четвер, 6 серпня 2015 р.

Вулканічна маска для обличчя Mizon Pore Clearing volcanic mask

Про цю маску я ніяк не могла скласти однозначного враження і тому не знала, що ж написати. Але врешті в мене назбиралось достатньо вражень і я поділюсь ними з вами. У огляді - Вулканічна маска для обличчя Mizon Pore Clearing.

I just couldn't get a proper impressions about this mask and so didn't know, what to write. But after I've got enough experience I share it with you. In my review - Mizon Pore Clearing volcanic mask.


 Крім того, що вона корейська і містить в собі стародавній вулканічний попіл, ця маска привабила мене обіцянкою виробника якісно очищати пори, звужувати їх і абсорбувати зайвий шкірний жир. Вона запакована в позитивний жовтий тюбик і закрита мембраною. Кришечку можна відкручувати повністю, а можна тільки відкривати верх і набирати маску з тонкого отвору, але вона має дуже погану властивість там засихати.

It's Korean and it contains ancient volcanic ash, but also this mask attracted me with a promise or quality pores cleaning and tightening them and also absorbartion of excess sebum. It's packed in a positive yellow tube and was closed with a membrane. You can unscrew the cap completely, but also you can only open it on the top and get the mask from a small hole, but the product can dry there.




Коли я наношу її на обличчя, то таке враження, що це - дуже темний тональник) Дуже цікавий ефект. Втім, масочка доволі швидко підсихає і за хвилин 10-15 її варто змивати. Скажу чесно, спочатку я не оцінила ефектів. Ну тобто як: шкіра гладенька, освіжена, але на пори особливого впливу я не помітила і навіть трохи засумувала. Втім дух експериментатора в мені переміг, тому маска використовувалась в різні погоду і при різному стані шкіри. Але найкращого результату я досягнула після ванни, коли обличчя було розпарене. Нанесла я собі масочку та сіла хвилин 10 почитати книжку, а потім... Потім я була відверто вражена) Маcка якісно очистила пори і зробила їх ну зовсім непомітними, згладила шкіру до відчуття абсолютного шовку і я так зачаровано водила пальчиками по обличчю, роздумуючи, а чи моя це шкіра взагалі XD А ще вона гарно знежирює і підсушує запалення. Загалом, враження в мене двоякі. Я знайшла цій масці гарне застосування, але далеко не одразу. Втім, вона комфортна у використанні, а ефекти - ефекти штука індивідуальна.

When I apply it on my face, it looks as a veery dark foundation. Very interesting effect. However, the mask dries quite quickly and in 10-15 minutes you should rinse it off. Frankly, at first I was not amused with the effects. Well: the skin got smooth, refreshed, but I haven't noticed any visible impact on my pores and was a little upset because of that. However my bloggers interest was very high, so I've tried this mask in a different weather conditions and on a differen "skin condition" too. But the best result I achieved after a bath, when the face was warmed up. I've applyed the mask for a 10 minutes and then...  Then I was frankly shocked) The mask deeply cleaned my pores and made them almost invisible, smoothed skin to the feeling of absolute silk and I was so fascinated, that I just kept touching my face, thinking, if this is really my skin XD And also it degreased my face very well and dried inflammation. Overall, my impression are twisted. I found this a good way of using this mask, but it was quite hard to discover. However, it's comfortable in use, and effects - effects are simply individual thing.



А ви знайомі з масками Mizon?
Are you familiar with Mizon masks?


Вулканічна маска для обличчя Mizon Pore Clearing volcanic mask продається на сайті Parfumeria.ua

58 коментарів:

  1. This is something what I need right now. <3
    thx for sharing

    ВідповістиВидалити
  2. Такую маску не пробовала,но корейскую косметику очень уважаю)

    ВідповістиВидалити
  3. Не знакома с этой маркой, хотя и слышала о ней) Хорошо, что ты смогла найти подход к маске:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, люблю, щоб експерименти були успішними))

      Видалити
  4. Наталко, дякую за огляд, дивлюся на неї часто, але хочу ж супер ефекту))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди рада поділитись враженнями) Маска цікава, хоч трохи неоднозначна)

      Видалити
  5. Именно эту не пробовала. Но глину вообще люблю в любой интерпретации)

    ВідповістиВидалити
  6. Produto maravilhoso amei a dica ótima resenha
    Canal: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    ВідповістиВидалити
  7. Очень необычная маска)) внешне и по описанию приятная, да и вообще у Мизон отличные маски)) Ната, спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, що приємна - це точно)) Я хочу ще щось Мізон спробувати тепер

      Видалити
  8. Еще ничего не было этой марки, но планирую познакомиться со средствами
    у меня кстати тоже часто бывает так что по началу эффеута вроде нет а потом не могу нарадоваться)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка вельми хвалять в інтернетах)
      От мені в таких ситуаціях шкода, коли вже половини тюбика нема XD

      Видалити
  9. I don't know it. It seems you need to find your own way for it to work properly.

    ВідповістиВидалити
  10. Така назва цікава) Вулканічний попіл - дуже незвичайна складова))
    Помітила, що багато макок найкращий ефект дають на розпарену шкіру.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, і назва, і оформлення прикольні)
      Я тепер частіше так робитиму однозначно!

      Видалити
  11. интересная маска, хотелось бы попробовать :)

    ВідповістиВидалити
  12. Обов'язково спробую) Мені взагалі всі корейскі глиняні маски подобаються і бренд Мізон люблю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я для себе тільки выдкриваю цю марку, але планів на знайомство море))

      Видалити
  13. Nice review dear :) Thanks for your last comment!
    xx
    Larissa

    ВідповістиВидалити
  14. Would you like to follow each on GFC, FB, Instagram and G+?

    vivianista.com

    ВідповістиВидалити
  15. у меня была похожая маска от другой марки и сильно мне щипала кожу(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені ця була дуже комфортною - нанесла і забула) Я аж здивувалась)

      Видалити
  16. С масками от Мизон не знакома, но эту масочку хотела бы из-за одного названия попробовать)

    ВідповістиВидалити
  17. Відповіді
    1. Це не те питання, на яке можна дати однозначну відповідь)

      Видалити
  18. ОООО, я її хочу, в мене пори самі як стародавні вулкани! І взагалі я хочу ближче познайомитись із корейською косметикою, в мене нічого досі навіть і не було.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я наразі фанат корейських тканинних масочок))

      Видалити
  19. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  20. i need something like this, and so in love with the cream colour :D

    www.holalia.com

    ВідповістиВидалити
  21. Ahahahah, me too!!!
    I'm backpack addicted because they are very usefull in a daily life! :P

    This product sounds great!!! I really want to try :o

    NEW OUTFIT POST: LEAN ON
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ahaha, me too))

      Korean masks are usually useful or simply cool) And I love their designs)

      Видалити
  22. Personally I also love masks like this one, great review :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  23. I don't know this brand and I'm curious. The bath must have opened your pores and I definetely would like the pores cleansing effect this mask gave you then.

    ВідповістиВидалити
  24. ничего у марки не пробовала, интересно было почитать)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка цікава) Я планую ще їхніх кремчиків спробувати)

      Видалити
  25. Очень интересный отзыв, спасибо за обзор! Также очень часто пишу о корейской косметике у себя на блоге http://lookloobeauty.blogspot.com/. Заходите, буду рада знакомству)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за візит, обов'язково зазирну до вас!

      Видалити