середа, 30 вересня 2015 р.

Олівець для очей Yves Rocher Рослинний Колір "Сливовий" / Yves Rocher Botanical Color Eye Pencil Prune Pivoine

Не віриться, що вже осінь, бо надворі ще спека і сонечко. Але от приїхали осінні новинки від Ів Роше і я розумію, що так - жовте листя вже зовсім скоро. Але з морем новинок, які надихають, ні дощ, ні холод мені не страшні) А взагалі, сьогодні я хочу показати вам мою нову любов - мій новий фіолетовий Олівець для очей Yves Rocher Рослинний Колір "Сливовий". Хто читає мене довше, вже, мабуть, знає, що фіолетові тони - мої улюблені для олівців та підводок.

I can't believe it's autumn already, because the weather is still hot and sunny. But I've just gor autumn new items from Yves Rocher and I realized, that golden leaves are so close now) But with a lot of new items I'm not afraid of some rain or cold. And now I want to show you my brand new love - Yves Rocher Botanical Color Eye Pencil Prune Pivoine. Who read my blog for a while, knows I adore purple shades for eye makeup.




Отож, новий олівчик ніяк не асоціюється в мене з осінню, адже він виходить у 15 відтінках, серед яких є не тільки стандартно чорно-коричнево-сірі, а й фуксія, лимон і персик! Я особисто такими не користуюсь, але певна, що своїх прихильників вони знайдуть, адже олівчик просто чудовий.

So this new item is not about autumn, as for me. Because it has got 15 vibrant shades, where you can find not only black, brown or grey, but intentse fuchsia, lemon or peach shades! I don't use such colors, but I'm sure they'll find their fans, because this pencil has got a stunning quality.


Чим він мене так підкорив? Скажу чесно, олівці для очей - це не ті засоби, де я звертаю особливу увагу на корпус, кришечку чи інші деталі дизайну. Колір! Тут важливий колір. І цей сливовий олівець має саме бездоганний колір, який мені хочеться використовувати ледь не щодня. Він глибокий, насичений, темний і зовсім трохи мерехтливий. Він бездоганно наноситься - не надто сухий і не надто м'який, чудовий у розтушовуванні такий же чудовий при довготривалому носінні. Стійкість на висоті, погляд підкреслений яскраво і настрій відповідний. Цей олівець - явно мій фаворит осені. І тепер я хочу ще кілька відтінків)

So, why I've fallen for it so much? To be true, eye pencils are not the items I adore for design. The color! The color is the most important! And this purple plum pencil has got exactly that perfect shade I want to apply almost everyday. It's deep, intense, dark and a little shimmering. It applyes perfectly - not too dry and not too soft, nice for blending and also nice for longlasting makeup. Longevity is on top, the look is underlined so bright and my mood is great also. This pencil is definitely my fav. ANd I want more shdes now!)




А ви пробували нову серію олівців Ів Роше?
Have you tried new Yves Rocher eyeperncil series?

 Олівець для очей Yves Rocher Рослинний Колір "Сливовий" надано для незалежного огляду маркою Yves Rocher.

38 коментарів:

  1. Гарний сливовий колір! Незвичний такий)

    ВідповістиВидалити
  2. Замечательный карандаш! И оттенок мне понравился:)
    У меня таких два, но в другом цвете, я от них в восторге))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Угу, він чудовий) А які в тебе? Я б хотіла ще якісь спробути - з тих, які не особливо яскраві, а ближче до класики)

      Видалити
  3. Great post:)
    Kisses from Poland :*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  4. Hello from Spain: great brand. I like your look. Very pretty. Keep in touch

    ВідповістиВидалити
  5. Красивый карандаш, У меня еще не было такого оттенка. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, він крутий! А я саме на цей одразу і подивилась, бо дуже люблю всякі фіолетові)

      Видалити
  6. Отличный оттенок карандашика!

    ВідповістиВидалити
  7. Красивый цвет! Хорошо сочетается с вашей внешностью! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я взагалі обожнюю фіолет у макіяжі)

      Видалити
  8. Очень красивый цвет да и карандашик мне очень понравился ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  9. Мне очень понравился этот оттенок:)

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже незвичний колір! Мабуть для світлих очей буде не дуже гарним і може зробити вигляд "хворим", але дивитись на нього приємно, незважаючи ні на що! Цікава новиночка, я б спробувала олівці з цієї лінії.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, що такий відтінок доволі унверсальний)) Хоча світлі очі, мабуть, більш люблять зелений)) Так, серія чудова і варта того, щоб її спробувати!

      Видалити
  11. Оттенок красивый и тебе очень подходит под цвет глаз))

    ВідповістиВидалити
  12. This colour looks great on your eyes. I like YR pencils. They definetely have very nice hardness.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you^^ Yes, YR has got a lovely pencils and this series is really interesting because they've got a lot of shades!

      Видалити