неділя, 4 жовтня 2015 р.

Наклейки для нігтів BornPrettyStore Flower Pattern Nail Stickers

А в мене вже манікюрна осінь на повну - винні кольори, темні тони і класичні трояндочки. Це я вам сьогодні і показую - наклейки для нігтів з BornPrettyStore.

My manicure autumn started - wine colors, dark shades and classy roses. I'll show you this all today and my new BornPrettyStore Flower Pattern Nail Stickers.


 Взагалі, такі наклейки я люблю більше, ніж водні. Бо тут взяв їх акуратненько пінцетом, розмістив на нігті - і покрив топом. І щастя) До того ж, на цьому листі дуже багато різних трояндочок, котрі всі деталізовані, яскраві та романтичні, а ще є надписи типу "lovely" і "magic". Наклейок дуже багато і їх вистачить для 3-4 повноцінних манікюрів. А якщо використовувати тільки для акцентів на 1-2 нігті, то взагалі можна носити їх довго. А ще вони легко знімаються і взагалі, я дуже задоволена та планую наступним спробувати мій набір зі сніжинками, хоча снігу ще нема, але-але...

Actually, I like such stickers more than wate decals. because these ones you just have to take careful with a tweezers, put it on your nail and apply a top coat. And you're done. Moreover this stickers shit has a plenty of different detailed, bright and romantic roses and also some words like "lovely" or "magic". There's a lot of stickers - enought for 3-4 totally decorated manicures. And if you'll use them only for accent on 1-2 nails, you can use them for a looong time. And it's easy to remove them, so I'm very satisfied and I can't wait to try my snowflakes, even if it's too early for snow yet...


               

               

               

               

               


До речі, всі читачі мого блогу можуть отримати 10% знижку у BornPrettyStore. Достатньо при оформленні замовленні ввести спеціальний код: MATG10. І буде вам щастя)

By the way, all my blog readers can get 10% discount in BornPrettyStore. Enter the special code to your order: MATG10. And be happy)

А як вам трояндочки?
What do you think about such roses?


Наклейки для нігтів BornPrettyStore надані для незалежного огляду магазином BornPrettyStore.


42 коментарі:

  1. Смотрятся наклейки очень мило! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Очень мило:) Я раньше часто пользовалась наклейками)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) А навпаки раніше їх якось уникала)

      Видалити
  3. Дуже симпатично) Я ще з наклейками не знайома)

    ВідповістиВидалити
  4. Красиво смотрятся. У тебя очень классные ногти)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Охохо, перше питання про ці нігті завжди: "А це твої справжні?"

      Видалити
  5. I love the rose stickers~! They're so cute <33

    alluringalyssbeauty.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  6. Як гарно вийшло!! Ні, я не можу так акуратно зробити! Ні за що)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я освоюю мистецтво прикрашання манікюру наразі)

      Видалити
  7. Beautiful nails!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/sweater-time.html

    ВідповістиВидалити
  8. Очень симпатично выглядит! но сама я не люблю такие наклейки, они всегда цепляются за что-то))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) В мене теж іноді чіпляються, але не так, щоб критично аж)

      Видалити
  9. Гарні троянди, але якось губляться на темних нігтях, можливо, буде краще зі світлим тлом?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я саме боялась, що на світлому губитимуться)) Але треба спробувати - наклейок ще багацько)

      Видалити
  10. Відповіді
    1. Дякую) так, восени на такі кольори весь час тягне)

      Видалити
  11. Чарівні і ніжні квіточки (хоча я, навпаки, водні наклейки люблю більше)!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я з водними вже потоваришувала, але перші експерименти в мене були трохи невдалі(

      Видалити
  12. Very lovely stickers and they look very nice on your beautiful nails.

    ВідповістиВидалити