четвер, 29 жовтня 2015 р.

Середньовічні дами у Свіржі / Medieval ladies in Svirzh castle

У мене багато хоббі) І історичні танці в клубі "Бельтайн" - одне з них. А що танці історичні, то в нас там майже всі реконструктори і час від часу, при нагоді ми дуже любимо витягати свої сукенки, в дику спеку натягувати шерстяні "панчохи" і їхати до якогось замку на фотосесію. Результати однієї з них я вам сьогодні і покажу)

I've got a lot of hobbies) And historical dances in Beltaine club are one of them. And as the dances are historical, almost everybody in our club do reenactment and from time to time we enjoy taking our dresses, putting on a woolen "stokings" in a summer heat and going somewhere to a castle for a photoshooting. The results of one such event I will show you today)













Як вам моя мандрівка в Середньовіччя?
What do you think of my Medieval voyage?


Фотограф: Олена Умрихіна

56 коментарів:

  1. Интересное хобби и очень красивые фото. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, це насправді дуже весело) Я давно люблю косплей різного типу, тому реконструкція - наче його логічне продовження. Хоча в мене ще немає власного реконструкторського одягу(

      Видалити
  2. Me encanta la edad media, preciosas fotos, estáis espectaculares!

    ВідповістиВидалити
  3. Відповіді
    1. Thank you, dear) Yes, currently we have one man in our dancing club, but if it comes to reenactment festivals there are a lot of our friends knights)

      Видалити
  4. Amazing pictures kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  5. This looks like an amazing event. Right out of a fairy tale. Gorgeous costumes and perfect pics, honey.
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  6. Які красиві фото, я б хотіла також побувати на подібному:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Це конкретно була просто фотосесія, але тематичні фестивалі реконструкторів виглядають шикарно)))

      Видалити
  7. Кажись я тоже была в этом замке только не в средневековом наряде)))
    Много о тебе узнаю нового! Спасибо что поделилась позитивными фоточками ♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я про цей замок тільки цього літа й дізналась) Там дуже красива локація!
      Дякую) намагаюсь займатись цікавими речима, коли є можливість)

      Видалити
  8. nice as usual! great post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ВідповістиВидалити
  9. шикарные фото, хотела бы поучаствовать в таком мероприятии)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Ох, це насправді дуже весело і навіть не так спекотно, як я боялась)

      Видалити
  10. прекрасні фото, наче справді з тієї епохи)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я саме тому захоплююсь реконструкторами, які намагаються зробити все - навіть те, чого й не побачать, максимально схожим з давнім оригіналом)) Бо ж в косплеї нерідко щось робилось з удмкою: а ось це не буде видно і нічого)) Хчоа з іншого боку - реконструктори не шиють стільки костюмів. як косплеєри!

      Видалити
  11. Какие прелестные дамы!!!! Роскошные фото!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Дами дуже задоволені)) І фотограф теж)

      Видалити
  12. потрясающе красиво и интересно!!

    ВідповістиВидалити
  13. Натали, хоть Вы и попарились в этих костюмах, но результат того стоил! Отличная вышла фотосессия ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) А, до речі, було не так спекотно, як я думала - натуральні тканини, все таке)

      Видалити
  14. Oh These pictures with traditional dresses are just gorgeous!
    www.travelera.es
    Follow4follow in Instagram? @travelera.es

    ВідповістиВидалити
  15. Очень здорово))) Классно, когда есть такое интересное хобби)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо)) Да, я даже не представляю свою жизнь без таких хобби)

      Видалити
  16. Какая прелесть :) Выглядит волшебно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Трішки казки в житті не буде зайвим!

      Видалити
  17. I love the Medieval voyage! Wish I could participate. You looked so happy and beautiful in this dress! The photoshoot came out fabulous!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you^^ this is really very interesting and I started feeling mydelf so much different from the usual!

      Видалити
  18. Оооо, як це класно!! Я так люблю перевдягатись у таку красу, але я, звичайно, не знаю тонкощів, просто залюбки вдягла б такі сукні! Ви так чудово виглядаєте, на тлі замку ці образи такі автентичні! Навіть заздрю вам усім трохи :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))) Ну, так, тонкощів там багато - від найдрібніших деталей починаючи) Але воно того варте!

      Видалити
  19. Круто!!! Как я такое люблю)) Я вобще не равнодушна к средневековым нарядам)) Очень бы хотелось поучаствовать) Моя мечта(причем с детства) побывать на карнавале в Венеции))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо)) да, тема очень интерсная) Венеция - это магия *_* Хотя я больше люблю Скандинавицю и шотландию)

      Видалити
  20. аааа)))))) не можу надивитись на фото, така краса!)

    ВідповістиВидалити