субота, 31 жовтня 2015 р.

Туш для вій Artdeco All in One mascara

Моя любов до косметики Артдеко почалася з засобів для губ, але я при нагоді з радістю пробую все їхнє, що мені трапляється і розчарувань в мене ще майже не було. Сьогодні розповім про засіб, який я теж дуже люблю - Туш для вій Artdeco All in One.

My love for Artdeco cosmetics started from a lip glosses, but when it's possible, I always try to explore other items they present and I've had almost no disappointments. Today I'll tell you about the item I also love very much - Artdeco All in One mascara.


У мене є мініатюра цієї туші, проте я використовую її доволі давно і тішусь, що навіть міні-версія має гарний об'єм. У туші зручна щіточка з густо розташованими ворсинками, тому нею зручно промальовувати вії з усіх боків і за кілька рухів. Колір дуже інтенсивний, чорний - але в цій серії є й кольорові туші. В складі засобу є пантенол та віск, які візуально видовжують вії. До речі, навіть мініатюра абсолютно не засихає і за кілька місяці після того, як я її відкрила, вона не змінилась у своїй консистенції чи властивостях. Тому я цілком задоволена.

I've got a mini-edition of this mascara, but I use it for a long time already and I'm glad even such a small version has a nice volume. The brush is convenient, so you can easy paint eyelashes with a few movements. The shade is really intensive black, but also this series includes colorful mascaras. The product contains panthenol and wax, so eyelashes look visually longer. Btw, mini-edition doesn't dry and even in a few month since I started using it, it still has got the same consistence and features. So I'm absolutely satisfied.




Взагалі, мої вії - то не особливо весела історія. Вони в мене короткі і дуже непомітні. І мої улюблені туші - двофазні, котрі дають хоч трохи візуального видовження. All in One не двофазна, проте мені вельми подобається її вигляд на віях: вона поєднує натуральний ефект з помітним об'ємом, гарно розділяє вії і підкручує їх - а цього мені і потрібно. У більшості випадків туш спокійно проводить зі мною весь день і тішить насиченим чорним відтінком. Втім, за особливо несприятливих погодніх умов вона трохи осипається. Тому на погану погоду краще вибрати щось водостійке) Я думаю, що куплю повнорозмірну версію, тим більше ця туш має і водостійку версію, котра по ціні майже не відрізняється від звичайної.

To be true, my eyelashes are a sad story. They are very short and almost invisible. And my fav mascaras are double, which can give at least some visual length. All in One is not double, yet I really like how it looks like on my lashes: it combines natural effect with visible volumizing, separates my lashes nicely and makes them curl - that's what I need. In the most of cases it spends a whole day with me and I'm pleased with a deep black shade. But in a really bad weather it can fall down a little bit. So for a bad weather you'd better put on something waterproof. I think I'll buy this mascara in a full-size, as it has also got a waterproof version, which has almost the same price.




А ви користувались тушами Артдеко?
Have you tried Artdeco mascaras?


Туш для вій Artdeco All in One можна придбати в магазині Parfumeria.ua

44 коментарі:

  1. So great this makeup:) i love this brand it's fantastic kiss


    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  2. Шкода, що на фото не видно добре кісточки і туші на очах. Я б із задоволенням спробувала якусь туш від Артдеко!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На жаль, максимум моєї камери такий, як маємо( Але мені туш вельми сподобалась)

      Видалити
  3. В мене також э така, мені подобається:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вона приємна) Цікаво, як водостійка себе проявить!

      Видалити
  4. Oh very great mascara!
    Interesting brand
    xx

    www.sakuranko.com

    ВідповістиВидалити
  5. Good to hear that this mascara works as great as it looks like :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  6. Resenha maravilhosa amei o resultado produtos maravilhosos
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=EgeQXJjUpSQ
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    ВідповістиВидалити
  7. Я всегда в поиске идеальной туши, еще не нашла такую))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене є періаодичні улюбленці, але потім я все одно знаходжу щось нове й цікаве) З останніх улюбленців - подвійна туш Лореаль та новинка Нео Смокі від Ів Роше

      Видалити
  8. Никогда не пользовалась тушью Artdeco. Было интересно почитать твои впечатления, рада что она тебе понравилась) Возьму на заметочку)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я взагалі Артдеко ніжно люблю)) Планую продовжувати експерименти з цією маркою)

      Видалити
  9. Мне очень нравится эта марка косметики ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І мені)) Я особливо люблю серію блисків Hydra Lip Booster. Та і взагалі завжди зависаю біля їхніх стендів з косметикою) Хоча ще спробувати різні помади... А що ти порекомендуєш?

      Видалити
  10. В мене була туш ArtDeco (щоправда зелена, а не чорна), і вона якось не сподобалася. Дуже погано промальовувала вії і залишала багато комків на них. А от є в них ще бренд Make Up Factory (як я розумію, це один виробник, але різні назви), і от їхня туш - це просто фантастика! Такої класної в мене ніколи не було. Теж All in one серія.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. За цією я таких ефектів не помітила) А до make Up Factory придивляюсь вже певний період, тому думаю взяти собі щось на пробу!

      Видалити
  11. Mascara is working well for you. I love such mascara wands that works for me :)

    http://curious-and-confused-me.blogspot.com/2015/10/lakme-absolute-lip-tint-matte-magenta.html

    ВідповістиВидалити
  12. у меня еще такая лежит, не пробовала, пытаюсь от мэри кэй доиспользовать

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мері Кей пробувала разок, але якось мені її ефект був надто натуальним - а за моєї відсутності двогих вій потрібно щось більш ефектне)

      Видалити
  13. у меня такая же минька сейчас, но я только начала ею пользоваться, первые впечатления хорошие, удлиняет здорово!
    хорошо, что она такая долгоиграющая и не сохнет!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Я теж була приємно здивована цим - бо скільки ж в мене тушей пішло у смітник, бо засохли(

      Видалити
  14. Цікава туш! Читала у блогерів на туші Артдеко не дуже гарні відгуки чомусь(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж читала різні відгуки, але все ж ніколи не знаєш, як себе засіб поведе, поки на собі не спробуєш) Не скажу, що це найкрутіша моя туш, алецілком-цілком пристойна)

      Видалити
  15. Виглядає непогано, але те що осипається суттевий --
    зі: в мене та сама історія з віями, і жодна туш не робіть с них "опахала"(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Направду, я ще не знайшла туші, яка б не осипалась через той чи інший період) Хіба двофазні...((
      Ох, а так хочеться драму на очах!

      Видалити