четвер, 24 вересня 2015 р.

Скраб BlackWell Citron scrub

Хто у нас любить каву? Я у нас люблю каву. І я настільки люблю каву, що коли мені приїхав органічний кавовий скраб BlackWell Citron, я довго боролась з власними мізками, які стверджували, що це можна (і треба!) спробувати на смак XD А загалом, сьогодні у огляді дуже цікавий засіб. Велкам!

Who loves coffee? I love coffee! And I love it so much, that, when I got an organic coffee BlackWell Citron scrub, I was challenging my own brains, because they've been telling me it could (and should) be tasted XD So I review a very interesting item today. Welcome!


Як ви можете помітити зі складу, скраб BlackWell - це поєднання ароматної кави, вітамінів та олій, тому це не тільки гарне очищення для шкіри, але й пом'якшення і живлення. У засобу симпатичний чорний пакет (150 гр), на якому зазначено, що скраб не їстівний) Мені особливо сподобалась наявність в пакеті силіконової стрічки, котра дозволяє закривати його надійно. А ця надійність дуже потрібна - скраб по консистенції доволі розсипчаcтий. А ще його можна використовувати і для тіла, і для обличчя.

As you can get from the ingredients, BlackWell scrub is a blend of aromatic coffee, vitamins and oils, so it's not just a lovely cleansing for skin, but also a good nourishing and smoothing. This item has got a nice black package (150 g) with a tip, that you shouldn't eat it) I like a reliable silicon string inside, which helps to close the package well. This is important, because the scrub is rather crispy. And also it can be used for both body and face.



Власне, він нагадує кавову суміш, ледь змащену оліями, тому наносити приємно і зручно. Скраб легко розподіляється по вологій шкірі і процес масажу, коли тебе заливає кавово-цитрусовий аромат - це просто райське задоволення. Аромат мені видається дуже новорічним - в ньому є щось цукеркове і солодке і затишне. Дуже сподобався) Завдяки тому, що у скрабу дрібні частинки, вони не травмують шкіру і не викликають відчуття дискомфорту, а також навпаки вводять в такий медитативний стан під час скрабування)) Я помітила, що шкіра в процесі трохи червоніє і нагрівається - отож, скраб помітно посилює циркуляцію крові. А ще він легко змивається і не норовить присохнути. А шкіра після застосування скрабу дуже гладенька та м'яка, одразу помітно, що у складі є олії - такий гарний ефект зволоження, на який я навіть не очікувала. Враження найкращі)

Actually, it reminds me a coffee blend, slightly oiled, so it's comfortable and convenient in use. It's easy to apply this scrub on a wet skin and the massage process, when you just dive into a lovely coffee and citrons scent - it's a paradise! The scent seem very Christmas-like to me - there's something sweet and comfy in it. I just loved) Because of a small particles this scrub doesn't hurt your skin and doesn't cause any discomfortable feelings, moreover - I get into a little meditative mode during I use this it)) Also I've noticed my skin becomes red and warmer, so the item along with whole procedure accelerates a blood circulation. And also it's ealy to rinse it off without having dry parts left on your skin. Btw, skin become very smooth and soft after this scrub, so you can see the impact of essential oils - such a nice moisturizing effect I wan't even waiting for) So my impressions are just the best)



А скоро я розповім вам про скраб BlackWell з білим шоколадом *__*

And soon I'll tell you about BlackWell White Chocolate scrub *__*


А ви пробували кавові скраби?
Have you ever tried a coffee scrubs?


Скраби BlackWell живуть у ВК та на FB.
Надано для незалежного тестування.

52 коментарі:

  1. На даний час це мій улюбленець, тільки полуничний:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж дуже сподобався) Полуничного не пробувала, але уявляю, як він пахне!

      Видалити
  2. скрабы практически легендарные;) состав очень понравился

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не знала, що легендарні) Але в застосуванні справді чудові!

      Видалити
  3. интересный скраб,не знакома с таким)

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже цікавий скраб, не користувалась таким поки-що )

    ВідповістиВидалити
  5. Отличное средство!!! Обожаю кофейные скрабики ♥♥♥

    ВідповістиВидалити
  6. Я еще такого не пробовала, но очень интересно. :)

    ВідповістиВидалити
  7. I love coffee! 3 in 1. I like coffee scents in cosmetics a lot.

    ВідповістиВидалити
  8. Одно слово "кофе" и я уже хочу его попробовать:)))

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже популярний скраб) а я ще не пробувала)

    ВідповістиВидалити
  10. Клас! Не пробувала такі скраби) Чекаю на відгук шоколадного скрабу =)

    ВідповістиВидалити
  11. Very interesting product. I love the smell of coffee and I see this scrub has coconut too. I'd definetely enjoy it:)
    Hugs:)xxx

    ВідповістиВидалити
  12. wow looks cool. ♥

    http://sartorialwackoe.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  13. Наслышана о них. Спасибо что рассказала. Обожаю кофейные скрабы.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Варто спробувати) Для мене це перший кавовий скраб, але тепер я фанат!

      Видалити
  14. great post :)
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  15. Great item, nice post!:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  16. This scrub looks fantastic, it has natural ingredients, which is big pro of this product :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  17. Great review~! Really interesting product <33

    alluringalyssbeauty.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  18. А я зараз як раз в пошуках скраба. Поки що зупинилася на Фрімен з чорним цукром! З цим брендом не знайома, не встигаю відслідковувати всі новинки, а тим більше пробувати на собі)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я ще не пробувала Фрімен, але вже бачила неодноразово))

      Видалити
  19. Спасибо за подробности! я не знакома с брендом)))

    ВідповістиВидалити
  20. Не пробовала именно его, но кофе во всех проявлениях обожааааю!

    ВідповістиВидалити
  21. Завжди боялася таких скрабів, бо думала, що вони бруднять шкіру) І що кава в'їдається намертво і потім не відмиєш. Але я хочу спробувати хоча б заради цього аромату. Зараз дуже багато кави п'ю. Осінь, що тут поробиш!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ні, навпаки) Дуже крутий ефект дає)) Мені дуже подобається) та і змивати легко, а от аромати такі, що хочеться цей скраб ложками їсти - я зараз тестую шоколадний, то магія)

      Видалити