вівторок, 6 жовтня 2015 р.

Скраб BlackWell White Chocolate scrub

Нещодавно я познайомила вас з чудовим скрабом BlackWell Citron, який не залишить байдужою жодну поціновувачку кавових ароматів. А от сьогодні а мене для вас взагалі шикарне поєднання - кава і білий шоколад) Бо це Скраб BlackWell White Chocolate і він просто "вау")

Recently I've introduced you a lovely BlackWell Citron scrub, the one for every coffee lover) And today I've got an awesome mix - coffee and white chocolate. Because it's BlackWell White Chocolate scrub and it's simply "wow!"




Отож, завдяки чому скраби BlackWell завоювали мою любов? Минулого разу я вже відзначала, що мені подобається упаковка з силіковоновою стрічкою. А ще, по-перше, у них гарний склад, по-друге, вони дуже делікатні в застосуванні, а проте діють інтенсивно і гарно покращують кровообіг. По-третє - аромааат! Власне, у скрабу White Chocolate цей аромат просто розкішний і він мені сподобався більше за цитрус, хоча минулого разу я розсипала компліменти саме щодо цитрусового скрабу) Отож, білий шоколад - це така суміш ароматів в улюбленій кав'ярні, коли перед тобою вже стоїть чашечка з топленим шоколадом і американо, і в цей момент все в світі чудово =)

So, how BlackWell scrubs got my love? Last time I've mentioned I like package with silicon string. And also, firstly, they've got nice ingredients. Secondly, they are delicate in use, but perfect to improve blood circulation. Thirdly - the sceeent! Actually, White Chocolate has got this stunning scent and I enjoyed it more, than Citron, even if I was all into complimenting citrus aroma last time. So, this White Chocolate is such a nice blend of scents in your fav cafe, where a cup of americano and melted hot chocolate wait for you, and everything is perfect =)



Цей скраб я випробувала не тільки на тілі, а й на обличчі, оскільки виробник зазначив, що засіб універсальний (і не їстивний, а шкода)). Якщо для тіла скраб був делікатним, то для лиця скрабування дуже відчутне - ну але я якраз щось таке й люблю. Шкіра в мене розчервонілась вельми швидко, але на дотик вона стала бездоганно гладенькою - за це великий плюс. Ще скраб її зовсім не пересушує, а навпаки живить оліями, тому комфортні відчуття вам забезпечені. Загалом, білий шоколад - наразі мій фаворит з продукції BlackWell, але там ще стільки не дослідженого!)))

I've tried this scrub not only for body, but also for my face skin, because manufacturer mentioned it can be also used that way. If this scrub worked very delicate for body, my face skin felt it mor4e intensive - the way I love it. My skin became slightly red very fast, but also it became silky to the touch. Also scrub doesn't dry it - actually it nourish skin with essential oils, so you've got a very comfortable feelings. Overall this White Chocolate is my fav now, but there's still a lot of BlackWell items to explore))



А ви пробували кавові скраби?
Have you ever tried a coffee scrubs?


Скраби BlackWell живуть у ВК та на FB.
Надано для незалежного тестування.

27 коментарів:

  1. So great this scrub:) kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  2. Цікавий скраб!! Я тільки собі можу уявити аромат....ммм)))
    Дякую за гарний відгук і таке чудове (і смачне - обіцяю не їсти) відкриття)))
    xox Nadia
    http://mielandmint.blogspot.co.uk/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він дуже крутий і мені ефекти сподобались. Завжди рада поділитись враженнями)) Ох, а його справді так хочеться їсти! Або хоча б нюхати подовше))

      Видалити
  3. ммм, какой прелестный скраб!!!! Спасибо за интересный обзор))

    ВідповістиВидалити
  4. Навіть самі фото "ароматні", я уявляю, яка там ароматерапія насправді! Хочу таке спробувати обов'язково!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. При нагоід спробуй) Вони крутіі) А ароматерапія теж на висоті, але я тепер в ванну без шоколадки не ризикую йти XD

      Видалити
  5. Відповіді
    1. Я тоже XD Он такой ароматный и кофейно-шоколадный *__*

      Видалити
  6. щось, я не встигаю за оцими новими брендами, але якшо дівчата пишуть шо ці скраби чудові, значить ці скраби-чудові!;)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це та з новинок на нашому ринку, котру рекомендую спробувати чи не найбільше))

      Видалити
  7. I haven't tried but I'd love to. This one sounds very good.

    ВідповістиВидалити
  8. Кто нибуть покупал себе скраб САХАРНЫЙ ЛОТОС ? Нашла здесь http://makeup.com.ua/product/31423/ по выгодной цене, хотелось бы узнать ваши мнения перед покупкой.

    ВідповістиВидалити