середа, 14 жовтня 2015 р.

Kallos KJMN енергетична маска для волосся / Kallos KJMN hair mask

Ви колись бачили 1 літр маски для волосся? Я - так! Саме тоді, коли мені подарували біло-червоне "відерце", в якому була Kallos KJMN енергетична маска для волосся. І по неї сьогодні моя розповідь.

Have you ever seen 1l of hair mask? I have)) When I got a magical white and red jar, where was my Kallos KJMN hair mask I'll tell you about today)


Правду кажучи, у мене завжди є певна настороженість щодо засобів у великій тарі та за низькою ціною. Втім, про марку Kallos я вже чула позитивні відгуки, а масками з цієї серії успішно користувались мої друзі. Тому я спробувала теж)) Дизайн мені не дуже сподобався - "відерце" має кришку, котра закручується і у ванній та з мокрими руками з нею буває дууже важко розібратись. Маска білого кольору, з легким косметичний ароматом, кремоподібна. Її в баночці стіііільки - можна не економити) Мені, як власниці довгого волосся, це тільки плюс.

To be true, I always have some doubts about items with a big volume and low price. Yet I've heard a lot of positive about Kallos brand and my friends were using some masks from this series. So I've tries too)) I don't really like the design - lid is hard to remove with wet hands in a bathroom. The mask has a pure white color, cosmetic scent and light creamy consistence. And there's sooo mun of it in a jar! You don't need to use it economically at all)) For me, as for a long hair owner, it's a positive point.



Наносить легко, змивається теж легко - плюси до зручності. Щодо ефектів, то загалом волосся вдоволене маскою, хоча особливо магічного впливу я не помітила. Але після застосування волосся розгладжене, краще лежить, доволі м'яке і податливіше до розчісування - те, що треба на щодень. Одна проблема - я боюсь, що мені цією маски вистачить так надовго, що вона мені набридне XD Ще в цій серії масок величезний вибір для різних типів волосся, тому кожен зможу собі підібрати щось.

It's easy to apply and rince off too - points to comfortable use. Speaking of effects, the hair is pleased, but no magical impact. Yet my hair is smooth, soft and easy to brush - what else do I need for everyday? One problem - I'm afraid this mask will last son long I'll just get tired of it XD Also this series includes a plenty of other masks for different hair types, so anyone can find something useful for himself.



А ви знайомі з масками Kallos?
Are you familiar with Kallos masks?


Kallos KJMN енергетична маска для волосся є в продажу в магазині Parfumeria.ua

46 коментарів:

  1. У марки ничего не пробовала, но подумываю купить банановый шампунь, он так вкусно пахнет))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, аромати - штука важлива)) Я шампунів у них не брала ще, але може спробую.

      Видалити
  2. I read many good things about Kallos but I see 2 ingredients that irritate my scalp. They are in many Kallos cosmetics, that's why I don't buy them.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. This is only one Kallos item I've got, so I'm not sure, how other work, but for that's nice)

      Видалити
  3. Мне очень понравилась литровая маска от Калос только с другим ароматом
    спасибо за обзор♡♡♡

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бачу, вони викликають позитивні враження))

      Видалити
  4. У марки хорошие средства для волос. :)

    ВідповістиВидалити
  5. не слышала про эту марку, спасибо за знакомство!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Они у нас не так давно появились на рынке, но привлекают доступными ценами)

      Видалити
  6. Объемы у масок капец конечно :) Устанешь использовать)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага)) Я наразі й третину не використала)

      Видалити
  7. О.. а меня известная кератиновая маска от каллос не впечатлила. Тоже брала целый литр, в итоге отдала сестре. Для нормальных волос она подошла, но никак не для сухих(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну так, думаю, для сухого волосся потрібно більше живлення)

      Видалити
  8. Вот это бадья)) Мне наверное года на 2 хватило бы)) Про эти маска сейчас хорошо отзываются, подумываю и себе купить)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, нею можна користуватись дууууже дооовго)) Я теж чула багато позитивних відгуків. Втім, вона,я к на мене цілком рядова по ефектах, але такий об'єм за цю ціну додає багато плюсів)

      Видалити
  9. Не встречала таких масок в продаже пока - захотелось тоже прикупить себе=)) Спасибо за отзыв=)))

    arcticraspberry.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У нас они тоже недавно появились)) Спасибо за визит!

      Видалити
  10. Маски Kallos за дією на волосся більш нагадують бальзами, але за їх ціну - чудові продукти!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, їхня дія доволі легка, втім гарний повсякденний догляд виходить)

      Видалити
  11. Looks like a great product:) Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. да размеры у бренда впечатляют, нужно брать на всю семью)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, думаю, для всієї сім'ї саме зручно))

      Видалити
  13. Мені страшенно подобається банановий шампунь цієї марки, а довелось попробувати яєчний, так від нього страшенно голова свербіла!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ух, буду тоді оминати яєчний) Втім, банановий я теж оминатиму, бо я не люблю банани і їхній запах взагалі XD

      Видалити
  14. Мені дуже подобається бренд Каллос. Ціна низька, а якість висока! Відмінний результат без переплат, пам-пам;)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я з задоволенням буду ще пробувати щось їхнє)) Втім, я все ж думаю пошукати собі маску з кращим живленням.

      Видалити
  15. У меня волосы не длинные, поэтому литровые маски использую годами. Скорее надоедают, чем заканчиваются)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, з коротким волоссям це справді маска на віки XD Або на всю родину!

      Видалити
  16. А в пустую банку потом можно будет что-нибудь прятать ))).

    ВідповістиВидалити
  17. Дуже хочу познайомитися з цією маркою! В мене вже є одна великого розміру, але іншого бренду. І вона не набридає. Час від часу я використовую щось інше, але завжди повертаюсь до мого відерця, і воно вже починає добігати кінця. Люблю такі величезні засоби :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я навпаки більше люблю компактні засоби, але це цікаве знайомство) Ще хочеться спробувати їхні шампуні і кремчики для рук.

      Видалити
  18. Согласна, неплохая марка по довольно приемлемым ценам)) У меня есть шампунь Каллос, и тоже в большом объеме)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На свою ціну та для невибагливого волосся - чудолвий вибір))

      Видалити
  19. Як раз прикінчила маленьку масочку від Kallos - не можу сказати, що вона прям крута. Хоча хочу спробувати іншу в літровый банці. Раныше купувала "літрушки" Numero, і ще в Ватсонсі якісь італійські - ото хороші. Сподіваюсь у Каллос літрушки єфект буде не гірший.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну так, я теж її супер-крутою не назву, але для повсякденного догляду підійде гарно)
      У мене літрових не було що. Бачила Нумеро, але не спокусилась - було ліньки додому тягнути!

      Видалити
  20. Another cosmetic I would love to put on my hair. Sounds really nice and I wouldn't mind the lack of spectacular effects as long as it leaves nice and easy to brush hair:)

    ВідповістиВидалити
  21. Відповіді
    1. Ага, марка доволі активно в нас заявилась)

      Видалити