понеділок, 3 серпня 2015 р.

Органічний цитрусовий дезодорант Weleda Citrus Deodorant

Чесно кажучи, я доволі насторожено ставлюсь до дезодорантів - ну не люблю я всі ці обіцянки про "48 годин свіжості" і т.п. Тим більше, коли за вікном добігає температура до +30, то тут вже ніякі великі обіцянки не допомагають. В ролі експерименту я вирішила спробувати Органічний цитрусовий дезодорант Weleda від любого моєму серцю бренду натуральної косметики. Що з цього вийшло і як працює моя обновка у дику літню спеку - читайте далі!

To be true, I usually have a cautious attitude to a deodorants - I just don't like all those promises of "48 hours freshness" and etc. Moreover, if temperature is lifting up to +30, no promises can help. So I've decided to experiment with Weleda Citrus Deodorant from one of my fav natural cosmetics brands. The way it turned out and how my new item works during summer heat - read more!


 Інформація з сайту Веледа:
"Дезодорант надійно захищає від запаху поту, не закупорює пори і не порушує природні функції шкіри. Органічні ефірні масла з шкірки цитрусових фруктів, вирощених в біо-динамічних садах залитоїсонцем Сицилії, м'яко дезодорують шкіру, даруючи відчуття прохолодного бризу фруктової свіжості лимона.
100% натуральний склад
Дезодорант на основі натуральних ефірних олій цитрусових приємно освіжає шкіру, попереджає появу і нейтралізує запах поту, має легкий, свіжим ароматом цитрусів."

Weleda info:
"Weleda Citrus Deodorant is a handy pump-action spray to counteract unpleasant body odours without inhibiting the important functions of the skin. Free from aluminium salts, this fine spray dries within seconds leaving no stickiness. Tip: can be used on the feet to refresh and revitalise - especially in the summer months."



Склад: спирт, вода, натуральні ефірні олії цитрусових. Мене набір з трьох пунктів надихає. Особливо, враховуючи, скільки ведеться мови про канцерогенність компонентів дезодорантів... Цитрусову свіжість можна купити в двох форматах - 30 або 100 мл. У мене - менша cкляна баночка. Вона виконана в салатових барвах, як і всі засоби з цитрусової серії, має зручну пшикавку.

Ingredients: alcohol, water, natural  essential citrus oils. I'm quite inspired with a list of 3 ingredients. Especially, because there's a lot of talk about cancerogenic components of deodorants... You can buy this citron freshness in two volumes - 30 or 100 ml. I've got a smaller glass jar. It's all so green, as whole citrus series, also has got a nice sprayer.



Наносити засіб треба на суху шкіру. Обережно: оскільки у складі є спирт, то після бриття краще вибрати щось інше, інакше "яскраві відчуття" вам гарантовані XD Одразу після нанесення аромат просто шикарний - справді освіжаючі, соковиті цитрусові, море свіжості і прохолода. Ммм... неперевершено! Далі мої враження трохи двоякі: з одного боку, дезодорант швидко висихає, гарно нейтралізує запах поту на години 3-4. З іншого - на рівень потовиділення він майже не впливає. Втім, цього виробник нам і не обіцяв, але від дезодоранту автоматично чекаєш такого ефекту. Загалом, мені з цим дезодорантом комфортно при температурі до 25+, але потім його хочеться часто поновлювати, а я не маю звички носити з собою в сумці скляну баночку, тому такі справи.

The deodorant should be applyed on a dry skin. Be careful: as it contains alcohol, you'd better avoid it after shaving, otherwise you'll get a very "bright emotions" XD After application the scent is simply awesome - really refreshing and juicy citrus, a lot of freshness and cooling down. Mmm... perfect! But then my impressions are quite different: this deodorant dryes fast and it reduces the smell of sweat very nice for 3-4 hours. In other hand - it doesn't have much impact on sweating. Yet the manufacturer doesn't promise us this, but you always await some impact from deodorants. Overall, I'm ok with this deodorant, if the temperature is under +25, but later I want to renew it often, but I don't have a habit to carry any glass jar with me. That's all)


А чим в рятуєтесь в спеку?
How do you survive during hot time?

Ціна на сайті Веледа: 113 UAH за 30 мл.

Органічний цитрусовий дезодорант Weleda надано для незалежного тестування брендом Weleda

54 коментарі:

  1. думаю он больше подойдет на зиму когда не так активно потеешь, хотя... может и зимой от него не много толка будет))) спасибо за предупреждение!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, я думаю, що от восени ще подивлюсь на нього, а тоді вже в "пустих банчоках" напишу про враження від використання в холоднечу теж)

      Видалити
  2. Зимой он был незаменим, хотя конечно потоотделение он не регулирует, да и не должен, а летом все-таки без алюминиевых вариаций не обойтись((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, думаю, взимку він буде більш популярним)

      Видалити
  3. На зиму має чудово підійти!
    Я користуюся звичайнісінькими дезодорантами з масс-маркету))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж, але завжди цікаво ще щось спробувати) тим більше я ніяк не можу знайти дезодорант, який би мене влаштовував по всіх пунктах)

      Видалити
  4. It really is a fabulous product. I hope you have seen as a helpful tip and low price. It's nice when we find great products at cheap prices. My duty is to present quality solutions at cheap prices. :D

    Lovely rings and great product :D

    NEW BEAUTY POST | Bye Bye Dark Circles
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  5. я взагалі думала,що це дезодорант для тіла)) як парфуми.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На сайті написано, що все таки проти запаху поту)

      Видалити
  6. Відповіді
    1. Спасибо) Обожаю рисунки Кристиан Асу)

      Видалити
  7. классний дезрдорант. Я ним задоволена.

    ВідповістиВидалити
  8. увы совсем не мой формат :( Тем более что у нас этим летом вообще + 35 )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені формат дуже зручний, але так, +35 - це взагалі смерть будь-якому дезодоранту(

      Видалити
  9. Very great post! love your blog!
    Follow me if you want ;*
    wiktooria-blog.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  10. думаю, подойдёт для межсезонья:) когда столбик термометра не переваливает за 30+

    ВідповістиВидалити
  11. Я вообще забыла, когда последний раз польщовалась дезадорантами. Как правило покупаю антиперспиранты. Но этот продукт выглядит интересно, спасибо за обзор :)

    ВідповістиВидалити
  12. Sounds great!!!! nice post!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  13. Це ж дезодорант, а не антиперспірант) Тому так мало захищає. Я тільки антиперспіранти купую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я доволі недавно, до речі, дізналась про цю різницю між ними))

      Видалити

  14. Cool look! Have a nice day :)

    I follow you!
    If you comment my post, I will comment your five posts!
    www.sandrakopko.com

    ВідповістиВидалити
  15. Никогда не пробовала дезодорант органический в таком формате. Для органического продукта неплохой результат.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене це перший експеримент з таким засобом) залишу його собі ще на випробування восени...

      Видалити
  16. Wonderful pics! Have a great start tot he week:)

    www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    ВідповістиВидалити
  17. большое спасибо за информацию! мне однозначно не подойдет - слабоват.

    ВідповістиВидалити
  18. Мне нравится спрей-дезодорант от "Dove " с оригинальным ароматом)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо за рекомендацию) давно не использовала Dove!

      Видалити
  19. Я хочу перейти зі шкідливих алюмінієвих антиперспірантів на щось більш натуральне, тому, думаю, спробую цей дезодорант також)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж хочу, але влітку мені все одно треба щось потужніше брати...

      Видалити
  20. Я якось взагалі не звертаю увагу на те, яким дезодорантом користуватись. Я люблю сухі, особливо взимку, тому що з "мокрими" дуже неприємно і холодно)) Але зараз в мене роликовий дезодорант Оріфлейм, і я зовсім нічого не можу про нього сказати. Потовиділення у мене не дуже велике, я ніколи не страждаю через це, і тому якось ці засоби пройшли повз. Але тепер я читаю огляд, і мені теж хочеться оцей цитрусовий, я люблю усе цитрусове))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я зараз більше на роликових, а от спреї давно не пробувала)
      Цитрусовий аромат в нього шикарний! Але так, ефективність менша, ніж в неорганіки.

      Видалити
  21. Great Post! Follow each other on GFC, Google+, Twitter, facebook, Instagram and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://www.rabeasbeautytipps.com/

    ВідповістиВидалити
  22. I'm impressed how you matched the earrings with label colour!
    Yes, I'd expect some impact on sweating too, so well, this may be more useful as like an extra nice smell for the hair or something?:)

    When it's hot I just try to stay in the shade, and I love drinking cold beer and eating chilled strawberries with cream:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks)) I try to make my blog photos more insteresting using some jewelries or postcards)) I'm not sure, how will it work for hair, because of alcohol, but overall the scent is nice and realy refreshing!

      I love to avoid sun too)) But anyway I drink hot coffee daily XD

      Видалити
  23. Я обожаю цитрусовую линию у марки! Уверена, что аромат у дезодоранта такой же приятный и освежающий)) Ната, спасибо за подробности!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, що-що, а аромат шикарний і дуже освіжаючий)

      Видалити