понеділок, 5 жовтня 2015 р.

Віск для кінчиків KOKO Soins / KOKO Soins hair ends wax

Я, як і більшість власників довгого волосся, приділяю багато уваги стану кінчиків і завжди шукаю гарні засоби для того, щоб зробити їхній вигляд акуратним та позбавитись сухості. І сьогодні я розповім про засіб, яким користуюсь останнім часом. Це віск для кінчиків KOKO Soins - ароматний хенд-мейд від молодого і дуже цікавого бренду.

I, as the most of owners of a long hair, pay a lot attention to my hair ends and I always search a nice items to keep them neat and not dry. Today I'll tell you about the item I'm using recently. It's KOKO Soins hair ends wax - aromatic hand made from young and very interetsing brand.

Симпатична баночка стане окрасою полички з косметикою - в мене вона гарно вписалась поміж таких же круглих баночок з бальзамами, які я дуже люблю. На кришечці - фірмові блакитні квіточки, за якими ховається ароматний віск білого кольору. Його запах доволі свіжий, ніжний - ефірні олії у складі дають про себе знати. Віск твердий, тому перед нанесенням треба його нагріти пальчиком. Я також пробувала проводити кінчиками просто по воску в баночці, але так отримую трохи надто багато засобу на волоссі, тому цей варіант не використовую.

Cute jar would be a decoration of any cosmetic shelf. For me it's a perfect match for al my lip balms in a round vintage jars I collect. On a lid - known blue flowers, which are symbol of this brand. The white and aromatic wax hides under a lid)) It's scent is very fresh, soft - essential oils show up. The wax is solid, so before application you should warm it up with a fingers. I also tried to put my hair directly to the jar, but that way I get too much wax on my hair, so I don't use this option anymore.



Віск має вельми позитивний вплив на мої кінчики) По-перше, він позбавляє їх розтріпаності та сухості. По-друге, додає блиску та гладкості. По-третє, візуально забирає посіченість та ще й насичує волосся приємним ароматом) Думаю, формат воску - гарний вибір для мандірвників, адже олійку для кінчиків в дорогу брати навряд чи будеш, а от такі маленьку шайбочку - чому б і ні?

The wax has a very positive impact on my ends. Firstly, they don't look messy or dry. Scendly, wax makes them glossy and silky. Thirsly, visually split ends disappear and hair got filled with a pleasant scent) I think this wax is a nice choice for travelers, because you'd rather take this small jar in a trip, than a bottle of oil for split ends)



А ви знайомі з цією маркою?
Are you familiar with this brand?

 Віск для кінчиків KOKO Soins надано для незалежного огляду KOKO Soins.


38 коментарів:

  1. Thank you dear :D

    Wooow, very interesting product and thank for all information!
    Amazing review as usual!

    NEW FASHION POST | Get to know STREET CHIC Trend
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. Красивое оформление у марки. В самом деле удобно в путешествие такое было бы взять. Ээх отпуск отпуск где же ты ?)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так! Я запримітила їх саме через оформлення) І засоби теж цікаві... Відпустка завжди десь далеееко XD

      Видалити
  3. Выглядит симпатично:) Хотелось бы попробовать) С маркой не знакома.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка молода і має багато цікавинок)) Від себе порекомендую тверді шампунь - шик!

      Видалити
  4. Какая милая упаковка у средства. :)

    ВідповістиВидалити
  5. Я теж таке хочу, бо в мене кінчики вже через тиждень після перукарні мають не дуже гарний вигляд! І які ж в них гарні баночки, із таким смаком зроблені!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене кінчики були плачевні, але коли я почала ними більше займатись і одразу після перукарні доглядати - сиутація виправилась) О, а дизайни в них справді чудові та дуже милі, по-дівочому все)

      Видалити
  6. Гарний засіб. Опис дуже сподобався.

    ВідповістиВидалити
  7. This looks wonderful!
    Could you do me a favor and vote for me in the Keimling Award contest? That would be sooooo nice of you! Its only one click on VOTE here: Keimling Award
    Thank you soooo much : )
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  8. очень интересно, не пробовала такой вид)))

    ВідповістиВидалити
  9. Первый раз слышу про воск для волос) До чего техника дошла))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І фантазія! Дуже цікавий метод догляду) Я більше використовую олійки, але завжди хочеться експериментів)

      Видалити
  10. This wax seems great product from dry ends! And btw, I haven't never used KOKO, because it isn't available in my country.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую за відгук) Для мене зараз дуже актуально)

    ВідповістиВидалити
  12. Який цікавий формат засобу! Віском для волосся користувалась, а от саме для кінчиків - вперше зустрічаю :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, формат і мене зацікавив) І виправдав себе)

      Видалити
  13. У меня всегда была боязнь пользоваться воском для волос, казалось, что он оставляет жирность на волосах))
    Ната, спасибо за обзор)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я за своїм волоссям такого не помітила) Втім, в мене доволі сухі кінчики...

      Видалити
  14. Я бы попробовала) Люблю такие интересные штучки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, милі баночки, які ще й працюють при цьому - дуже потрібна штука завжди)

      Видалити
  15. І в мене він є) Але він так важко набирається. Як ти з ним справляєшся?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зараз частіше акуратно проводжу по кінчиках з натиском) Але слідкую, щоби дуже багато не набирати...

      Видалити
  16. They way you described this wax makes me want to try it:) I have never had any products from this brand.

    ВідповістиВидалити