середа, 23 вересня 2015 р.

Твердий шампунь KOKO Soins Корисні трави / KOKO Soins solid shampoo

Останнім часом у мене побільшало натуральних хенд-мейд засобів і я цьому дуже тішусь, адже це все українські бренди і їхня продукція, так-так. І сьогодні я вам розповім про дуже приємне для мого волосся та цікаве для мене знайомство з маркою KOKO Soins, яке розпочалося з твердого шампуню "Корисні трави".

Recently I've got more and more natural hand-made products and I'm deeply satisfied with this, because it's all Ukrainian brands, yup. And today I'll tell about really pleasant for my hair and interesting for me aquitance with KOKO Soins brand. It started with а solid shampoo "Useful Herbs".


Ця молода марка (заснована у травні 2015) вже має своє впізнаване оформлення з синіми квітами на білому тлі, яке мені дуже подобається. Всі засоби одразу виділяються на тлі інших і вони такі мімімі)  Щодо шампуню, то акуратна металева баночка - як на мене, найкращий варіант для такого засобу. І в дорогу, і для зберігання вдома, коли не треба перейматись, куди поставити шампунь, щоб підсушити. Отож, за формат великий плюсик. Сам шампунь нагадує якусь езотеричну свічку з візерунками - тільки-що він зеленуватого кольору з вкрапленнями насіння. У нього дуже насичений аромат, в якому сплітаються трав'янисті нотки і ще мені звідкись чутно лаванду, хоча в складі її нема. Але це суто моя уява.

This young brand (since May 2015) has got it's known design with a blue flowers on a white and I love it really much. All the items are noticeable among the others and they're so cute) The shampoo has got a neat metal jar - as for me, it's a perfect idea for such an item. You can take it in a trip or keep at home with no thoughts about where shoul you place a wet shampoo to dry it) So, the format got a best marks. The shampoo itself reminds me an exotic candle with a patterns - it's light-green with a seeds inseide. And it has got a very intense scent with a herbal notes and I can also smell lavender, even if there's no lavender among ingredient. But that's just my imagination.





У застосуванні шампунь підкорив мене з першого разу: достатньо гарно зволожити "таблетку" і провести нею по волоссю. А тоді шампунь дуже легко спінити - і це чудово) Бо я  люблю пінку і це моя вічна біда з натуральними засобами - її мінімум чи ледь не повна відсутність. Після миття ще використала бальзамчик Нівея і все. Згадуючи свій попередній досвід з натуральним твердим шампунем, я очікувала, що можу зіткнутися з жорсткістю волосся та складним розчісуванням. Проте ні. "Корисні трави" не тільки зробили моє волосся надзвичайно легеньким та свіжим, але й пом'якшили його. І розчісувати легко, і взагалі - я навіть не знайшла для себе ні єдиного мінуса. Загалом - результат шикарний, волосся задоволене, а шампунь KOKO Soins - серед моїх осінніх маст-хевів!

In use this shampoo got me from the start: it's enough to wet a "pillow" and it's really easy to get a nice foam with it. I'm just such a big foam lover and I've always got a problem with natural items, because they usually give a very small foam. After the washing I applied Nivea conditioner. Reminding my last experience with natural solid shampoo, I was waiting for hair rigidity and harsh combing. But nope! "Useful Herbs" made my hair not only light and fresh, but also very soft and easy to brush, and overall I couldn't find any negative point. Well, the result is stunning, the hair is pleased, and KOKO Soins shampoo goes to my autumn must-haves!




А ви знайомі з цією маркою?
Are you familiar with this brand?

Твердий шампунь KOKO Soins Корисні трави надано для незалежного огляду KOKO Soins.

54 коментарі:

  1. С мая работают а уже так раскрутились... МОЛОДЦЫ!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вони активно працюють над промоцією))

      Видалити
  2. Милая штучка, я еще не пробовала твердые шампуни. :)

    ВідповістиВидалити
  3. Красиво выглядит и упаковки и шампунька )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, а ще ароматна і волосся дуже тішить)

      Видалити
  4. I don't know it. Maybe they used lavender as a perfume, that's why it isn't listed?

    ВідповістиВидалити
  5. this sounds just great. I love ukrainian brands too. they are miracles for my skin.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    ВідповістиВидалити
  6. I really like the design :) so pretty!
    Thank you so much for your last comment about the slow living conference: )
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  7. мне очень нравятся твердые шампуни, удобные)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це так) Я тільки нещодавно їх оцінила так високо))

      Видалити
  8. Шампунь цієї марки мені подобаєтьсясвоєю економічністю та єффективністю, моє волосся гарно його сприймає, тому думаю купити ще:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж)) Мені цікаво, як моє волосся потоваришує з іншими їхніми шампунями! Тим більше там є ванільний - не можу втриматись!

      Видалити
  9. Interesting product~! I've never heard of the brand before <33

    alluringalyssbeauty.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  10. Мне нравятся их упаковки) Средства пока не пробовала, но было бы интересно познакомиться с маркой)) Читала не мало положительных отзывов)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж) Я звернула на них увагу через дизайн - дуже мило і сподобалось, що все витримано в одному стилі. З засобів, які використовую, шампунь викликав суцільний захват) Інші теж приємні і симпатичні.

      Видалити
  11. С маркой знакома только по обзорам. Спасибо что рассказала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка новенька, але вельми цікава і має багато симпатичних продуктів.

      Видалити
  12. Обожнюю Їхні шампуні) А що там в тебе ще на фото? Віск для кінчиків?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж дуже сподобалось) Так, ще у мене є віск і бальзамчик, але про них я розповім трішки пізніше)

      Видалити
  13. Интересные продукты) с этой маркой я не знакома, спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
  14. Great recommendation! I´m letting my hair grow at the moment, so I have to update my hair routine =)

    Love, Héloise
    Et Omnia Vanitas

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you, dear! This brand is new to me, but I enjoy it really much ^^

      Видалити
  15. очень интересно было бы попробовать, т.к. опыт использования твердого шампуня именно мочалка а не волосы)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цей люто рекомендую - він шикарний для волосся і піниться на ура)

      Видалити
  16. Hola guapa..te acabo de conocer¿quieres que nos sigamos por GFC? me encantaría,te espero en:http://sonymingoss.blogspot.com.es/
    Besos!

    ВідповістиВидалити
  17. Відповіді
    1. Дякую)) Я старалсь і букетик дуже вчасно підвернувся під руку))

      Видалити
  18. Классный шампунь! очень фотогеничный)) и по свойствам замечательный))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він і гарненький, і в застосуванні сама приємність)

      Видалити
  19. Відповіді
    1. Я теж) Хоча тут вже залежить від конкретного представника)

      Видалити
  20. I don't know this brand but it looks like they really have very nice things. The shampoo looks so pretty.

    ВідповістиВидалити
  21. Милое оформление у марки)) С такими шампунями не знакома, но очень хочется))

    ВідповістиВидалити
  22. Твердые шампуни не пробовала в принципе, но марка очень интересная)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мен цей шампунь поки що видається найцікавішим з усіх твердих, які я пробувала)

      Видалити
  23. Які гарні фото! І марка чудова, дуже люблю їхні засоби, але шампунь такий не пробувала. Я взагалі не знаю, як моє волосся поставиться до органічних шампунів хенд мейд, але я сподіваюся, що добре, бо я збираюся його з ним познайомити)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Органічні шампуні - це завжди експеримент і часто вони вимагають танців з бубном, бо ж наше волосся звикло до силіконів і його важко переконути в користі чогось іншого) Втім, ось конкретно цей ашмпунь для мене підійшов бездоганно)

      Видалити
  24. Шампунь такий маю, задоволенв. Єдиним мінусом є те, що його вистачає ненадовго. Ну і ціна не зовсім бюджетна!

    Дякую за відгук, чекаю.наступних)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене він так гарно піниться, що в принципі доволі економно використовується)) О так, я саме закінчую наступні відгуки)

      Видалити