понеділок, 14 вересня 2015 р.

Dove Intensive поживний крем для рук / Dove Intensive Nourishment Hand Cream

Не знаю, як ви, а я ближче до зими "добиваю" креми для рук дуже швидко і взагалі намагають організувати собі більше зволоження. Сьогодні розкажу про засіб, який мене приємно здивував - Dove Intensive поживний крем для рук. Чому здивував? Та бо він чудовий) А я не користувалась засобами Dove вже давно і якось навіть не знала, що креми в них такі гарні.

I don't know about you, but closer to the winter I finish my hand creams very quickly and generally I try to organize myself more moisturizing. Today I'll tell you about an item I was pleasantly surprised by - Dove Intensive Nourishment Hand Cream. Why did it surprise me? Well, because it's wonderful) And I haven't tried any Dove products for a while, so  I didn't even know they've got such a nice creams.


Отож, маємо стандартний зручний тюбик з відкидною кришечкою - мій улюблений формат в плані зручності. Аромат у крему доволі насичений - щось косметично-фруктове, приємне і яскраве. Те, що треба у сірі осінні дні) Хоча питання ароматів - це доволі індивідуальна річ, бо комусь навпаки більше подобається слабкий запах. А я ж прихильник ароматичної феєрії) Якщо тільки вона приємна.

So we've got a comfortable standard tube with a hinged lid - my favorite format, if it's all about convenience. Aroma of this cream is rich - something cosmetically-fruity, pleasant and intense. The thing you need in a grey autumn days) Although, the issue of fragrances is rather an individual thing, because someone likes less smell. And I'm a supporter of aromatic splash) If it's pleasant.


Ніжна текстура крему попри насиченість всмоктується без проблем і без слідів у вигляді жирної плівки. Навпаки - надзвичайно комфортний засіб з чудовим рівнем зволоження. Власне, після нанесення шкіра стає дуже гладенькою і від сухості не залишається і сліду. Одразу згадую шкільні часи коли завдяки рекламі косметика Dove викликала асоціації тільки з ніжністю й м'якість. І от з цим кремом я отримую і ніжність, і пом'якшення. Висновки: дайте два!

Soft texture of this cream absorbes quickly despite it's saturation and leaves no oily film. Actually it's extremely comfortable item with an excellent levels of moisture. After applying my skin gets very smooth and there's no trace of dryness left. It immediately recall me the school times, when through advertising Dove cosmetics was always associated with tenderness and softness. And with this cream I get both tenderness and softening. Conclusions: Give me two, please!



А ви користувались кремами для рук від Dove?
Have you ever tried Dove hand creams?

Dove Intensive поживний крем для рук модна придбати на сайті Parfumeria.ua

59 коментарів:

  1. В тебе стають більш яскравіші фотографії))) Крем для рук Дав не використовувала, тільки лосьони, враження дуже хороші)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Це все сонце і наявність квіточок для фону) Але я з жахом думаю, що наступні пів року сонце буде рідкісним гостем, а баночки фотографувати ж трееба XD
      А я лосьйони не пробувала, але колись в мене були їхні гелі для душу)

      Видалити
  2. Колись користувалась гелем для душу, але з роками моя шкіра потребує більш делікатного очищення, Dove більше не купую.
    Гарні фото!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) В мене теж були їхні гелі, але так давно, що я вже не згадаю вражень особливо)

      Видалити
  3. К Dove отношусь хорошо, но их кремы не пробовала. Нужно будет присмотреться)
    Букет очень красивый!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Крем чудовий і вартий уваги)
      Ага, я люблю фотографуваи баночки на квіточках)

      Видалити
  4. у марки не пробовала серию для рук. спасибо за обзор.

    ВідповістиВидалити
  5. Very interesting!

    I like your pics!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  6. У меня был крем для рук с ванилью, очень мне нравился. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, і як ц мене оминув ванільний крем?) тепер хочу спробувати!

      Видалити
  7. Навіть не знала, що в них є креми) Якось проходила повз. Тепер буду знати і при нагоді куплю, кремів для рук забагато не буває)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, крем класний і бюджетний)) Вартий уваги!

      Видалити
  8. I like Dove so I need to try this one! Gorgeous presentation and pictures btw
    xxx
    www.travelera.es
    Instagram @travelera.es

    ВідповістиВидалити
  9. спасибо за обзор! взяла на заметку

    ВідповістиВидалити
  10. I like Dove brand:) Looks very nice:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  11. I love this brand too, it has great products for my skin :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. I love Dove shower products. They are so creamy. Never tried the hand cream, tho.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  13. Dove is a great Skincare brand I have always liked it :)

    Would you like to follow each other?Let me know on my blog :)

    xx
    Maliha Rao / Red Alice Rao

    ВідповістиВидалити
  14. И я обожаю яркие отдушки кремов для рук)) У Дав прекрасные ароматы продукции!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таак, гарний аромат для мене завжди в плюсик))

      Видалити
  15. Very nice product. I used to have Dove shower gels and they were smelling great:)

    Hugs!:)xxx

    ВідповістиВидалити
  16. Я от Дав использовала только мыло, теперь хочется и кремики для рук попробовать)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, у мене теж було мило) дуже давно, але ще пам'ятаю його пудровий аромат)

      Видалити
  17. resenha maravilhosa amo esse produto, tenha uma semana abençoada.
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=EgeQXJjUpSQ
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br

    ВідповістиВидалити
  18. i really love all Dove product, but i never try this before and will try soon :D

    www.holalia.com

    ВідповістиВидалити
  19. Ніколи не пробувала їхні креми! Обов"язково зверну увагу )

    ВідповістиВидалити
  20. Thanks for visiting my blog. This product is very famous here in Brazil.
    I have been following you dear, kisses.


    Obrigada pela visita ao meu blog. Esse produto é muito famoso aqui no Brasil.
    Já estou te seguindo querida, beijos.


    Спасибі за відвідування мого блогу . Цей продукт дуже відомої тут, в Бразилії .
    Я стежу за вас, дорогі , поцілунки .



    http://pinceiscomglitters.blogspot.com.br/

    ВідповістиВидалити
  21. Відповіді
    1. И я) Она для меня еще с подросткового возраста хорошые воспоминания хранит)

      Видалити