четвер, 27 серпня 2015 р.

Dressgal shopping: part 1

Рюкзаки - це моя давня і велика любов. Особливо, коли ці рюкзаки милі, дівочі та в квіточки. Сьогодні я покажу вам саме такий - Casual Canvas Rucksack. Він приїхав до мене з магазину Dressgal, де гарний вибір рюкзаків та всякої іншої краси)

Backpacks are my great old love. Especially, if they are cute, girly and with flower patterns. Today I'll show you exactly the one like this - Casual Canvas Rucksack. I've received it from Dressgal store, where you can find a nice choice of backpacks and other cool stuff)

Посилка їхала до мене трохи більше трьох тижнів. Добралась вона цілою та неушкодженою, а всі покупки були гарно запаковані, тому я певна, що довгі мандри не страшні для них. Сам рюкзак Casual Canvas Rucksack потішив по-перше, повною відповідністю тому фото, яке я бачила на сайті, по-друге, милим дизайном та гарною якістю. Всі шви акуратні та рівні, кнопки і пряжки надійні. Всередині - коричнева підкладка. В рюкзаку дві кишеньки на кнопки зверху та ще дві всередині - на замок і просто кишенька. Ну а про його квітковий принт можна й не говорити - хай за мене скажуть фото =)

The parcel arrived nearly in three weeks. It was neat and all my purchases were packed nicely, so they couldn't get damaged in a long trip. Casual Canvas Rucksack pleased me very much) First of all, it's exactly the same as in a photo on a site. Secondly it's cute and has a nice quality. All stitches are straight and neat, buttons and buckles look reliable. There's a brown lining inside. The backpack has got two pockets with buttons on a front and two pockets inside (one of them has got zipper). And the floral print you can see yourself) Isn't it adorable?





І ще фото в образі)
And also look with this backpack)










Знайти можна тут: Casual Cute Fashion Girl Lady Women's Canvas Travel Satchel Shoulder Bag Backpack School Rucksack
You can find it here: Casual Cute Fashion Girl Lady Women's Canvas Travel Satchel Shoulder Bag Backpack School Rucksack

А ви купували щось на Dressgal?
Have you ever bought something on Dressgal?

74 коментарі:

  1. I love such backpacks!!<3
    Awesome!:)
    Followed xD

    www.justcleo.pl/2015/08/floral-kimono-lace-tassel-statement.html

    ВідповістиВидалити
  2. Я тоже очень люблю рюкзачки, этот очень красивый, такой девочковый! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Рюкзачків багато не буває! Тепер хочу ще щось менш квітчасте і більш осіннє)

      Видалити
  3. Не люблю носить сумки в руках, предпочитаю через плечо либо рюкзак, особенно, если он такой милый как твой:) Красота!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) У мене анлогічна історія) Я осила сумки в руках лічені рази в житті і ніяк не розуміла, чому я це роблю XD

      Видалити
  4. Amazing backpack! ♥
    http://dnkbff.blogspot.com/
    Join, please.

    ВідповістиВидалити
  5. Милый такой рюкзак. Красивые фото)

    ВідповістиВидалити
  6. Такой милый) Но я почему-то думала, что они немного больше по размеру...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Ну, він доволі мініатюрний, але мій нетбук туди спокійно влазить, тому я задоволена)

      Видалити
  7. Какой он класснючий... Хорошенький. :)

    ВідповістиВидалити
  8. Симпатичный рюкзачок, тоже смотрела на такие, но решила, что я для него слишком серьезная и взрослая))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я думаю, неможливо бути надто дорослим для рюкзачка!)

      Видалити
  9. Натуль рюкзак очень милый и красивый!

    ВідповістиВидалити
  10. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  11. Beautiful, I really like. Kisses.

    www.beautywithterri.blogspot.it

    ВідповістиВидалити
  12. Great backpack!!

    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  13. Hi:)
    Thanks for your lovely comments.
    This backpack is so super cute perfect for school or as a carry on.
    Lena

    ВідповістиВидалити
  14. so love the bag!

    http://sartorialwackoe.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  15. очень милый рюкзачек! под многое подойдет!

    ВідповістиВидалити
  16. Your new backpack has stunning prints and colors :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  17. Обалденный рюкзак! Я тоже такой хочу!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, він няшка)) А я тепер хочу ще якийсьбільш осінній)

      Видалити
  18. I still need to find a cute backpack lol!! yours is really cute :)

    ВідповістиВидалити
  19. so lovely backpack <3. i love cute backpack like these. :)

    www.holalia.com

    ВідповістиВидалити
  20. крутий рюкзачок! такий яскравий і гарненький! тобі дуже личить!

    ВідповістиВидалити
  21. This backpack is gorgeous! I love that print:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  22. Классный рюкзачек! Я бы тоже себе такой хотела!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я фанат рюкзаків, хочу взагалі штук 10))

      Видалити
  23. Классный рюкзачок,цветы и ноги :))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))) Ноги люблять фотографуватись XD

      Видалити
  24. I absolutely love how you put all the patterns together in this outfit. Beautiful look on a beautiful girl! The backpack is very nice:)
    Hugs!:)
    xxx

    ВідповістиВидалити
  25. loving the floral canvas bag. long live young soul <33

    Greeting from Indonesia,
    X,
    LILSHELULLABIES

    ВідповістиВидалити
  26. Классный рюкзачек! И оригинальный))) Этот английский принт - розы на голубом - мне очень нравится.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо)) Я вот тоже очень люблю все с такими принтами!

      Видалити
  27. Який він милий! Обожнюю рюкзаки, і цей був би гарним доповненям будь-якої колекції! Давно вже чую про цей сайт, але сама там ще нічого не купувала поки що.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, рюкзачки дуже крута й корисна штука)) На сайті багато всякого-різного) Я брала трохи прикрас ще - задоволена.

      Видалити