середа, 26 серпня 2015 р.

Dresslink Shopping: part 2

Я ніколи не була прихильником онлайн-шопінгу одягу, бо моє співвідношення фігури і зросту вимагає гарної примірки. Проте завжди треба експериментувати і пробувати щось нове) Тому сьогодні в мене у огляді квіткова сорочка з сайту Dresslink + трохи суперечливих вражень. До речі, про прикраси з цього ж магазину, я вам вже розповідала тут.

I've never been a big fan of online shopping, because my height and body needs a nice try-on. But we all need to do some experiments and try something new) So today I review a flower shirt from Dresslink store + some contradictory impressions. Btw, I've posted some jewelries from this store here.

Отож, пройдемось по всіх пунктах. Сорочка Women's Loose Chiffon Floral Print Tops Shirt Blouse приїхала до мене за три тижні. Шви - рівні, матеріал - щось на кшталт занадто цупкого шифону. Зверніть увагу, що на сайті йдуть спочатку фото цієї сорочки на моделях, де вона виглядає явно довшою і вільнішою. А далі вже йдуть фото справжнього варіанту) І він трохи відрізняється від фото на моделях.

So lets' look closer. The shirt Women's Loose Chiffon Floral Print Tops Shirt Blouse arrived in three weeks. Stitches are straight and neat, textile - some kind of stiff chiffon. Pay attention to the photos: on a site first you can see pics of this shirt on a models - it looks longer and more loose. Then you see actual photos and they're a bit different.



При примірці виявилось, що рукави мені короткуваті, хоча я й замовила собі найбільший розмір, тому я буду їх підгортати, як і на фото нижче. Щодо якості, то мене трохи розчарував принт на спині, заради якого я власне й брала сорочку. Він яскравий і квітковий, так, але зблизька візерунок виглядає надто розмитим, тому справляє не найкраще враження. Хоча на вулиці ніхто не буде скурпульозно розглядати мою спину. Я сподіваюсь XD А фото - це власне мій експеримент "сфоткай себе сам", коли нема вдома ні дзеркала, ні білої стіни =)

When I put it on, I've found out sleeves are too short for me, even if it's a biggest size, so I'll wear it as on a lower photos. Overall quality is ok, but I was a little bit disappointed with a print on a back. Yup, it's bright and flowery, but if you look close, the print is too blurry. Yet I think noone will look close at my back in a street. I hope so XD And the next photos are my experiment "take photos of yourself", when you don't have a mirror or a white wall =)







Знайти можна тут: Women's Loose Chiffon Floral Print Tops Shirt Blouse.
You can find it here: Women's Loose Chiffon Floral Print Tops Shirt Blouse.

А ви купуєте одяг онлайн? Які магазини любите? Який у вас був позитивний/негативний досвід?
Do you buy clothes online? What shops do you like? What positive/negative experience have you got?

68 коментарів:

  1. ah wow, in first it was dirty because the paint :)
    these so uniq shirt dear :) love it <3

    www.holalia.com

    ВідповістиВидалити
  2. На тобі гарно сидить! А рукави я, наприклад, завжди підгортаю. Навіть якщо вони підходящого розміру))
    Речі онлайн купую. З часом зрозуміла, що треба дивитися на реальні фото товару - рятує від невдалих покупок)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) так, підгортати рукави - це тема)

      Видалити
  3. I like the shirt a lot. It's very interesting and with sleeves as you took them now it doesn't bother at all that they're too short.
    I had a pleasure to choose stuff from an store. On the Asian models clothes do look bigger and longer so looking at the size chart was priceless. The skirt I got was maxi lenght on the model and on me it was finishing in the mid calf. I wouldn't risk getting non stretchy waistband things either but online stores surely do have a great choice of unique clothes.
    Hugs!:))
    xoxo

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ahaha, yep, Asian size is something far far aways for us XD I think the best option is to choose really loosee or stretchy items)

      Видалити
  4. С обновочкой! Думаю, рукава это не страшно) Я бы тоже подкатала и не переживала)
    Что касательно меня, никогда не покупала одежду через интернет) Боюсь прогадать с размером.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Та я теж так думаю, що з рукавами не біда)

      Видалити
  5. Очень понравились фото в рубашке, тебе она так идёт. Я часто покупаю через он-лайн магазины.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) А для мене це перший досвід з покупкою саме одягу)

      Видалити
  6. Love the back of this shirt. It is a super cool looking one!

    ВідповістиВидалити
  7. Wonderful bluse kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  8. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  9. Наталко, розумію тебе, сама купувала сорочку найбільшого розміру, а прийшло коротеньке, з куцими рукавами, теж загинаю їх)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Що ж, у випадку з рукавами - це не проблема, а от якби штани були XDD

      Видалити
  10. красивая рубашка и на тебе мне нравится, а с рукавами подкатаными даже стильно)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я старалась показати її кращі сторони)))

      Видалити
  11. Cute shirt, I love painted-looking patterns =) Amazing post!

    Love, Héloise
    Et Omnia Vanitas

    ВідповістиВидалити
  12. А на фото принт очень даже ничего выглядит) Я на похожем сайте заказала толстовку, теперь тоже переживаю по поводу размера. До этого одежду себе в интернете не покупала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну на ближчих фото помітно його розмитість) м... думаю, якщо одяг не особливо облягаючий, то все має бути гаразд)

      Видалити
  13. Мені подобається як сорочка виглядає на фото, гарна річ:)

    ВідповістиВидалити
  14. Наташ, вот даже и не знаю понравилась ли мне эта рубашка или нет... Вроде бы симпатичная, но пошив не идеален

    ВідповістиВидалити
  15. Это, конечно, беда таких сайтов - на картинке все красиво, а в реальности можно получить абсолютно другое качество. Но эта рубаха мне понравилась))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, думаю, купувати там одяг - це така лотерея) Ну... вона непогана, але я очікувала більшого)

      Видалити
  16. Beautiful print:) You look nice:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  17. That print is very cool, love it!

    Btw, I would appreciate so much if you visit my blog & tell me what do you think about my latest outfit which is actually the last one till September, when I come back with more fall looking ones!
    Kisses from Macedonia:*

    http://christinearabela.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  18. белых рубашек много не бывает, зачетная! именно с подвернутыми рукавами крута! принт хорош, акварель.
    боюсь онлайн-магазинов, был опыт, из 7 вещей подошла 1 мне и 1 мужу, счастье, что не иностранный, но денег назад ждала 3 месяца. процедура, то-се, накладные расходы. не мое это.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я після коментарів тут зрозуміла, що ситуація ще не така страшна))
      Ага, з поверненням то справді біда XD Думаю, шопити можна речі, які дуже вільного крою або розтягуються гарно)

      Видалити
  19. I was looking for new blogs to read and stopped by yours.. It is really great blog! Beautiful pictures and interesting text! Do you want to follow each other? Let me know on my blog :)

    http://itsmeieva.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  20. симпатична рубашечка! я купувала через інтернет два світшоти, в одного того ж покупця і той ж самий розмір, але один на мене великий а інший тисне)))

    ВідповістиВидалити
  21. Wow so pretty!! I really love this top >w<

    I'm a new reader! Maybe we can follow each others?
    My blog: http://worldismagiiic.blogspot.fr

    ВідповістиВидалити
  22. I like dresslink! I also have made one post about my Dresslink wishlist, kindly check it out! xx

    Greeting from Indonesia,
    X,
    LILSHELULLABIES

    ВідповістиВидалити
  23. А что, очень оригинально и необычно смотрится!

    ВідповістиВидалити
  24. Я теж не люблю шопінг онлайн - в мене специфічна фігура, дуже великий розмір грудей, і плаття або рубашки дуже часто не можуть на них навіть зійтися. Тому я замовляю переважно брюки або юбки (а ще светри оверсайз), і ще ніколи не була задоволена повністю, особливо коли мова йде про китайські магазини. Тому дуже рідко користуюся їхніми каталогами.

    Ця рубашка виглядає чудово! Мені подобається прінт, і, як на мене, навіть чудово, що він дещо розмитий. І рукава дуже гарно виглядають підгорнутими! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, думаю, що зі специфічною фігурою краще брати щось таке оверсайзове чи більш-менш широке) Я просто дуже висока, тому на мене багато речей замалі, навіть якщо розмір наче мій.

      О, значить не все так погано))

      Видалити