субота, 8 серпня 2015 р.

Retro rally & retro lady

Так сталось, що ретро-автомобілі - моя величезна любов. І наче на моє замовлення, щороку влітку у Львові проходить Leopolis Grand Prix, який я ніколи не пропускаю. На жаль, цього року саме в день гонок я була на середньовічному фотосеті в дику спеку за годину їзди до Львова, тому на цих фото модель з мене вже стомлена) 

It happend, that retro cars are my great love. And as if I wished for it, Leopolis Grand Prix takes place in Lviv every year and I never miss it. Unfortunately, this year on the day of a racing I was an hour away from Lviv on a hell hot Medieval photoshooting, so I'm kind of veeeery tired model on these photos)












52 коментарі:

  1. I love retro cars! I even use an old one that is more than 20 years old - it has this special vibe to it and I don't want to change it for a newer one!
    You look great :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you!
      Yes, retro-card are so special) They look very classy as for me) I don't drive a car, but I just love watching some of them)

      Видалити
  2. Ой, у нас в Харькове тоже есть место с ретро автомобилями! Там так прикольно! ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Там постійна виставка? *__* Круто було б її побачити! Бо ж у нас тільки гонки і два дні виставки

      Видалити
  3. Дуже класна ти, як і ретрокари!))

    ВідповістиВидалити
  4. No dear, not Soufeel. Is Chamilia brand and is within the genus with the leather strap. It was a Christmas present from my parents. I'm just sorry I don't have more money to buy more charms :(

    Oh, you look amazing. Love your bag <3

    NEW DIY Post: Leather Handbound Book
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Oh, this brand sounds new for me) Thanks for telling) I'm sure you'll find a way to buy new beads))

      Thank you^^ This bag is vintage and I just love it!

      Видалити
  5. Відповіді
    1. Спасибо)) Ретро-автомобили - источник вдохновения!

      Видалити
  6. Клас! Я б теж пішла ))
    Дуже гарний огляд події)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Та я якось пропустила подію, тому тільки пару фоток ось припасла))

      Видалити
  7. Мій брат казав на такі в дитинстві - дрички;)
    Я не по автомобілям, абсолютно. Навіть колись думка така убла, якби подарували дорогиц автомобіль, я би його продала, купила дешевеньку Таврію і наняла б водія, шоб мене возив. Бачу себе в ролі тільки пасажира;)))
    П.С. Класні фотографії)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бгг, дякую)) Я себе теж за рулем не бачу, але це не зменшує моєї любові до старовинних машинок) Одного разу мені одні добрі поляки дозволили сфотографуватись всередині їхнього авто, але я так різко відкривала двері, що гроимнула ними в сусіднє авто... загалом, власники тоді ледь не посивіли, але все обійшлось без слідів XD

      Видалити
  8. я тоже обожаю ретро автомобили, они очень красивые!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Агаа *__* Такий стиль, такі лінії, така витонченість! Оххх, чомусь мені в голові постійно приходить англійське слово "classy")

      Видалити
  9. Відповіді
    1. Thank you) Retro looks are my favs too) And I hope to take photos in all my vintage dresses)

      Видалити
  10. cool post, you look so pretty
    http://dressedwithimen.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  11. Шикарные фото, сразу во Львов захотелось! Хороших выходных)

    http://veronica-mangojuice.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. Oh my, those small cars, so cute. Awesome pics. You look very elegant and so beautiful, Nataly.
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  13. Відповіді
    1. Дякую)) Зачіска в стилі "Ой, там спека і ой в мене є обідочок!")

      Видалити
  14. Классные фото Львова! Как же я люблю ваш город!
    Мне кажется, ретро-мобиль со второго фото некоторое время стоял у нас в торговом центре Дрим Таун, но, возможно и ошибаюсь)) Клевые машинки:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) А як я Львів люблю))
      Щодо автомобіля, то все може бути) Власне, у них всіх різні власники і тому я певна, що ці авто використовують і поза такими от виставками-гонками)

      Видалити
  15. The cars are so vintage! <3
    Lovely post <3
    http://styleccentricfashion.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you, dear!) They really are) And that's what make them so special)

      Видалити
  16. я как-то попала на слет Запорожцев)))) если не ошибаюсь в Хотинском замке, ОЧЕНЬ понравилось!
    красивые фотографии!!! ты очень фотогенична!
    как бы и мне научиться не бояться камеру((((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Класно *__* В нас на гонках для Запорожців навіть окрема категорія, бо дужж вже їх багато))
      Дякую! У мене з камерою "любов" - обожнюю фотографуватись) Але тільки тоді, коли я впевнена у своєму образі) Думаю це і ще гарний фотограф - ключові деталі, щоб страх зник)

      Видалити
  17. Вау! И "стомлена модель" и ретро-авто- просто чудесные:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Машинки дуже надихають, але в ту спеку хотілось тільки заснути в тіньочку)

      Видалити
  18. Відповіді
    1. Дякую) А фотографували, до речі, на плівку)

      Видалити
  19. Яка краса і у моєму чудовому Львові! І модель зовсім не стомлена, а така яскрава і гарна! Ці коси - просто диво :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Львів надихає) Дякую! Модель дуже любить плести косички влітку)

      Видалити
  20. Красиві фото))) Мрію потрапити до Львова))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Львів завжди радий гостям! Хоча зараз тут таке пекло: і погоднє, і туристичне XD

      Видалити
  21. Яка краса!
    Наталя, ти така гарнюня! ^_^ Образ дуже тобі личить!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я дикий фанат вінтажних сукеночок і взагалі образів у такому стилі))

      Видалити
  22. хорошо смотритесь на фоне таких малюток

    ВідповістиВидалити
  23. Благодарю) Я их просто обожаю и могу часами гулять по таких выставках

    ВідповістиВидалити
  24. Beautiful photos! I love the cars and you look awesome!

    ВідповістиВидалити