пʼятниця, 23 жовтня 2015 р.

Гліттер BornPrettyStore Super Matte Powder

Я ніжно люблю гліттери і баночки з їхнім сяйвом стоять у мене в рядок перед монітором, але іноді... іноді мені трапляється щось трошки дивне. Сьогодні у огляді саме така дивна штука, яку я досі не можу вдало застосувати - Гліттер BornPrettyStore Super Matte Powder.

I really do love glitters are small jars with a glossy powder stand around my screen, but sometimes I just get something strange XD And today I review exactly a strange item I still don't know, how to use properly - BornPrettyStore Super Matte Powder.


Цей гліттер є сумішшю з барвистого піску і сам він дуже нагадує пісок, в якому проскакують блакитні, рожеві, жовті та інші іскорки. Втім, він відрізняється від моїх інших гліттерів своєю матовістю. Але саме ця матовість і зіграла з нами злий жарт. Річ в тому, що на нігтях він виглядає просто, як пісок. При тому, якщо покривати топом чи щось таке, то цей пісок стає вологим і дуже непрезетабельним. А якщо не покривати, він постійно скочується. І скільки я з ним не експериментувала, нічого  класного не придумала. Але мушу вам показати, то показую: вишневий Ессі + матовий гліттер BPS + сріблястий гліттер Kiss.

This glitter is a mix of colorful sand and actually it remindsme a real sand a lot, which inclides blue, pink, yellow and other sparkles. Yet it's different from my other glitters, because it's mette. ut this mattee effect gives me a problem. The thing is, that it looks just like a sand on my nails. And when I try to put on a top coat, this "sand" becomes wet and don't really nice looking. And without top coat it always fall down. And I've made a lot of experiments, but I couldn't get any cool idea to use it. But I have to show you something, so here it is: cherry Essie polish + matte BPS glitter + silver Kiss glitter.


                           

                           


До речі, всі читачі мого блогу можуть отримати 10% знижку у BornPrettyStore. Достатньо при оформленні замовленні ввести спеціальний код: MATG10. І буде вам щастя)


By the way, all my blog readers can get 10% discount in BornPrettyStore. Enter the special code to your order: MATG10. And be happy)

Як ви думаєте, як можна ще використати цей гліттер?
What should I use with this glitter for?


Гліттер BornPrettyStore Super Matte Powder надано для незалежного огляду магазином BornPrettyStore

40 коментарів:

  1. Я не умею глиттерами пользоваться, поэтому не подскажу как его ещё можно применить) Но мне нравится как он смотрится, красивая штука)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я прихильник сяючих гліттерів, а з цим якось не зовсмі потоваришувала

      Видалити
  2. Maybe try to mix it with a nail polish, matte or glossy (add it to the jar) and then take a look if it turns into a sandy nail polish with colourful glitter on your nails :)

    ВідповістиВидалити
  3. Було б цікаво спробувати його додати до прозорого або якогось свтлого лаку :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за ідею, треба буде спробувати щось)

      Видалити
  4. Wow!

    Looks amazing!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  5. Very pretty!
    Thanks a lot for your last comment and have a great weekend: )
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  6. Я уже много лет не пользовалась глиттерами.
    на ногтях смотрится очень неплохо)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я люблю експерименти у цій сфері)

      Видалити
  7. This is such a lovely post! Have a great weekend dear.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    LATEST POST: Pink Sugar Cosmetics Eye Candy Eyeshadow Palette Review and Swatches
    BEAUTYEDITER.COM

    ВідповістиВидалити
  8. Якийсь неоднозначний продукт, дійсно - вроді як для нігтів, але шось він дуже неслухняний. А замість тіней чи як підводку його не пробувала (розбавити чимость і нанести?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, вередливий такий) ой, щось я такого піску в очі не хочу XD Втім, може на хелловін)

      Видалити
  9. Очень интересно и необычно выглядит

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хм, я от читаю коменти - народу сподобалось)) Хоча я була так скептично налаштована

      Видалити
  10. Відповіді
    1. Дякую)) Бачу, дарма я була така скептична щодо нього)

      Видалити
  11. маникюр получился симпатичным!
    я вообще такими вещицами пользоваться не умею))))) задарила бы подруге для изготовления открыток! ;)))

    ВідповістиВидалити
  12. Очень информативный пост!
    Действительно тщательный!
    BLOG STYLECCENTRICFASHION / FB / IG / BLOG<3IN / G+ / TWITTER / LOOKBOOK

    ВідповістиВидалити
  13. Me too dear :D I really enjoy clean spaces :D

    Wooow, amazing results!

    NEW GET THE LOOK POST | Do You Want a Tea?
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  14. It looks like snow! So cute. Maybe use it with snowflake stencils or just paint little snowflakes with a thin brush?:))

    ВідповістиВидалити
  15. О! Ось, що я в них замовлю наступного разу :) Люблю глітери в усіх їхніх проявах!

    ВідповістиВидалити