понеділок, 7 вересня 2015 р.

Мило-шампунь ЧистоТіл Пивне №1 / ChystoTil shampoo soap "Beer" #1

Я дуже люблю різноманітні мила і їхнє застосування для мене суцільна приємність. Проте в мене ніколи раніше не було шампуню у форматі мила. Тому я дуже зацікавилась таким засобом від українського бренду "ЧистоТіл" і зараз із задоволенням розкажу вам про свої враження від тестування. У огляді - Мило-шампунь ЧистоТіл Пивне №1.

I like a variety of soaps and they are pure pleasure for me. But I've never tried a shampoo soap. So I was very interested in this item from Ukrainian brand "ChystoTil" and now with a great pleasure I can tell you about my impressions from testing ChystoTil shampoo soap "Beer" #1.


Отож, зовні цей брусочок нічим не відрізняється від звичайного мила. Пахне він приємно і ненав'язливо - здається, я чую в суміші ароматів евкаліпт) Також воно гарно піниться, тому економне використання гарантоване. Як мені порадили співробітники "ЧистоТілу", цей шампунь треба а) дуже гарно вимивати з волосся, щоб не було нальоту б) промивати водою з оцтом чи лимонним соком. Чи просто бальзамом-ополіскувачем. Я спробувала кілька різних комбінацій "шампунь + щось" і наразі моя улюблена - "шампунь + ополіскувач". Але про все по порядку!

So apparently this bar is no different from the usual soap. It smells nice and unobtrusive - it seems I hear an eucalyptus in a mixture of flavors) Also it foams well, so economical use is guaranteed. I was adviced by a ChystoTil staff, how to use this shampoo. So you should a) rinse the soap very well, otherwise you can have it left on your hair b) wash it with water, adding some vinegar or lemon juice. Or use a balsam conditioner. I've tried several different combinations of "shampoo + something" and now my favorite one is "shampoo + conditioner."



Я думала, що шампунь в такому форматі може бути трохи незручним у використанні, проте з тим, як він піниться, дуже легко гарно помити голову. Я щоразу присвячую доволі багато часу змиванню мила, бо вже перевірила на собі, що в протилежному випадку щойно помите волосся може цілком виглядати як жирне, а нам такого не треба. Не може пояснити точно свої відчуття в процесі миття, але мені здається, що волосся чимось обважнене і тому промиваю його, поки це відчуття не стає мінімальним. А потім вже - вода з оцтом чи ополіскувач. Скажу відверто, в обох випадках я отримую приблизно однаковий результат, просто ополіскувач мені зручніший у використанні. Після нього з волосся наче зникає оця зайва вага і воно стає легшим та м'якшим.

I thought shampoo soap can be a bit unconvenient to use, but with the way it foams it's easy to wash hair very well. I always spend quite a lot of time to rinse the soap, because I've checked for myself,  that otherwise just washed hair may looks, as if it was oily and we don't need this. I can't exactly explain my feelings during I wash my hair, but it seems that it gets somewhat weighted and therefore I wash it until this feeling becomes minimal. And then I use water with vinegar or conditioner to rinse everything off. Frankly, I get about the same results in both ways, but conditioner is simply more convenient. After conditioner my hair gets rid of this little overweight and it becomes lighter and softer.


До речі, так, після використання цього шампуню волосся моє переважно більш жорстке на дотик і розчісування ускладнюється. Але також з цим милом я отримую такий шикарний об'єм по всій довжині, що це просто чудо) Здається, що волосся так багато-багато! Не можу сказати про вплив на випадання, бо в мене саме восени випадання загострюється і поки що жоден шампунь з цим не допоміг. А от лупи справді немає і це дуже приємно. Загалом, позитивних вражень у мене більше і я з задоволенням поекспериментую з такими шампунями ще)

By the way, yeah, after using this shampoo my hair usually is more rigid to the touch and brushing becomes quite complicated. But also with this soap I get this gorgeous volume over the entire length and it's just a miracle) It seems that there's soooo much hair! I can't say anything about the impact on the hair loss, because I usually lose a lot of hair in autumn and no shampoo could help me so far. But I have no dandruff and it's very nice. Overall, positive impressions totally win and I'll be glad to experiment with such shampoos more)


А ви користувались такими шампунями у форматі мила?
Have you ever tried such a soap shampooes?

Ціна на сайті виробника: 60 UAH за 110 гр

Мило-шампунь ЧистоТіл Пивне №1  надано для незалежного огляду маркою ЧистоТіл

48 коментарів:

  1. Не пробовала еще такой формат, но я просто обожаю мыло, поэтому мне было бы интересно попробовать такое мыло-шампунь. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я б сказала, що це більше "на любителя", але однозначно цікавий досвід! І в ЧистоТілу дуже гарний вибір)

      Видалити
  2. Объём это то, что мне нужно) Ещё и цена привлекательная. Нужно заглянуть на их сайт:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, об'єм воно дає чудовий) Я не скажу про інші їхні шампуні, але цей - точно)

      Видалити
  3. Thank you darling! Seems to be very yamiii! vWould be very happy if you use breakfast challenge. Do you want to?

    Woow, great product :o

    NEW TIPS POST | How To Organize Your Blog
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ohoh, I'm not really into challenges like that XD

      And yep, that shampoo is awesome

      Видалити
  4. Пробувала твердий шампунь від Koko Soins. Після користування ним дуже зацікавилась таким форматом!

    Таке мило-шампунь трохи проблематичне для мене. Дуже вже довго йому треба приділити часу, щоб змити. Плюс моє волосся потребує зволоження!

    От їхнє мило для вмивання обожнюю, користуюсь ним вже більше місяця і замовлю ще!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж очікую на посилочку від Koko Soins, то подивлюсь, що там цікавого знайду)

      А щодо приділяння часу - це так, в мандрівки краще не брати, а от для домашнього сеанс релаксації - саме воно!

      Видалити
  5. I really like those kind of soaps!
    Thanks a lot for your last comment : )
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  6. имхо, для поездок просто идеально!!!! не разливается, легко пенится. хватает его конечно на мало, но если увижу куплю

    http://mylittleboringtalks.blogspot.cz/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну в плані, що не розливається - це так) Але я про те, що воно забирає трохи більше часу на миття + результат може бути специфічний поки не підібрати собі гарне поєднання з ополіскувачем, тому краще все перевірити перед поїздкою)

      Видалити
  7. What a beautiful soap <3
    Styleccentric Fashion // SCF // alyssamoniquebustillo.co.nr

    ВідповістиВидалити
  8. I had no clue such thing even existed:) Sounds very interesting:))

    Hugs! xxx

    ВідповістиВидалити
  9. Oh, this soap has to smell beautifully :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Well, I can't say the smell is really something special, but I enjoy it^^

      Видалити
  10. А я скільки не експериментую з шампунем у вигляді мила, все ж краще звичайного шампуню мені нічого ще не траплялося)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну я теж найбільший прихильник звичайних шампунів, але для різноманітності і задоволення блогерської цікавості час від часу тягне на експерименти)

      Видалити
  11. у меня еще не было подобного средства так что я бы тоже с удовольствием познакомилась с новым для меня форматом!

    ВідповістиВидалити
  12. Sounds great!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  13. А я люблю такие шампуни и часто пользуюсь:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Головне знайти "свій" метод застосування))

      Видалити
  14. У меня было подобное мыло-шампунь, но все же обычными шампунями мне пользоваться привычней)) Спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж цей варіант менш звичний, але було цікаво *_*

      Видалити
  15. було б цікаво спробувати такий формат)

    ВідповістиВидалити
  16. Интересное мыло! Открыточка вообще мимимим:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже й дуже цікаве)
      О, відкриточка - це хенд-мейд, підписаний на мій 23 ДН друзями)) Така радість!

      Видалити
  17. я дуже люблю кругляші від Лаш, подобається ефект від таких шампунів, в брусочках ще не пробувала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я ще не пробувала ЛАШ, хоча саме про них вперше почула, коли дізналась про цей бренд)

      Видалити
  18. Никогда такими шампунями не пользовалась)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У меня тоже первый эксперимент)) Довольно удачный)

      Видалити
  19. Ніколи ще не пробувала такий формат, але чула, що мило теж дає пречудовий результат. Об,єм мені дуже потрібен, треба спробувати!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені сподобалось) Думаю, що завжди варто спробувати!

      Видалити