пʼятниця, 4 вересня 2015 р.

Nivea Diamond Gloss Conditioner кондиціонер для втомленого та тьмяного волосся

Nivea - це, мабуть, один з перших брендів косметики, про які я дізналась колись, ще з маминої полички з кремами. Зараз я не дуже активно користуюсь їхніми засобами, але от вирішила придбати бюджетний кондиціонер, який обіцяв моєму волоссю "діамантовий блиск" - Nivea Diamond Gloss кондиціонер для втомленого та тьмяного волосся. Подивимось, що з цього вийшло?

Nivea must be one of the first cosmetic brands, which I've got to know once from my mother's shelves with creams. I'm not an active Nivea user now, but I've decided to buy their conditioner, which promised a "diamond shine" for my hair - Nivea Diamond Gloss Conditioner. Let's see what happened?

Волосся в мене з початком осені починає різко вимагати більше догляду, випадати і взагалі, здається, осінь вганяє його в депресію більше, ніж мене) В описі цього кондиціонеру було зазначено, що він повинен не лише додавати блиску, а й полегшувати розчісування. І я дуже спокусилась на цю обіцянку, бо ціна на мій колись улюблений спрей Pantene зараз трішки зашкалює..)

When autumn starts, my hair always requires more care, because it falls out and generally seem to fall into an autumn depression more than me) The description of this conditioner promises not only some shine, but also easy brushing. I was very interested by that promise, because the price of my favorite Pantene hair spray is slightly too high ..)



Отож, маємо зручну баночку з надійною кришкою - плюс. Легкий косметичний запах - плюс. Консистенція - прозора паста, котра не розтікається, тому дуже приємна в нанесенні - ще один плюс. Я залишаю ополіскувач на волоссі на кілька хвилин і тоді змиваю. Змивається він легко.

So, we have a convenient jar with a reliable cap - it's definitely plus. Light cosmetic smell - plus. Consistency - transparent paste, which spreads evenly, so for a nice application - another plus. I leave the conditioner on the hair for a few minutes and then rinse it off. It rinses off easily.


А щодо ефектів, то тут вийшло двояко. З одного боку, ніякого посиленого, тим паче "діамантового" блиску я на своєму волоссі не помітила, отож цю обіцянку ополіскувач на реалізував. З іншого боку, волосся справді стало більш гладеньким і розчісувати його вдається майже без проблем. За що великий плюс. Особливо я помітила цей ефект після застосування натурального шампуню, який без додаткових засобів огляду дууже ускладнює розчісування. А з цим кондиціонером все гаразд) Отож, я знайшла в ньому і позитиви. Загалом, гарний повсякденний кондиціонер, без особливих ефектів, але цілком приємний у застосуванні.

As for effects, I've got a double impressions. On the one hand, I've got no enhanced, "brilliant" shine on my hair. On the other hand, the hair really became more smooth and I manage to brush it almost with no problems. That's a big plus. I especially noticed this effect after using a natural shampoo, which can make brushing very complicated with no additional care items. And it works well with that conditioner) So I've found some positives. In general, it's a good daily conditioner with no special effects, but it's nice to use.

А якими кондиціонерами користуєтесь ви?
What conditioners do you prefer to use?

Nivea Diamond Gloss кондиціонер для втомленого та тьмяного волосся можна придбати на сайті Parfumeria.ua

46 коментарів:

  1. Интересный. я такой еще не пробовала. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну я б сказала нічого надзвичайного, але для різноманітності і як бюджетний варіант - цілком підійде)

      Видалити
  2. It is good that it has that effect on your hair <3
    Styleccentric Fashion // SCF // alyssamoniquebustillo.co.nr

    ВідповістиВидалити
  3. Thank you pretty!
    My mom used this conditioner because it has the fake hair and loved the result.

    NEW GET THE LOOK POST | Ladie Bohemian: Sporty-Chic
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  4. Від Nivea практично всім користується мій чоловік. Я чомусь не пробувала нічого, тепер зверну увагу!

    Бальзам від Gliss Kur подобається, маски Dr.Sante)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я зазвичай проходила повз Нівею, бо ж хотілось експериментів і незнайомих марок)
      Дякую за рекомендацї, я їх не пробувала ще!

      Видалити
  5. Я зараз не користуюсь кондиціонером. Дякую за огляд.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я більше по бальзамах, але інолді експериментую)

      Видалити
  6. Я как раз думала взять попробовать :) Если такой себе то пожалуй что-то другое присмотрю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну він гарно підійде в ролі засобу дял різноманістності, але чогось особливого не робить

      Видалити
  7. I don't have any Niveas, but I remember these face creams :)

    ВідповістиВидалити
  8. Тоже не сильно жалую Нивея, но для разнообразия подойдет)

    ВідповістиВидалити
  9. Был у меня пробничек этого бальзама. Тоже не заметила особого блеска (а так хотелось!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От-от... шкода, коли очікування не виправдовує(

      Видалити
  10. а от мені засоби для догляду за волоссям Нівея не підходять, щоб я не пробувала, навіть той Гарнье краще йде. дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене з Гарньє для волосся справи ніякі, так що краще вже Нівея)

      Видалити
  11. Я зараз навіть задумалась і розумію що майже не користувалась засобами для волосся від Нівеа )))
    Дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене це перший досвід) В принципі - гарний середнячок

      Видалити
  12. So precise and detailed thanks! have a beautiful weekend! <3

    ВідповістиВидалити
  13. Я також якось не здружилась з засобами для волосся Нивея, але крема ціню:)

    ВідповістиВидалити
  14. Мне очень нравился раньше их кондиционер для блондинок, но уже давно не покупала))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для блондинок мені "мимо") Але добре, що ця серія гарно працює!

      Видалити
  15. А моим волосам средства этой марки не подходят - волосы становятся жесткими и ломкими.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Даа, такой результат не радует. Ну, для меня это просто неплохой вариант без особых эффектов)

      Видалити
  16. What an amazing outfit babe ♡

    http://www.michaelkorsmks.com

    ВідповістиВидалити
  17. I never tried this one. I usually usually some rinse and some leave in ones plus I make my own out of flax seeds.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Home-made items must be interesting) I never do them, because I'm too lazy and I know not that much about ingredients XD

      Видалити
  18. Ніколи не пробувала саме цей кондиціонер, але дуже сподобався review!))
    Мій найулюбленіний - TRESemme <3
    Я купую його вже 2 роки і не нарадіюсь))) (є таке слово?) :)
    xox Nadia
    http://mielandmint.blogspot.co.uk/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для повсякденного використання - гарний варіант)
      А я про цю марку не чула - мабуть, вона в нас і не представлена( А шкода, бо є стільки цікавих брендів!

      Видалити