четвер, 22 жовтня 2015 р.

Лак для губ Maybelline Color Sensational Color Elixir 710 Rose Redefined

Бувають засоби, які так - ну норм. Буваю ті, які викликають захоплення. Сьогодні в мене в огляді блиск, який завоював мою абсолютну любов і стоїть тепер в одному ряду з моїми улюбленцями від Artdeco - лак для губ Maybelline Color Sensational Color Elixir 710 Rose Redefined. Мені його пощастило виграти у розіграші Plentyofjars і от нарешті я добралась до огляду))

There are some items, which are OK. There are some items, which are admirable. Today I review a lip gloss, which I'm totally in love with and it belongs to my favs now along with Artdeco items - Maybelline Color Sensational Color Elixir 710 Rose Redefined. I was lucky to win it in Plentyofjars giveaway and now I'm finally ready to write about it)


Помада, яка ховається в прозорому тюбику насправді обман))) Точніше - це тільки форма ємкості з блиском-лаком, а набирати його треба, як і звичайно - пензликом. До речі, пензлик невеличкий, загострений і дуже зручний. Відтінок ми отримуємо ніжно-трояндовий, теплий і приємний. Це один з тих відтінків, які личать будь-якій порі року і бездоганно впишуться в макіяж з будь-якої нагоди. Він не надто холодний, не хилиться у фіолетові тони, не вибілений - загалом, бездоганний рожевий знайдено!

The lipstick, which hides in a transparent tube is a lie)) Actually, it's a just a form for a gloss and you should apply it, as usual - with a brush. Btw, brush is small, with a sharp end and it's really convenient. We get a delicate rose shade, warm and pleasant. This is the shade, which suits every period of the year and perfect for any makeup. Not too cold, not too purple, not bleached - just simple flawless rose pink!




На губах цей блиск підкорив мене остаточно - він не тільки гарно лягає, а ще й візуально робить губи бездоганно гладенькими, сяючими і зволоженими. Таке лакове покриття до того ж має хорошу стійкість і поєднується з напівпрозорим відтінком просто чудово. Що ще додати... Блиск в мене не скочується, він не липкий і взагалі - враження суцільно позитивні. Загалом, я планую купити ще щось з цієї серії, тим більше відтінків у ній дуже багато)

This gloss caught me totally, when I applied it on my lips. It doesn't just lay evenly, but also makes lips visually smooth, glowing and moisturized. Such a laquer covering has a nice longevity and it works very nice with such a transparent shade. What should I add... This gloss is not sticky, it doesn't gather in a white line and overall - I've got the best imprssions about it. So I plan to buy more shades from this series - there are a lot of them)




А ви пробували Maybelline Color Sensational Color Elixir?
Have you tried Maybelline Color Sensational Color Elixir?

Лак для губ Maybelline Color Sensational Color Elixir можна придбати в магазині Parfumeria.ua.

52 коментарі:

  1. Прелесть какая! Очень люблю такие нежные блески!

    ВідповістиВидалити
  2. Мне многие продукты у Maybelline нравится) Этот лак для губ не пробовала, но обязательно возьму на заметочку)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж їх люблю, особливо ріні помади і блиски)) Ця серія вийшла просто чудова!

      Видалити
  3. Хорошенький )) Я сразу думала, что он будет очень ярким и вызывающим, а он приятный на губках ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я теж очікувала більшої насиченості, але мені подобається так ^^

      Видалити
  4. Мне оттенок нравится, но на губах люблю что ли сухие текстуры, а то к волосам прилипает)

    mary-tur.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) Я очень люблю матовые помадки Seventeen All Day) Они как раз сухие)

      Видалити
  5. Nice review! The color compliments you really well!

    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.co.at

    ВідповістиВидалити
  6. Batom de cor linda amei o resultado
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=EgeQXJjUpSQ
    Bloghttp://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    ВідповістиВидалити
  7. Es precioso, parecía que iba a ser una barra de labios!

    :)

    ВідповістиВидалити
  8. Блески я люблю)) Глаза такие выразительные на фото)) Класс!

    ВідповістиВидалити
  9. Я думала, що колір буде інтенсивний) Але і так гарненько)

    ВідповістиВидалити
  10. Очень милый оттенок! Думаю многим подойдет

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Як на мене, віни просто універсальний)

      Видалити

  11. I love the color of this lipstick, it's vivid and eye-catching!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. Красивий, але я чомусь очікувала більш щільного покриття, або хоча б не такого прозорого)
    Тоді для мене був би ідеальним :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені і така версія до смаку)) Втім, я удмаю, в серії можна знайти ще і насиченіші)

      Видалити
  13. неожиданно оттенок оказался водным, я думала будет намного плотнее.
    красиво смотрится!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)
      так, при слові "лак" я теж думала, що буде інший рівень насиченості)

      Видалити
  14. Дійсно - бездоганний рожевий! Такі кольори прикрашують життя, я без них жити не можу ані влітку, ані взимку (хоча для зими блиск видається дещо зайвим). Дуже подобається колір, він так гарно прикрашає обличчя!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я взимку теж більше помади люблю)) Але в теплу пору року - блиски-блиски))
      Дякую!

      Видалити
  15. Nice review~! The color is really pretty on you <33

    http://alluringalyssbeauty.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  16. That shade is so beautiful! Lovely post, have a beautiful weekend! kisses

    ВідповістиВидалити
  17. У Діор вкрали дизайн) колір приємний дуже, навіть не бачила такої серії блисків убренда Мейбелін)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Діорівський, звичайно, теж крутий))) Ця серія - моя улюблена серед їхніх

      Видалити
  18. I haven't tried it but it looks beautiful on your lips. You matched it so well with your skin shade! And again I love how you painted your eyes:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you, dear) This series of glosses is really very useful)) And I need some more shades!

      Видалити