that it's not just on a movie screen - it was real, back then in 1996. You can go to mountains and never get back, because mountains are strong and awful, but people are desperate and weak. And the worst thing is, that this tragedy could have been avoided. It happen because of a few minor things, a little bit of disorganization and distraction, which became a fatal mistakes on the Everest... I'm not going to tell you about the characters - they're believable and all nice. I will not tell about the music - it was breathtaking. And there's no need to tell about a beauty of the Everest - you'd better see it yourselves.


А ви бачили цей фільм?
Have you seen this movie?

46 коментарів:

  1. Фильм смотрела. Честно говоря не могу понять что может тянуть будущего отца в горы, когда его ждет дома беременная жена и свое "чудо"...
    И так о каждом персонаже могу сказать...
    В итоге люди отдаль свои жизни и за что?за одно мгновенье?
    Да-да-да, кто-то хотел что-то доказать себе, другим и т.д...
    Но в итоге они оставили страдать свои семьи и поступили как эгоисты.
    Лично я для себя вынсла с этой истории одно: надо ценить то что имеешь, а не искать чуда на стороне...
    Покорять нужно свой внутренний Эверест в первую очередь!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Про внутрішній Еверест - це правда)
      До речі, коли показали головного інструктора і його вагітну дружину, то я так і вирішила, що "О, цей помре!".
      Втім, я думаю, суто для нього і для його команди - це була робота, при тому робота, яку вони вже виконували не раз. Тобто - моряки виходять в море, хоча корабель може втрапити в бурю і потонути, літак може впасти, а машина може розбитись - і це все потенційно смертельно небезпечні затії, але для людей це робота.
      А мені удже подобається така ідея романтики і підкорення чогось неймовірного... Але я б сама туди не піднялась)

      Видалити
    2. Девочки, вот тут я с вами согласна! )))
      Чого його лізти куди не треба... живи собі і радій кожному дню!

      Видалити
    3. Прагнення до екстріму і чогось понад свої сили - це в людей в крові)))

      Видалити
  2. Я очень хотела сходить на этот фильм в кинотеатр, но не получилось( Буду смотреть дома. Но судя по отзывам в интернете многие не могут понять, зачем было жертвовать жизнью, оставляяя родных дома, ради одного факта:" я поднялся на Эверест." Зато мне посчастливилось попасть на Марсианина))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, ніхто з тих, хто йшов в гори, не думав, що пожертвує життям( Як людина, яка облазила багато гір і взагалі обожнюю їх, я можу зрозуміти тих екстремалів)
      О, Марсіанин - це щось! Правда, момент запуску "в клейонці" - жахливий фейспалм викликає.

      Видалити
    2. Я в горах была 2 раза: один зимой, один весной. Зимой в Славском вид заснеженных сосен или смерек - грандиозен)) Но я больше морской человек) А ты прям альпинизмом занималась? Да, запуск в клеёнке повеселил и подорвал фильм не много, но все равно фильм классный))

      Видалити
    3. Славськ - це так)) Я там взагалі в дитинстві кожні вихідні проводила)
      Ні, альпінізмом не займалась - але пішки не на одну гору вибралась. Ну і ще я лижник) Тому зимові гори і вид на землю, яка десь далеко внизу - це цілковито "моє") Море теж люблю, але воно в мені не будить стільки екстремальних ідей)

      Я читала статтю про цей фільм з точки зору експертів, то ту клейонку забракували на повну. А в книзі не знаю,я к було(

      Видалити
  3. Люди на самом деле очень многое делают ради эмоций, встряски, дабы доказать себе, что "Я могу!", и у каждого свой уровень, что-ли. Я вот в жизни бы не решилась на такой поход, но я решилась на прыжок с моста с веревкой, а кому-то мой поступок кажется нелепым.
    В любом случае, подобные истории у меня вызывают волну негодования. И еще - основной инстинкт человека - инстинкт выживания. Как так получилось, что основополагающий винтик в процессе выживания человечества отвалился? Пока не у всех, но все у большего и большего числа человек?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Люди надзвичайні)
      Я навпаки вважаю, що всі такі екстремальні вчинки - вони круті. хоча іноді дивишся на тих людей і думаєш: "Воу-воу, як вони це роблять? У них мізки повідбирало чи що?"
      Якби не це, мабуть, прогрес рухався б набагато повільніше.

      Видалити
  4. Очень хотели пойти на этот фильм, но не получилось. То домашние хлопоты, то на работе запарка, то заболела я... Буду теперь ждать, чтоб посмотреть его дома. Очень заинтересовал фильм, хотя, его, конечно, надо было все же на большом экране смотреть

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, цей фільм справді створений дял великого екрану - велич гір і їхня краса там просто надзвичайна! Втім, я думаю, я його ще перегляну і вдома теж)

      Видалити
  5. Oh my... I admit I admire mountaneers and their strength, but I don't like climbing myself.

    ВідповістиВидалити
  6. Не смотрела этот фильм. Как-то реклама не впечатлила. Зато сейчас, почитав комментарии, захотелось посмотреть))

    ВідповістиВидалити
  7. Nice film!!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  8. О, треба буде глянути, я щось зараз підсіла і дивлюся старі кінострічки, трилери і драми 90-95 х років) молодість згадую)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То новий фільм) Про події 1996 року. Але так, перегляду вартий на всі 100!

      Видалити
  9. Дивилась цей фільм. Не скажу, що прям супер. Скоріше на один раз. Але так - на ту Джамалунгму я не полізу - холодно, голодно та ще і вмерти можна (з мене і Говерли вистачило). На Евересті померло більше 260 людей з початку покорення, хоча вона і не сама небезпечна в плані покорення вершина. Потім з чоловіком дивились документалку від БіБіСі, як журналіст підкорював цю вершину по більш складному (здається північному) склону, по слідах альпініста, який можливо першим підкорив Еверест (десь у 1926 році), але ніхто не знає, чи це так - бо вони не повернулись живими. В останнє їх бачили за кілька сот метрів до вершини, а потім тілько вибачте замерзле тіло через 75 років. Тема ця цікава, в мене як раз чоловік після перегляду почав цікавитись і читати. А взагалі - ну його в дупу такі подвігі... це ж яким тре будти божевільним, щоб в таку морозяку туди дертися? Ніі, я краще вдома, в теплі :)
    А сам фільм... шкода що Джилєнхол якось малувато розкрівся, бо я взагалі полюбляю цього актора.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ядкую за цікаві факти *__* Я думала, що перше сходження було десь в 50-х... Тут люди з новеньким альпіністським спорядженням гинуть,а з чим він там міг йти в 1926?.. Ухх... Я направду захоплююсь людьми, які ці роблять. І вважю їх шизанутими трошки) Але більше захоплююсь. А так, мені наших гір теж вистачає наразі)

      Видалити
  10. Haven't seen it, but I'm looking forward to it.

    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.co.at

    ВідповістиВидалити
  11. I love mountains <3 Great movie!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/2015/10/giveaway-rozdanie.html

    ВідповістиВидалити
  12. Интересное описание, думаю стоит сходить на этот фильм

    ВідповістиВидалити
  13. Очень интересный фильм, мне понравился)) Он, конечно, неоднозначный, рассуждать можно много, но суть как мне кажется в том, что у человека должна быть мечта и он должен к ней идти, пусть всю жизннь. Тогда это будет счастливый человек))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таки так) І заради цього люди на все підуть. І це круто!

      Видалити
  14. Need to see it ASAP. I know one person who climbed to the top as cameraman and I have read, seen a lot. That is an amazing thing,also expensive and I know that they train for years and nothing is grantee.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Wow, that person must have you an amazing stories!
      Yes, that's really risky experience)

      Видалити
  15. I did not hear about this movie yet so thank you for sharing :)
    Thanks a lot for your last comment : )
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  16. Ох, я тепер шкодую, що не пішла! Ми збиралися, але ми ж можемо тільки вранці (коли дитину можна залишити на бабусю), то довелося обирати - на Еверест піти чи на Прогулянку висотою. Мені здалося, що ідеї близькі, а Прогулянка була зручніше, тому пішли на неї. І тепер я, звичайно, не заспокоюсь, доки не побачу ще й Еверест! Хочу це все бачити власними очима і на великому екрані!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Еверест вартий того)) А я тепер хочу на прогулянку) Вона виглядає у трейлері надзвичайно крутою і захопливою!

      Видалити
  17. Oh Jesucristo! After read your post now I want go to watch this movie!
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  18. I haven't seen but I'm gonna give it a go. Sounds very interesting.

    ВідповістиВидалити