субота, 1 серпня 2015 р.

Лак-гліттер BornPrettyStore Glitter Polish

Чого тільки нема на BornPrettyStore! І аксесуари за смішними цінами, і море різної косметики, і все-все-все дял манікюру... Я закуповую там переважно манікюрні штукенції. Сьогодні мова про одну з них - Лак-гліттер BornPrettyStore, який потрапив до мене цілком випадково...)

There's a lot of cool stuff on BornPrettyStore) Really cheap accessories, a lots of make up and everything for manicure. I'm into nailart items more. So today I'll show you one BornPrettyStore glitter polish I've actually received absolutely unexpected)


Цей лак-гліттер дістався мені в подарунок до основного замовлення. І я цього спочатку навіть не помітила цього, бо поки посилка приїхала, я трішки призабула, що ж я там замовляла - ну буває)) Але коли я уважно подивилась на баночку зі срібними круглими сяючими частинками, поміж яких плавають поодинокі бірюзові та чорні, я все ж зрозуміла, що щось тут не тее...

This glitter polishes was a gift for my order. Actually, I haven't noticed it from the starts, because when parcel arrived, I forgot some stuff I ordered - well, this happens)) But when I looked closely to a bottle with silver, turquoise and black round glitter, I understood it's something different...

 

Втім, гліттери я люблю. Алее... чесно кажучи, він мені не особливо сподобався. По-перше, гліттеру в баночці плаває багато, але через великий розмір його важко набрати і іноді проводиш пензлем по нігтю, а там просто густий прозорий топ. По-друге, набрати і розподілити більш-менш - це ще пів біди. А от справжня біда - це його висушити XD Річ в тому, що лак сохне повільно, а якщо для більшої кількості гліттеринок нанести два шари, тод взагалі капець. І якось соло він виглядає ніяк, в ролі топу краще, звичайно, але  щось я не можу з ним зробити нічого, що мені б сподобалось. Ну, а змивати зі скрипом і віддирати всі ці великі блискітки мені теж не подобається. Але він точно гарно підійде для декорування листівок і.... і думаю для фествиального манікюру теж буде личити - щось яскраве і сяюче, що буде поблискувати на літніх коцнертах - гарний варіант!)

Well, I like glitters. Yeeet... this one is not my fav. Firstly it's rather much glitter in a bottle, but it is big and it's hard to get enough of it. So sometimes you paint a nail and there's jsut a translucent base with no glitter(( Secondly, it's hard to dry it. If you apply two layers to get more glitter, it's getting even harder. It's not suited for manicure with just this polish, so you need to use some base color. As a glitter top it looks better, yet I somehow can't do something I'd really love. And also it's very hard to remove this big glitter. So I think it's very nice for postcards decorating and... probably for summer festival manicure, where you need something bright and sparkling to shine during a concert - nice option)







А ви порадили б цікавого зробити з цим лаком, щоб він "заграв"? 
What can you suggest me make this glitter look better on my nails?

Лак наданий для незалежного огляду магазином BornPrettyStore

50 коментарів:

  1. Ох..Я теж не дуже люблю глітери, через те що їх потім, хоч пилою зтесуй. Тримаются як на супер-клеї. Але плюс в тому, шо якщо потрібен стійкий манікюр, то глітер саме те, що потрібно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, супер-клей - гарне порівняння)) Взагалі, я вірю, що десь в цьому Всесвіті існує метод їх знімати швидше, але я просто ще не відкрила його для себе)

      Видалити
  2. Люблю слухняні гліттери)
    Можна спробувати виловити окремо блистючки і голочкою по одній викладати на нігті)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, чула про такий метод, але я не впевнена в своїх силах)

      Видалити
  3. Good. Thank you very much for your tips. No doubt you were a great help. I'll see if I can find more information on the internet the products you mentioned. :D <3

    Wooow, so lovely. I'll try to do the nails of my mother :D

    NEW POST | July On Insta
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  4. красивый, ни разу не пробовала такие лаки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вони часто специфічні, але дял декору гарно йдуть))

      Видалити
  5. It reminds me of Models Own, Microdots in its shape but the glitter finish is different here.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I don't know that) But Models Own looks very interesting! I wish I could buy it here!

      Видалити
  6. Веселий гліттер! Такими великими елементами можна і візерунок викласти ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, але я ще не досягнула цього рівня майстерності XD

      Видалити
  7. Люблю, як глітери виглядають, але ненавиджу їх змивати, тому користуюся вкрай рідко. Мені взагалі здається, що я на змиванні глітерів накачала собі м,язи сильніше, ніж у спортзалі))

    Цей колір супер, але якщо він ще й сохне довго, то я б йому не пробачила)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мене аналогічна ситуація) Кілька разів так старанно стирала їх, що аж шкіра від змивки для лаку пошкодилась((

      Ох, цей гліттер дууже вимахується, тому я його не сильно вподобала, але показати треба!

      Видалити
  8. Unhas maravilhosa amei as cores
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=eNNlFtDc1-o
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br

    ВідповістиВидалити
  9. So there is no difference when it comes removing big or small glitters. I use nail polish with small glitters and I am using tones of acetone.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yess, they all need a lot of efforts to take them off(( That's why I can't deal with glitters too often XD

      Видалити
  10. Lovely.
    Interesting post <3

    New post on : http://styleccentricfashion.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  11. очень интересный необычный маникюрчик!

    ВідповістиВидалити
  12. I don't especially like fishing the glitter bottle to get some glitter either.
    What I do, I literally fish and put the glitter one by one on my nail trying to get as little base as possible. After it dries I put some transparent nail polish over it so my whole nail would have translucent coat on it. Sometimes I put a few big glitters like the ones you have and I finish with some tiny ones to get more 3D look.
    xoxo

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. That's a nice idea) I think I should try it, yet I'm quite lazy to deal with the items can't use in a comfortable way XD Byut yeah, it may give a betetr result, if I try!

      Видалити
  13. Классный маникюр, очень яркий и позитивный!

    ВідповістиВидалити
  14. Да, сохнут подобные лаки довольно долго, без сушки не обойтись.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, сушка, терпіння і настрій побавитись з манікюром)

      Видалити