субота, 12 вересня 2015 р.

Дезодорант-антиперспірант TM MAY Body Sensitive

Сьогодні в мене розповідь про засіб, який мене приємно здивував - Дезодорант-антиперспірант TM MAY Body Sensitive з новинок мережі EVA. Я ніколи особиво не задумуюсь над покупкою дезодорантів-антиперспірантів і завжди обираю щось бюджетне, бо в принципі для себе не знайшла ні фаворитів, ні варіантів, які б працювали зовсім погано. Проте сьогоднішній засіб ближче до фаворитів)

Today I've got a review on an item I was pleasantly surprised with - deodorant antiperspirant TM MAY Body Sensitive from a new line in EVA shops. I never actually thought a lot about buying new antiperspirant and I always choose something with acceptable price, because basically I haven't found favorites and also no extremely bad options. Today's item is way closer to favorites)

Я обрала для себе дезодорант Sensitive для чутливої шкіри. А ще у серії MAY Body є дезодоранти Clean Protection, Powder Effect, Active i Fresh. Що обіцяє виробник:
  • Спеціальна формула для ніжної чутливої шкіри
  • Надійний захист і свіжість протягом всього дня
  • Легкість і ніжність
  • Не залишає відчуття липкості.
I chose for myself a Sensitive type for sensitive skin. Also in a series MAY Body you can find Clean Protection, Powder Effect, Active i Fresh deodorants. What does the manufacturer promise:
  • The special formula for delicate sensitive skin
  • Reliable protection and freshness all day
  • Lightness and tenderness
  • Leaves no sticky feeling.
Мій дезодорант у доволі великій баночці з біло-голубим оформленням. Надійно закривається кришечкою, тому можна брати в дорогу. Невеликий мінус - доволі важко натискати для розприскування. Правою рукою ще нормально, а лівою в мене це спочатку взагалі не вдавалось і я мала проблему. Чи то довгі нігті заважають, чи то у мене такі слабкі руди? Не певна.

My deodorant is in a large white&blue bottle. It has securely closing cap, so you can take it for a trip. A small negative - it's quite hard to press for spraying. Right hand is fine, but with a left at first I couldn't succeed and I've had a problem. Whether it my long nails impede, or I have such a weak hands? I'm not certain about it.


Проте після нанесення я оцінила цей антиперспірант на повну. По-перше, він справді не створює ніякої липкості чи інших неприємних ефектів для делікатної шкіри. По-друге, висихає фактично моментально. По-третє, не залишає слідів на одязі - перевірено чорним! Ну а найбільше мені сподобалась тривала робота цього засобу - з ним я можу комфортно бігати весь день по місту і займатися своїми справами без хвилювання. Бо антиперспірант TM MAY чудово регулює виділення поту і також чудово нейтралізує неприємний запах. Загалом, результатом я дуже вдоволена.

But after applying I could praise this antiperspirant at the fullest. First, it doesn't give any stickiness or other unpleasant effects for sensitive skin. Second, it dries instantly. Third, it leaves no white residue on clothes - checked on a black textiles! Well, but most of all I liked the long-lasting effect of freshness - I can comfortably run all day around the city in my business and without any worries. Antiperspirant TM MAY perfectly regulates sweating, as well as neutralizes odor. Overall, I am very pleased with the result.


А який ваш улюблений дезодорант?
What is your fav deodorant?

Засоби TM MAY можна придбати в мережі магазинів EVA.
Надано мережею для незалежного огляду.

40 коментарів:

  1. _Thanks dear :D

    I prefer roll-on deodorant. It's more practic ;D

    Btw, great review as usual :D

    NEW CITYBREAK POST: Lamego Castle | Workplace
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you)
      I use both roll-on and sprays) Currently sprays work better for me)

      Видалити
  2. надо будет приобрести
    у меня пока нет фаворита, может этот представитель им станет!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені цей варіант підійшов чудово) Задоволена на всі 100!

      Видалити
  3. У меня нет любимчика, вообще редко пользуюсь подобными штуками, как-то не имею особой нужды) Но в целом, на лето можно брать, чтоб был на всякий случай.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щастить)) А в мене дезодорант така ж необхідна частина ранкового ритуали, як і вмивання зубів)

      Видалити
  4. не пробовала, но я как то подсела на виши и веледу)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я пробувала цитрусвоий від Веледи - дуже приємний) Аоле в плані захисту мені трішки мало.. от в холодну пору ще потестую)

      Видалити
  5. Відповіді
    1. Yes, becasuseI remember, how my first deodorants in early school years were always awful and by cloth had that white spots(

      Видалити
  6. Очень редко пользуюсь дезодорантами, но если и выбираю какой-то, то мне главное, чтобы он имел приятный запах))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Запах - це так) А мені головне, щоб швидко висихав)

      Видалити
  7. Sounds good, but I like roll-on-deos most =) Great post!

    Love, Héloise
    Et Omnia Vanitas

    ВідповістиВидалити
  8. Цікавий антиперспірант, але я формат спрея не люблю(

    ВідповістиВидалити
  9. Цікава новинка! А у мене в фаворитах уже котрий рік підряд звичайний крістал. Так, від поту він не захищає, але від запаху - дуже добре. Ну, як для мене :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за рекомендацію! Я цю легендарну серію ще не пробувала))

      Видалити
  10. Я люблю тільки сухі дезодоранти) Від тих, що розприскуються, мені чомусь завжди холодно)) Та й навіть від шарикових можу мерзнути. Не подобається неприємне, холодне відчуття від таких дезодорантів. Але, мабуть, треба спробувати щось нове, не тільки сухі варіанти.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я якраз дуже давно сухих не пробувала)) Роликовими все користувалась)

      Видалити
  11. Я також зараз таким користуюся, але не кожного дня. Він має виражений аромат і тому використовую його тільки соло, коли не користуюся парфумом:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мм, я на соіб не помічала, щоб запаї проявлявся дуже сильно, тому без парфумів нікуди)) Втім, я завжди без парфумів нікуди)

      Видалити
  12. Nice product:) Great review:)
    Have a nice weekend!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  13. давно не користувалась дезодорантами, або парфюм, або роліковий дезодорант.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я от без них не можу) Тому пробую різні)

      Видалити
  14. захотелось попробовать, давно спреями не пользовалась.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж давно не користувалась, тому була дуже приємно здивована)

      Видалити
  15. Awesome product. :)

    http://sartorialwackoe.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  16. This deo looks like a really good buy. My fav is Rexona with anti white mark protection.
    xxx

    ВідповістиВидалити