неділя, 18 жовтня 2015 р.

Маскa Freeman Mint & Lemon Clay mask

Маски Freeman я неодноразово бачила в наших магазинах і все ніяк не доходили руки їх спробувати, але ця яскраво-лимонна сашетка привернула мою увагу, душа саме вимагала експериментів і ціна мені сподобалась. Так і відбулося наше знайомство з маскою Freeman Mint & Lemon Clay mask, яка повинна гарно впливати на жирну шкіру.

I've seen Freeman masks in a shops here and I wanted to try them. This bright lemon sachete caught my attention, I wanted some experiments and the price was nice. So this is how my aquitance started. I've bought Freeman Mint & Lemon Clay mask, which has to deal with an oily skin.





Як виявилось, в одному саше дуууже багато маски - і вона не лимонна, як я собі думала, а яскраво-бірюзова XD Втім, в її ароматі щось цитрусове ще є. Наношу її товстим шаром на обличчя і залишаю на вказані на упаковці 10 хвилин.

As I've found out, there's a looot of mask in one sachete. And it's color is not lemon, but bright turquoise. Yet the smell is somehow citron. I apply it with a thick layer on my face and leave for 10 minutes, as a description mentioned.


За цей час маска майже не підсихає, що взагалі не дивно при її об'ємі. Проте тішить, що вона також нікуди не повзе й не стікає, не викликає у шкіри дискомфорту і взагалі вся така приємна та трохи охолоджуюча - те, що треба для втомленої шкіри! Після 10 хвилин я змиваю і насолоджуюсь ефектами. Маска залишає не тільки приємне відчуття очищення, але також освіжає шкіру візуально, розгладжує і пом'якшує. У описі вказано що маска має заспокоювати і звужувати пори - такий ефект присутній, втім він мінімальний. Я задоволена результатом і точно спробую ще маски з цієї серії.

During this time mask doesn't dry almost at all, but that's not something strange, it we think about it's volume. I'm glad it doesn't flow down or run somewhere, doesn't provoce any discomfort and overall it's very delicate and refreshing - all you need for tired skin! After a 10 minutes I rinse it off and enjoy the effects. This mask leaves not only a nice feeling of cleansing, but also it refreshes my skin visually, smoothes it and softens.  Description mentions, that this mask has to calm my skin and makes pores less visible - this effect is also present, but not very active. I'm satisfied with this result and I will try more items from this series.


А ви пробувати маски Freeman?
Have you tried Freeman masks?

Маскa Freeman Mint & Lemon Clay mask є у продажу в магазині Parfumeria.ua

52 коментарі:

  1. Я вчора вперше спробувала пілінг цієї марки з чорним цукром, результат -бомба! Хочу тепер купити велику упаковку!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О. зверну на нього увагу)) Дякую за пораду! Пілінги я дуже люблю

      Видалити
  2. Да, я пробовала такую марку, еще и скраб)

    mary-tur.ru

    ВідповістиВидалити
  3. oh Lemon and mint could be really nice for a mask :)
    www.travelera.es
    Instagram @travelera.es

    ВідповістиВидалити
  4. Я себе пробничек черной купила) с углем но еще не тестировала
    надо будет и эту купить

    ВідповістиВидалити
  5. Люблю подібні маски,треба буде приглянутись до неї:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так. глиняні - вони завжди гарно впливаються на шкіру)

      Видалити
  6. интересно маска лимонная,а цвет бирюзовый:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж здивувалась) Вім, думаю, від лимону там хіба ароматизатор)

      Видалити
  7. хочу эту маску испробовать, никак не куплю ее))

    ВідповістиВидалити
  8. никогда не пробовала маски с лимоном) спасибо за обзор)

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую за огляд) Я маски люблю, але таку не пробувала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я планую спробувати більше масок з цієї серії) Мені сподобалось!

      Видалити
  10. Ох, наслышана я про их масочки, но вот всё никак не попробую))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Моє знайомство було приємним)) Хочу ще!

      Видалити
  11. This is so great:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. Какая яркая красивая упаковочка=)) Люблю аромат лимона=))

    arcticraspberry.ru

    ВідповістиВидалити
  13. Пробовала эту масочку, но повторно покупать не захотелось(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені захотілось ще інші спробувати) На свою ціну вона гарно попрацювала і взагалі глиняні маски - то мій улюблений формат

      Видалити
  14. Люблю подобные маски в сашетах, особенно глиняные))

    ВідповістиВидалити
  15. Стільки чула про їхні маски, що треба купити хоч щось. Ніколи не звертала уваги на такі саше - тобто я їх бачила, але ніколи не купувала. Читаю дуже гарні відгуки, тому треба обов'язково спробувати!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не скажу, що щось надзвичайне, але гарна рядова маска) Я часто купую саше, бо люблю експериментувати)

      Видалити
  16. I want this mask very much. I especially like that it helps with pores,

    ВідповістиВидалити