середа, 12 серпня 2015 р.

Тональний крем Max Factor Lasting Performance 101 Ivory Beige

Я доволі активний користувач тональних засобів. Влітку намагаюсь їх використання зменшити до необхідного мінімуму, але іноді таки треба бездоганний макіяж і тут же виникає одразу багато потреб: тональний має не тільки гарно перекривати недосконалості, а ще й нікуди не розпливатись у спеку, не виглядати маскою і бути достатньо стійким. Один з останніх моїх успішних експериментів - тональний крем Max Factor Lasting Performance 101 Ivory Beige, про який піде мова сьогодні.

I'm really active foundations user. I try to avoid using them often in summer, but sometimes all we need a flawless makeup and so that a lot of needs appear: a foundation has to cover perfectly, never runs in a hot weather, don't look as a mask and be longlasting. One of my latest successful experiments - Max Factor Lasting Performance 101 Ivory Beige.



На цей засіб я натрапила цілком випадково десь в інтернетах і вирішила й собі замовити. На жаль, на parfumeria.ua, де я його купувала, на той момент не було найсвітлішого відтінку (мій стандартний вибір усіх тональних засобів), тому взяла другий - 101 Ivory Beige, сподіваючись, що він мені теж підійде. Тональний знаходиться в акуратній, сплющеній баночці з тонким носиком, дуже зручний у застосуванні. А саму баночку можна кудись з собою взяти, бо вона плоска і компактніша, ніж тюбики.

I've seen this item somewhere on Internet and decided to buy myself. Unfortunately, there was no the lightest shade (my usual choice) on parfumeria.ua, where I've bought it. So I took a second lightest - 101 Ivore Beige with hope it would suit me. The foundation goes is a neat, flatten jat with a narrow needle-nose, very comfortable in use. And this jar is perfect to take it with you because of flatten form, not tube.




При нанесенні засіб легко розподіляється і одразу ж вирівнює тон, перекриваючи все, що я б хотіла перекрити, якщо не бездоганно, то точно на дуже гарному рівні. Цей відтінок на моїй шкірі віддає слабкою рожевинкою, тому наступного разу я таки спробую придбати най-найсвітліший. Бо я планую точно придбати його ще раз) Цей тональний чудово матує - я не використовую після нього пудру і взагалі намагаюсь її уникати в таку погоду, як це зараз за вікном. Також він дає рівномірне покриття, яке не назвати найлегшим, але дискомфорту в спеку не викликає, ну а восени взагалі буде бездоганним. Стійкість така, що ви можете сміливо покладатись на цей тон у важливий день. Власне, навіть у  спеку я впевнена в тому, що макіяж в чудовому стані і години 3-4 можна обійтись без матуючих серветок для Т-зони. А при його ціні - це наразі мій маст-хев!

During the application foundation speads easily and immediately gives radiant tone, covering everything I'd love to cover. This shade has got a little pink undertone on my skin, so I hope to buy the lightests shade the next time. Because I really want to but it once more) This foundation has got an awesome mattifying effect - I don't even use a finish powder and I try to avoid it in a current hot weather. It gives a smooth coverage I can't call the lightest, but it doesn't bring me discomfort too, so I'm sure it will be perfect for autumn. Longevity is nice and you can rely on this foundation on the important day. Actually, even in a hot time my makeup stays on perfectly and I don't even think about mattifying pads for 2-3 hours. And adding it's cheap price - it's my current must have!



А ви знайомі з Max Factor Lasting Performance?
Are you familiar with Max Factor Lasting Performance?

Тональний крем Max Factor Lasting Performance Parfumeria.ua

60 коментарів:

  1. Thanks dear. Are colors that already call the new station. :D

    You look amazing. Great product and great review as usual :D

    NEW POST | All About What You Want
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. Этот тональный не пробовала, но марка очень нравится:) Беру на заметочку!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я марку не пробувала, але тональний дуже підійшов) тому буду брати ще якісь продукти)

      Видалити
  3. гарний тональник. Моя подруга його обожнює.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Думаю, я його тепер теж обожнюю потрошки)

      Видалити
  4. Столько лет его уже выпускают- значит точно не просто так :) Идеальный для тебя оттенок!

    ВідповістиВидалити
  5. Яка ви гарненька :)
    Я не користуюся тональними засобами, але думаю, що вони вже є необхідними - звичайна пудра не перекриє недоліки. Придивлююся до ВВ та СС-кремів. І на цей теж подивлюся :) Дякую за огляд!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))
      Я думаю, якщо шкыра дозволяє, то в таку спеку куди краще без тональних засобів. Моя шкіра, на жаль, не дозволяє( Але ББ і СС-креми - гарний варіант. Сама це літо бігаю з ББ-кремом від Лірен часто)

      Видалити
  6. Мой фаворит уже многие годы, только я беру более темный оттенок.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я й не знала, що цей тональний такий популярний! Отож, є за що)

      Видалити
  7. Great product kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  8. Мне тоже крем понравился) и 100 оттенок отлично подошел моей светлой коже))

    ВідповістиВидалити
  9. Виглядає гарно) Мені зараз подобається Інглот і Лореаль)) Скоро все це теж викладу)
    А яка його ціна?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) А я Інглот не пробувала, в мене з проф. марок хіба що MAC, але вона не на літо - хіба на фотосесію. А от Лореаль теж люблю)
      Ціна на парфумерії зараз - 218 грн., а в наших Космо - не знаю( В мене наприкіні поста клікабельне посилання зразу на продукт, якщо що))

      Видалити
  10. That foundation is one of my to-go ones. Love it. I am so sorry Nat, but I am not on FB nor twitter, instagram or any other social medias either.
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Oh, that's great it's so popular) I just love it too)
      No problems, thanks for answer ^^

      Видалити
  11. Great post!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/colorful-with-dressgal.html

    ВідповістиВидалити
  12. amazing post and blog!
    kiss

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  13. обожнюю його) мені лише 100тон підходить, 101 занадто темний і це видно, а то купила один раз...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені з ним непогано, але якщо знайду 100 - буду взагалі задоволена)))

      Видалити
  14. На тобі його абсолютно не помітно, значить на всі 100 твій відтінок. В моєї мами був тональний Макс Фактор, казала, що він дуже щільний на її обличчі)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Насправді моя камера не передає так чітко, як я хотіла б, але так, він лежить круто)
      Я б не назвала його особливо щільним, але у всіх своє сприйняття)

      Видалити
  15. nice post and lovely blog, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  16. It looks great on you and I can't tell the difference between your skin shade and foundation shade :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  17. Не перший раз читаю, що він шикарно тон вирівнює! Гарно виглядає!)
    А пори не забив?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він працює чудово))
      Я б не сказала) Втім з моєю пробелмною шкірою постійно є якісь глюки((

      Видалити
  18. Раньше только его и покупала, очень нравился ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я до цього й не знала, що він такий популярний)

      Видалити
  19. Мне нравятся тональные от Макс Фактор, но конкретно этот не пробовала. Спасибо за подробности, Ната!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я тепер думаю ще щось спробувати при нагоді)

      Видалити
  20. Nice product. I don't see any difference, it looks like you don't have anything on your face. I am sure it cover what it needs to cover and then it all looks natural. I like that foundations, no cake effect.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks you) This one is really nice) I enjoy how it blends with the skin shade, so you can be sure you look nice)

      Видалити
  21. Стойкость и матовость - то что надо! Надо и себе самый светлый оттенок поискать.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, тон действительно радует характеристиками и выносит жару, так что я тоже в поисках 100 оттенка))

      Видалити
  22. I have to mention that in the summer I rarely use foundation, but this one I will keep in mind for the next season!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I also try to avoid too much foundations in summer, I usually prefer BB-creams or fluids)

      Видалити
  23. марка хорошая, но я как то у них ничего не покупала)

    ВідповістиВидалити
  24. знакома с этим тонаком еще со школы, он в моей косметичке как супер-средство для создания идеального образа))) на вечер и только в холодное время года
    спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, ввечері взагалі супер-ефект) Взимку буде якраз. І восени)

      Видалити
  25. Добре покриття! А манiк взагалi шикарний)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) То новинки від Ів Роше. Шикарні лаки))

      Видалити
  26. Here comes one of my favorite brands:) I do not know this particular product tho as I just don't use powders, fluids etc. on my face so no foundation either. Cool it works well for you.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I adore this brand and I want to try more items) Can you suggest me something?

      Видалити