середа, 19 серпня 2015 р.

Крем для рук Douglas Vanilla Hand & Nail Cream

Я вам ще не набридла зі своїми оглядами ванільних кремів? Якщо ні, то вперед, бо сьогодні в нас маленька бюджетна покупочка з Мюнхена - Крем для рук Douglas Vanilla Hand & Nail Cream. І він мені не сподобався, і навіть ванільний аромат його не врятував. Далі - більше.

Have I annoyed you with my vanilla creams reviews? If not, read on, because today I'll show a low-priced purchase from Munich - Douglas Vanilla Hand & Nail Cream. And I didn't like it, and even vanilla scent couldn't help. More?


Отож, цей крем потрапив мені в очі на касі, коштував він якісь копійки по якійсь скидці, тому я закинула його собі в корзинку з думкою, що ванільки багато не буває. Цей крем виготовлений спеціально для мережі Douglas, а на його жовтенькому тюбику красується відомий купідончик. Але навіть такий кітчевий дизайн мене не відлякав!

So I just saw this cream near cashier and it was on sale, so I put it it my cart, thinking I can never get too much vanilla XD This cream is made specially for Douglas stores and it's yellow tube is decorated with famouse cupid. But even such a kitsch design couldn't stop me!



У крему зручна кришка, цілком нехімічний ванільний аромат, не дуже густа консистенція, тому й всмоктується від гарно. Тоді чому мені не сподобалось? Через відчуття після нанесення. В мене склалось враження, що мої руки вкриті дивною плівкою, від котрої вони пітніють і взагалі почуваються дуже дивно. Таке відчуття нагадує про дитинство і пластилін - якось так руки почувались після того, як годинку поліпити з пластиліну глечики. Я не довго думала, в чому біда і зиркнула на склад - а на другому місці там Paraffinum Liquidum. Це тепер я знаю, що це така мінеральна олія, яка має властивість "запечатувати" вологу всередині і створювати відчуття плівки на шкірі. А коли я купувала цей тюбик, я цього явно не знала( Загалом, таке собі кремове розчарування. Ще й цілих 80 мл! XD

The cream has got a comfortable cap, absolutely non-chemical vanilla scent, mid liquid consistence, that's why it absorbs fast. So, why I didn't like it? Because of the feeling you get after application. I just felt my hands were covered with some film, which makes them sweat and overall strange to touch. This reminded me of childhood and plasticine - my hands used to feel the same after I was making plasticine jars. "Impressed" by such effect, I explored ingredients list. And I saw there Paraffinum Liquidum on the second place. Now I know it's a mineral oil, which can "lock" moisture inside and give a film feeling to the skin. But I hadn't knew this, when I was buying this cream. So that's by cream disappointment now. A whole 80 ml of it! XD



А які креми для рук розчаровували вас?
Which hand creams were your disappointment?

Ціна в мережі Douglas: 1.5 EUR за 80 мл (по знижці)

60 коментарів:

  1. I suggest no doubt Catrice Camouflage Cream that is a broker of dark circles and imperfections, that liquid Primer you could view and a compact powder translucent water-proof that I'm going to talk to you soon on the blog. :D

    NEW OUTFIT POST | Sporty Chic
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. So disappointing when you buy things and you dislike it after <3
    styleccentricfashion.blogspot.com l alyssamoniquebustillo.co.nr

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yep, that's totally sad( Yet I feel at least happy it was not expensive XD

      Видалити
  3. For me, very cheap lotions or creams never work! They break me out or give-me a horrible sensation of stickiness! I always have to buy mid-range prices (around 10€ are usually ok -- more then that is just too expensive for hand lotion xD)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I usually have no problems with hand creams, even cheap ones, but my favs are in 8-10 € range too. At the moment I'm totally in love with AlpStories hand creams *__*

      Видалити
  4. Так мило выглядит, жаль, что оказался не очень(

    ВідповістиВидалити
  5. Такой милый на вид, обидно что оказался провальным.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я тепер от думаю, що мені з майже повним тюбиком робити)

      Видалити
  6. аромат ванили я очень люблю,жаль крем не понравился.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я вот тоже фанат ванили, но увы, тут вышла промашка...

      Видалити
  7. great product:) kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  8. Отличный кремик!!! И объем удачный

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та ні, крем невдалий) От не знаю, як тепер такий об'єм використати XD

      Видалити
  9. Теж не люблю такий ефект і взагалі не користуюся доволі плотними засобами. Не можу це терпіти на руках. Саме тому я не купую більшість дитячих кремів - не хочу, щоб і дитина від того страждала, хоча їй це може і подобатися, я не знаю, поки не можу спитати)) Але насправді так важно знайти легкий крем для рук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, мене завжди дратували креми, які довго й неприємно всмоктуються і залишають якісь такі відчуття, брр! З легких цього літа мої фаворити - AlpStories i Sephora)

      Видалити
  10. I bet it smells great

    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.ro/

    ВідповістиВидалити
  11. Eeew, I hate that feeling too, Nat. Shame that it was such a failure and a waste of money.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  12. Их в Дугласе видов эдак 5 - 6 представлено, но я ни одного не брала.

    ВідповістиВидалити
  13. Класний дизайн, але якщо начинка ніяка, тоді в топку =)

    ВідповістиВидалити
  14. I understand you as I dislike such feeling on hands too.

    ВідповістиВидалити

  15. Thank you so much for your thoughts on my last post! I know it’s a heavy topic and this is why your comment meant a lot to me : )
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  16. Я люблю аромат ванили, тоже все время беру с этим запахом. :)

    ВідповістиВидалити
  17. Прикро(( я полюбляю ванільний аромат!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж обожнюю все з ваніллю, але такі розчарування аромат не згладжує(

      Видалити
  18. Cool look! Have a nice day :)

    Can you follow me back? :)
    If you comment my post, I will comment your five posts

    http://www.sandrakopko.com/2015/08/znu-part-one.html

    ВідповістиВидалити
  19. Why would they sell something that feels this way? It's like their job is to create hand creams... they could at least try to make them decent

    Natalia | Lindifique

    ВідповістиВидалити
  20. Очень понравилась упаковка с фрагментом знаменитой картины))))

    ВідповістиВидалити
  21. soory to see it disappointed you :(
    you have a nice blog by the way
    I will really appreciate if could you visit my blog and
    follow me. I will follow you back for sure :)
    Have a nice day!
    Diaries of a hidden Fashionista

    ВідповістиВидалити
  22. awesome blog. ;) I like it *.*
    What do you think about following each other? ;)
    nowaksisters.blogspot.com <== KLIK

    ВідповістиВидалити
  23. Відповіді
    1. Well, it has something cute, but I'm always aware of products with famouse things on a package)

      Видалити
  24. Состав у крема так себе, зато оформление чудесное))) У меня внук очень любит так же ручкой подбородок подпирать, когда вижу это, то сразу вспоминаю этот сюжет.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Милота) Я этим кремом не особо довольна ((

      Видалити