четвер, 1 жовтня 2015 р.

Натуральний бальзам для губ KOKO Soins Lip Balm

Бальзами, бальзами, всі ми любимо симпатичні бальзами для губ. А якщо ще рожевенькі? А якщо ще натуральний склад і український виробник? Це все про натуральний бальзам для губ KOKO Soins, який я покажу вам сьогодні.

Balms, balms, we all love cute lip balms. And what about pink ones? And what about organic and Ukrainian brand? This all is about KOKO Soins Lip Balm I'll show you today.



Склад: олія ши, олія мигдалю, олія рисових висівок, оливковий віск, мікка, перламутр, аромат ванілі.

Ingredients: shea butter, almond oil, rice bran oil, olive wax, mica, pearl, vanilla scent.


Я дуже люблю бальзами у вінтажних баночках, але в сумочці з собою ношу саме засоби у стіках, бо ж вони зручніші. В цьому плані бальзам КОКО Суа мене потіши - акуратний стік, ніжний колір, фірмові сині квіточки. Запах - якщо вірити складу, то ваніль, але мій ніс каже - гуаш. Ванільна гуаш? Нехай буде так) Склад повністю натуральний і взагалі дуже приємний, а що подвійно тішить - доступна ціна.

I really do love lip balms in vintage jars, but I always carry convenient balms in sticks in my purse. KOKO Soins is very pleasant - neat stick, delicate shde, brand's blue flowers. The scent must be vanilla - as ingredients mention. But my nose says it's gouache. Vanilla gouache? Why not) It's absolutely organic and very nice overall, but what is twice more cool - a low price.


Спочатку бальзам здався мені сухуватим, але від доторку до губ він за кілька секунд розігрівається, стає більш податливим і наноситься легким та комфортним шаром, котрий пом'якшує губи. Зволоження дуже делікатне, шкіра губ м'якенька та сяюча - просто чудо. Попри перше враження бальзам виявився справжньою знахідкою - я одразу ж відчуваю олії в його складі і їхній вплив на шкіру губ не залишається непоміченим теж. Загалом, восени цей бальзамчик весь час у моїй сумці і допомагає мені будь-коли.

At first this balm seemed too dry to me. But it gets warmed with a touch to a lips for a few seconds and then it melts and applyes a nice way to protect and soften your lips. Moisturizing is really delicate, lip skin is soft and glowing - just a miracle. Despite my first impression this lip balm is just the pure awesomness - I apply it and immediately feel oils and their nourishing impact on my lips. So this autumn this item is always in my bag and it helps me any time.




А як ви ставитеся до натуральних бальзамів?
What do you think about organic lip balms?

Ціна виробника: 50 UAH. 

Натуральний бальзам для губ надано для незалежного огляду KOKO Soins.

44 коментарі:

  1. Отличнейший!!!!♥♥♥♥ я бы тоже от такого не отказалась

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, дуже приємний і акуратний бальзамчик)

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Так, нема нічого приємнішого для шкіри)

      Видалити
  3. люблю натуральные бальзамы, мой бессменный фаворит - EOS :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я ще не пробувала EOS, але планую)) Бо ж не дарма він такий відомий!

      Видалити
  4. хотелось бы и себе такой бальзамчик.

    ВідповістиВидалити
  5. Відповіді
    1. Аналогічно)) Бальзамчики потрібні всюди й завжди!

      Видалити
  6. Люблю натуральную косметику, в том числе бальзамы:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, бальзами - чудоваа річ, в мене їх вже маленька колекція)

      Видалити
  7. Хороший бальзамчик. Интересно его попробовать

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, бальзам класний і взагалі марка цікава дуже)

      Видалити
  8. Скоро начнется сезон бальзамов, а их не бывает много)) Спасибо за отзыв))

    ВідповістиВидалити
  9. Totally agree with you, it's perfect balm for the fall :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  10. Який він чудовий, я люблю такі засоби:)

    ВідповістиВидалити
  11. Hi:)
    I love the pictures and the balm sounds really interesting.

    ВідповістиВидалити
  12. Було б цікаво гялнути, як він на губах! Склад у бальзама чудовий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я не фотографувала на губах, бо він без кольору зовсім)

      Видалити
  13. Мабуть там є ланолін, це він як гуаш пахне)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мабуть) Втім, я люблю запах гуаші - дитинство!

      Видалити
  14. Це просто знахідка! Мої помади та блиски сохнуть, тому що я не користуюся ними більше, цей бальзам - кращий за усіх!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я без помад не можу, але бальзами наношу щодня і поновлюю дуже часто, тому йе стік - моя знахідка)

      Видалити
  15. Наталья, отличнейший бальзам!
    Удивительное и превосходнейшее средство. Особенно, сейчас. Когда не понятно: то ли жарко, то ли холодно.
    Дякую!
    Заказываю в основном в этом магазине: http://makeup.com.ua/categorys/195485/
    Ссылку публикую, надеясь, что кому-то информация будет полезной.
    С любовью, Диана!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, бальзами дуже рятівні в таку прохолодну погоду!
      Про цей магазин я знаю, при нагоді планую там щось придбати.

      Видалити