четвер, 10 вересня 2015 р.

Масажна олія AlpStories KireiKana Massage Oil Vanilla

Пригадуєте, я вам нещодавно розповідала про те, як AlpStories дозволяють виготовити власний засіб на їхньому сайті? Ну ось сьогодні я покажу другу баночку "власного виробництва", а саме мою омріяну масажну олійку AlpStories KireiKana Massage Oil Vanilla.

Remember, I've recently told you AlpStories offer to make your own products on their website? Well today I'll show a second jar of my personal series, my dream massage oil AlpStories KireiKanaVanilla.


Чому омріяну? Бо я люблю все з ваніллю. І я люблю масаж) Отож, об'єднати ці речі в одній баночці - це просто мій маст-хев. Тим більше я знову ж таки замовила етикетку з власною ілюстрацією на "ванільну" тематику - тішитись-радіти. Загалом про вибір інгредієнтів та підготовку свого продукту ви можете прочитати в моєму попередньому пості на цю тему. А я вам ще трішки розповім саме про цю олійку.

Why "dream oil"? Because I love everything with vanilla. And I love massage) So combine those things in one jar - and it's just my "must have". Moreover I ordered and item with a label with my own illustration - some kind of wedding "vanilla" topic - so much fun! Generally you can read about the choice of ingredients and preparation of the product in my latest AlpStories post. And here I'll just tell you a little about this oil.



Отож, вона в нас знаходиться у доволі важкій металевій банці з пластиковим дозатором. Дозатор закривається, але я була б з ним обережна - прискає доволі потужно) Олійка дуже швидко розігріває шкіру при масажі і тілом розповсюджується таке магічне тепло, що й не описати. Тому спробую вам краще описати аромат. Я обрала ароматизатор ванілі, а до того ж у складі є олії іланг-ілангу, апельсинової цедри, герані і чайного дерева. Аромат вийшов розкішний - м'яка солодка ваніль сплітається з апельсиновою свіжістю, їх доповнює східний, важкий іланг-іланг і загалом вся суміш звучить яскраво, натурально і зачаровує. Просто зачаровує)

So it goes in a heavy metal jar with a plastic proportioner. It closes nicely, but I'd be careful with it - easy to pour too much) Oil rapidly warmth the skin during a massage and magical heat spreads all over the body - I can't describe it. So I'll do my best to describe the flavor. I included vanilla scent, and also ylang-ylang, orange peel, geranium and tea tree oils. Fragrance came out luxury - soft vanilla interwoven with sweet orange freshness, complemented with an eastern, heavy ylang-ylang and generally the whole mix sounds bright, natural and fascinating. Simply fascinating)



Олійка всмоктується доволі швидко, перетворюючи шкіру на шовк і додаючи їй море зволоження. Будь які процедури з нею приносять мені колосальне задоволення, а пом'якшуючий та тонізуючи вплив на шкіру мене дуже надихає. І розігріваючий ефект буде саме доречним до зими! Однозначно мій фаворит осені (і шматочка літа)).

The oil absorbes quite rapidly, turning the skin into a silk and adding a deep moisture. Any procedure with this item brings me a great pleasure and softening and toning effect on the skin - I am very inspired with it. And the warming effect will be exactly appropriate for winter! This is gonna be my favorite autumn (and slice summer)) product.



А у вас був досвід схожих колаборацій? 
Have you had an experience of similar collaborations?

Замовити собі щось на свій смак ви можете на сайті AlpStories

40 коментарів:

  1. Дуже мімімі :)))) в мене така ж, тіко в "классичному" дизайні - кльова!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я в цю олію закохалась ще заочно, але, як спробувала, то взагалі стала фанатом)

      Видалити
  2. Отличное средство и дизайн ну такая ж милота:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) За дизайн особливо хвилювалась, бо ж поки не побачила вживу, думала, як воно буде))

      Видалити
  3. Love the nice design of this products and I am sure the smell it is absolutely divine! Great review!

    ВідповістиВидалити
  4. So great this products kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  5. Очень классная идея! Такие флакончики уже никогда не выбросишь, будешь хранить)))) У марки обалденные отдушки, масло с удовольствием попробовала бы))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, баночки будуть мені на пам'ять)) Я теж дуже полюбила їхні аромати - напевне, моє улюблене поєднання натуральних і насичених запахів!

      Видалити
  6. Я бы тоже не отказалась от такой необычной баночки

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене є рожева мрія: щоб колись були десь баночки з моїми малюнками) Хоча, я не дизайнер, але як фанат косметики - я б була дуже рада!

      Видалити
  7. Я часто пользуюсь маслом для ухода за телом, мне нравится эта марка:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, марка чудова) Я теж активний користувач!

      Видалити
  8. I love everything with vanilla too, it has to smell amazing :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  9. Обожнюю їхні засоби, і особливо аромати! В мене є одна їхня олійка, але звичайна, без моїх ілюстрацій, треба замовити собі ексклюзивну :)

    Ця вийшла дуже гарною - як витвір мистецтва! Так і хочеться відчути усі аромати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, аромати розкішні)) І олійки розкішні! І персоналізовані засоби - це чудова ідея.
      Дякую)) Направду рада цьому)

      Видалити
  10. Oh so lovely this post
    I'm in love with it , I love the smell of Vanilla
    kiss

    new post http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2015/09/one-shoe-can-change-your-life-cinderella.html

    ВідповістиВидалити
  11. отличное средство, еще и рисунок такой оргинальный:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, олія мене підкорила одразу ж)

      Видалити
  12. Мне очень нравится идея создания собственного продукта:)) У тебя получился интересный дизайн)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) А ідея просто чудова) Я думаю, це і крутий подарунок може вийти!

      Видалити
  13. Мені подобається, що пляшечки металеві, а не з якої небудь дешевої пластмаси і дизайн супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, це вагома річ) І виглядає солідніше в такій баночці.
      Дякуюю)

      Видалити
  14. Який гарний дизайн!
    Дуже подобається марка! Аромати у них казкові!

    ВідповістиВидалити
  15. I would love to try this oil. I had no such collaboration but I'd gladly have. The outcome of yours is awesome!

    ВідповістиВидалити