субота, 5 вересня 2015 р.

Наклейки 3D Nail Art Stickers Chic Flower

Як легко прикрасити манікюр? Наприклад, використати наклейки) Сьогодні покажу вам милі трояндочки, які я знайшла на BornPrettyStore на Aliexpress.

How can you easily decorate your nails? For example, use nail stickers) Today I'll show you a cute golden roses I've found in BornPrettyStore on Aliexpress.


Ці золоті трояндочки потрібно тільки акуратно відділити від картону та наклаїти на ніготь - зручнота! ЇХ в сеті близько 30 - різних розмірів, є цілі квіто і половинки, якими я оформила сьогоднішній манікюр. Знімаються легко, єдина заувага - акуратно приклеюйте, бо змінити їхню позицію на нігті вже не вийде. Дуже гарно тримаються) А далі - трішки фото!

You should just separete these roses from a cardboad and stick them to your nails - very comfortable! There are nearly 30 of them in one set - different sized, some of them are cut to half, as the ones I used fro my manicure. It's easy to remove them too, but be careful,w hen you put them on - they are very sticky, so you can't change a position on your nails, when you already sticked them. And soem photos!














А ви любите наклейки на нігті?
Do you like nail stickers?

Наклейки 3D Nail Art Stickers Chic Flower надано для незалежного огляду магазином BornPrettyStore on Aliexpress

46 коментарів:

  1. Oh dear thanks a lot :D I hope that I have inspired you <3

    Amazing nails :o Great work!!

    NEW REVIEW POST | Parfois Online Shopping: My Opinion
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. Гарно ийшло, наклейки чудово доповнюють колір лаку:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так. щось на ніжні кольори потягнуло)

      Видалити
  3. Stunning nails!

    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  4. Люблю наклейки для ногтей,они хорошо дополняют маникюр)))

    ВідповістиВидалити
  5. Симпатичные наклейки) Иногда использую их)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) Я не частый пользователь, но интересуюсь иногда)

      Видалити
  6. Wooow! Beautiful post my dear!!! My new post on the blog!!!

    http://blondelafemme.blogspot.ru/2015/09/beaute-for-men.html Thank

    you so much!!! ))

    ВідповістиВидалити
  7. wow, these look really cool on ur nails. I want them too.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    ВідповістиВидалити
  8. Wow really cute nail art!
    I love this stickers! >w<

    Maybe we can follow each other?
    My blog: http://worldismagiiic.blogspot.fr/

    ВідповістиВидалити
  9. Відповіді
    1. Дякую) Думаю, це поєднання миле доволі)

      Видалити
  10. Відповіді
    1. Дякую)) Мені сподобався досвід їх використання)

      Видалити
  11. these stickers look easy to use... they look beautiful
    would you like to follow each other?

    ВідповістиВидалити
  12. мені не сподобплося, половинки квіточок якось дивно виглядають на довгих ніхтях, можливо б ціленька більше б підійшла. але то моя думка)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я ще і з цілими щось зроблю) А ці половинки мені нагадують тіари на нігтях)

      Видалити
  13. Я не люблю такие наклейки, они постоянно цепляются за волосы и одежду. Но цветочки очень милые))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я б не сказала, що особливо - в мене більше чіпляється гліттер, якщо великий, але іноді на вихід можна)

      Видалити
  14. awwww!!!!! These are so cute! Lovely put and matching blue so nicely:)

    ВідповістиВидалити