пʼятниця, 14 серпня 2015 р.

Крем для рук Sephora Vanilla Hand Cream

Накупила собі взимку море всього ванільного, в тому числі і кремів. Ось сьогодні показую крем для рук Sephora Vanilla, який став моєю першою (але не останньою) покупкою у цій відомій мережі. А також тішив мене цієї зими, весною і влітку)

I've bought a lot of different vanilla items this winter, including hand creams. And so that today I'll show Sephora Vanilla Hand Cream, which was my first purchase in a well-known store. And also it pleased me in winter, spring and now - in summer)


Креми Сефора були розміщені просто біля входу у всіх магазинах мережі, в які я заходила. Вони просто зустрічали вас барвистою веселкою з величезної кількості "смаків". І от останнього дня в Празі я таки вирішила, що потрібен мені якийсь сувенір з цієї Сефори - чому б не крем? Чому б не ванільний?) Вирішено - зроблено!

Sephora creams were placed just in front of the entrance in each shop I visited. They were greeting us with their colorful rainbow of "tastes". And so that one day I felt like I need any souvenir from that Sephora - may it be cream? Vanilla? Why not!


Так сонячний жовтий і смугастий тюбик поселився в мене в косметичці. Він виглядає доволі просто і непретензійно, але що я хочу від упаковки крему?) Кришечка закривається надійно, от тільки по відчуттях вона така делікатна, що може зламатися - моя не зламалась, але викликала такі побоювання. А сам крем - це маленька ванільна радість. Він доволі рідкий, зі схожою на молочко для тіла, м'якою текстурою. Майже моментально всмоктується, не створюючи ніякого дискомфорту, зволожує шкіру і дуже гарно пахне. Аромат ніжно-ванільний, без надміру солодкавості - все, як я люблю. Особливо вдало крем проявив себе в літню пору, бо взимку все ж хочеться чогось активнішого і насиченішого. Загалом, тепер думаю, що треба було взяти ще кілька інших ароматів, але це вже в наступній мандрівці...

So this sunny yellow and striped tube settled in my cosmetic purse. It looks simple, yet what do I want from a cream package? The cap is reliable, but I thought it can break down - mine never did it, even through it looked like it could XD The cream itself is a small vanilla pleasure. It's rather liquid, reminds me of body milk, with a soft texture. Absorbs immediately, with no discomfortable effects, moisturizes and smells really nice. The scent is light vanilla, with no too much sweetness - everything, as I adore. Especially useful this cream is in summer, because in winter I'd love to have something more nourishing. Overall, now I think I should've bought a few more creams with a different scents, but that'll be in the other trip...



Ціна в мережі Sephora: 110 CZK (близько 90 UAH) за 50 мл.

А ви користуєтесь кремами Sephora?
Do you use Sephora creams?

48 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Thank you, dear) I love vanilla and I always try to buy some cosmetics with this scent!

      Видалити
  2. I absolutely agree!! Although you need to take great care when combining them. :/

    I'm hand cream addicted, so I want this right now :D

    NEW POST: Middle Season Coats :D
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you, dear) I love vanilla and I always try to buy some cosmetics with this scent!

      Видалити
  3. i love vanila smell :D
    and i can't start a day without hand cream :)

    www.holalia.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you, dear) I love vanilla and I always try to buy some cosmetics with this scent!

      Видалити
  4. я у марки крем не пробовала, но интересно было бы взять что-то для рук и лица.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я б взагалі дуже хотіла, щоб ця мережа в нас з'явилась. Круто ж так: захотів Too Faced - пішов і купив, захотів Benefit - ноу проблемс!

      Видалити
  5. И я б хотела, что-бы и у нас появилась Сефора( представляю как чудесно пахнет крем и навевает воспоминания о праге)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, це було б дуже гарне наповнення нашого косметичного асортименту) Крем чудовий ^^

      Видалити
  6. Hello from Spain: I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    ВідповістиВидалити
  7. я люблю аромат ванили, ммм.. с удовольствием бы попробовала:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, мене аромат ванілі зразу підбиває на покупку засобу!

      Видалити
  8. А у меня поблизости ни одного их магаза, хотя сеть в стране представлена...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я встречала в больших городах по несколько точек в центральной части))

      Видалити
  9. Спасибо за знакомство!
    Ванилька в холоднле время года самое то!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди будь ласка) Та ванілька постійно в тему))

      Видалити
  10. А у меня с ванилью как-то не приживается косметика( Исключение - ванильная серия от Alpstories)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Кожному своє)) Ох, ваніль в AlpStories чудова) В мене бальзам з нею та олійка - не можу натішитись!

      Видалити
  11. Класс) Обожаю ванильные ароматы)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж)) От чесно, скуповую все ванільне, що побачу))

      Видалити
  12. Як же я хочу що-небудь від Сефори! Але все ніяк не вдається її "піймати") Спочатку подумала, що її магазин є у Львові, але ні - це у Празі, а я там його проігнорувала. Тепер шкодую. Дуже хочу щось декоративне в них замовити, але крем теж підійде :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, якби Сефора була у Львові, я була б в раю)) Якщо я десь проїздом, тоді завжди більше схиляюсь до того, щоб щось купити, аніж відмовитись від цього) В розумних межах, звичайно. Бо теж бувало, що потім шкодувала, хоч і за якусь дрібничку)

      Видалити
  13. я все хочу эту марку попробовать, но пока никак не куплю) а крем явно классный:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Крем - один з улюблених зараз)) При нагоді рекомендую!

      Видалити
  14. Теж люблю все ванільне, особливо лосьони для тіла. А я зажмотилася купити щось у сефорі, жалкую дуже((((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А в мене зарваз ванільна масажна олійка - це взагалі рай)) Ну то наступного разу надолужиш шоппінгом!

      Видалити
  15. Seems like a good product! I will definitely give it a try xx

    http://youcancallmes.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  16. Sounds very interesting!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  17. amazing post and blog!
    Greetings

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити