субота, 29 серпня 2015 р.

Тонік ЧистоТіл "Чиста шкіра" / ChystoTil toner Lotion "Clean Skin"

Так склалось, що чиста шкіра мені поки що тільки сниться. Втім, я на шляху до своєї мети, а тонік від українського бренду натуральної косметики "ЧистоТіл" під назвою "Чиста шкіра" мені в цьому допомагає.

It happend, that clean healthy skin is just my dream now. But I'm on my way to make it true. And toner lotion from Ukrainian natural cosmetics brand ChystoTil helps me with it. Lotion is called "Chysta shkira" ("Clean skin" in eng.))

З опису на сайті можна дізнатись, що засіб підходить для нормальної та жирної шкіри і сприяє усуненню її проблем. Тонік знаходиться в зручній темній банці з розприскувачем. Донедавна я не розуміла такого формату, але тепер він навпаки мені сподобався, адже можна пшикати просто на шкіру і так економно використовувати засіб, не проводячи по обличчю ватними дисками вкотре.

From a description on a site you can find out, that this toner is suited for normal and oily skin and helps it to remove troubles. Toner lotion goes in a comfortable dark bottle with a sprayer. Recently I just couldn't understand such format, but now I actually like it, because you can apply toner directly on your skin and use this product for a long time + you don't disturb your skin with cotton pads)



Пшик-пшик! - і мене заливає хвиля якоїсь хвойної свіжості, котра така необхідна цього літа. Після нанесення тонік швидко всмоктується, не залишаючи ніяких неприємних відчуттів - ні жирності, ні пощипування. Тільки свіжість і прохолоду) Отож, впевнена, що засіб буде гарним варіантом навіть для чутливої шкіри. Вона ж після нанесення гарно знежирена, а ще дуже приємно лягає крем, адже тонік є своєрідним провідником між нашою шкірою та різними засобами догляду. Також мені подобається його склад, який повністю підтверджує назву "антисептичний".  Отож, моя проблемна шкіра з цим тоніком спокійна за свій стан. Власне, я помітила, що він гарно впливає на процес заживлення різних дрібних проблем на обличчі, тому з задоволенням використовую засіб далі.

When I apply this lotion, I feel a fresh coniferous wave, which is so needed this summer. After application toner absorbs fast with no uncomfortable effects - no oily film or irritation, just freshness and coolness. So I'm sure this item will suit a sensitive skin very well. My skin gets degreased and any cream or foundation applyes better, because toner is some kind of bond between your skin and сare items. Also I like it's ingredients, because they are really antiseptic. So that my problematic skin with this lotion is calm) Actually, I've noticed it has got a nice influence on curing small troubles on my face, so I use this item with a big pleasure.


А якими тоніками користуєтесь ви?
What toner do you use?

Ціна на сайті виробника: 125 UAH за 110 мл.

Тонік ЧистоТіл "Чиста шкіра" надано для незалежного огляду маркою ЧистоТіл

52 коментарі:

  1. я почему-то пропускаю эту часть ухода за лицом - тоник))) надо бы наверное и мне приобрести такое чудо

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це насправді доволі корисна частина догляду) До того ж тоніки чудово освіжають!

      Видалити
  2. Thanks sweet friend :D I hope you get inspired :D

    As usual, seems to be a great product :D

    NEW FASHION POST | Autumn Tone: Camel
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  3. Не знала о таком тонике, интересно попробовать. :)

    ВідповістиВидалити
  4. Мені дуже подобається цей тонік, користуюся з задоволеннят та бачу позитивний результат. Це найбільш зручна упаковка для подібного засобу, як на мене:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, мені цей варіант теж тепер сподобався) Зручнота!

      Видалити
  5. Looks like a great toner lotion :)

    Thanks a lot for your last comment : )
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  6. Cool lotion:) kisses

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  7. That's a good look! ;)
    Have a nice weekend :)

    Can you follow me back?
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)
    http://www.sandrakopko.com/2015/08/red-lady.html

    ВідповістиВидалити
  8. Я б спробувала, хоча не звикла до тоніків у спреях ))

    ВідповістиВидалити
  9. Great post dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/tropical-with-dressin.html

    ВідповістиВидалити
  10. Интересный тоник, не видела такой. Со спреем действительно удобно!

    ВідповістиВидалити
  11. Oi linda!
    Gostei muito de conhecer o seu blog, as fotos ficarão maravilhosas.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijokas!!
    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    ВідповістиВидалити
  12. Looks like a great toner :)

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  13. Great blog post , as usual my Dear ! :)

    PS: Please help me with collaboration and clickHere <3

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Well, thanks, but please don't spam me with such links, because I don't really like it.

      Видалити
    2. It wasn't spam, only little request to blogger friend. But if you feeling annoyed you can delete it and not write malicious comments.

      Видалити
    3. I have no problems with it, I just get soo many similar comments recenyly it looks like some massive flashmob Oo

      Видалити
  14. Great post! thanks for sharing this is super fun to read:) Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    ВідповістиВидалити
  15. Какая марка любопытная. Спасибо за обзор. Я как раз ищу хороший тоник.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене про цей найкращі враження склались)

      Видалити
  16. Дуже хочу його спробувати!

    Дякую за відгук, Наталю!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він чудовий) Завжди рада поділитись враженнями!

      Видалити
  17. i never using Toner before. but this so inspring, mybe i must try to started using a toner right now lol :D
    thanks for share dear :)

    www.holalia.com

    ВідповістиВидалити
  18. Я обожаю тоники, не представляю свой уход без этого этапа. Очень приятное средство, судя из твоего обзора))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж їх люблю) Цей - мій літній фаворит!

      Видалити
  19. Я тоже не представляю ухода без тоников. Вот только в спрее не люблю :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я раніше не любила, а тепер якось сподобалось)

      Видалити
  20. У мене зараз теж такий) Нажаль - закінчується. Він чудовий! Дуже легкий і комфортний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди шкода, коли гарні засоби закінчуються... У мене, на щастя, ще багато))

      Видалити
  21. I'd definetely try this toner. Sounds as it can do good stuff to my skin too.
    xxx

    ВідповістиВидалити
  22. Все ніяк не почну користуватись тоніками! Вже й маю декілька, а все забуваю про них) Треба негайно почати знову)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо вже є на косметичній поличці, тоді головне почати)) Я дуже люблю тоніки - так освіжають!

      Видалити
  23. Hi are you interested in following each other? If you do the first step, I'll follow back as soon as possible :)

    ВідповістиВидалити