понеділок, 19 жовтня 2015 р.

Наклейки для нігтів BornPrettyStore Snowflake Patterns 3D Nail Art Stickers

Всім привіт! Сьогодні я хочу показати вам наклейки, які наразі мої найбільші фаворити серед всіх, які я пробувала. Ну а ще вони дуже тематичні і личать до зимових свят, які вже зовсім-зовсім скоро! Наклейки для нігтів BornPrettyStore Snowflake Patterns ))

Hello, everyone! Today I want to show you nails stickers, which are my current favs. They are very hot-themed, because winter holidays are so close! BornPrettyStore Snowflake Patterns 3D Nail Art Stickers ))



В сеті дуже багато різноманітних сніжинок та гірлянд - не рахувала їх, але поза сотню є точно. Всі дуже красиві та деталізовані) Ну а темний лак-база дає можливість гарно роздивитись візерунки. Менше слів - більше фото!

This set consist of lots different snowflakes and fairy lights - over a 100 pieces. All of them are detailed and lovely) And dark base polish allows to explore all the details. Less words - more photo!




                 

До речі, всі читачі мого блогу можуть отримати 10% знижку у BornPrettyStore. Достатньо при оформленні замовленні ввести спеціальний код: MATG10. І буде вам щастя)

By the way, all my blog readers can get 10% discount in BornPrettyStore. Enter the special code to your order: MATG10. And be happy)

А вам подобаються такі зимові прикраси?
Do you like winter decorations?


 Наклейки для нігтів надано для незалежного огляду магазином Bornprettystore

56 коментарів:

  1. очень милый дизайн, люблю снежинки:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) Я уже планирую новогодний маникюр!

      Видалити
  2. Новогодние мотивы, яркие цвета - отличный пост=))

    arcticraspberry.ru

    ВідповістиВидалити
  3. Відповіді
    1. Дякую) Сніжинки мене просто підкорили!

      Видалити
  4. Красивый маникюр получился!))

    ВідповістиВидалити
  5. Красиво получилось и напомнило о зиме.....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Зима зовсім скоро) на всіх вулицях країниXD

      Видалити
  6. Wonderful:) kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  7. These stcikers are perfect for this fall/winter season, they look amazing!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  8. Отличный маникюрчик! Новогодний :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Так, в мене вже зимовий настрій))

      Видалити
  9. Классный дизайн! Запахло зимой !

    ВідповістиВидалити
  10. Яка краса)) Зимою буде неймовірно)

    ВідповістиВидалити
  11. Show de unhas amei a cor e a decoração, tenha uma semana abençoada.
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=EgeQXJjUpSQ
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    ВідповістиВидалити
  12. От якби я могла робити такий гарний манікюр, я б залюбки купила б такий сет! Дуже подобаються ці прикраси, але я навряд чи зможу їх носити. Так захотілося зими й Нового року тепер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони елементарні у використанні)) Просто підчепити наклейку пінцетом - і на ніготь її) І все)) Тому рекомендую спробувати! Свято наближається)

      Видалити
  13. Для тематической вечеринки отличный вариант))

    ВідповістиВидалити
  14. Такой зимний вариант выглядит очень даже симпатично ))

    ВідповістиВидалити
  15. Красивые снежинки))
    Уже и Новый год скоро))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) ага, в мене саме новорічний настрій!

      Видалити
  16. Очень красиво!
    люблю такой вид "украшалок" для маникюра - просто, быстро и не хлопотно)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, це справді один з найзручніших методів))

      Видалити
  17. Awwwww...these snowflakes are adorable and perfect to go with the snowy glitter:)))

    ВідповістиВидалити
  18. Відповіді
    1. Дякую) Бачу взимку ці сердечка будуть в мене в активному викорситанні)

      Видалити