понеділок, 6 липня 2015 р.

Заспокійливе молочко для зняття макіяжу Yves Rocher / Yves Rocher Sensitive Vegetal Soothing Cleansing Milk

Я якось вже згадувала, що не особливо часто користуюсь молочком для демакіяжу, але нова серія для чутливої шкіри від Ів Роше мене зацікавила, тому я і захотіла спробувати кілька засобів з неї. Заспокійливе молочко для зняття макіяжу Yves Rocher - один з них. Ділюсь враженнями!

I've mentioned before I don't really often use milks as make up removers, but new Yves Rocher series for sensitive skin seemed to be interesting for me, so I wanted to try a few new items. And one of them is Yves Rocher Sensitive Vegetal Soothing Cleansing Milk. Here are some of my impressions!

Опис Ів Роше:
"Заспокійливе молочко для зняття макіяжу ідеально очищує чутливу шкіру, не подразнюючи її. Видаляє макіяж і забруднення на шкірі одним жестом. Шовковиста текстура заспокыйливого молочка позбавляє відчуття дискомфорту, яке може виникнути в процесі демакіяжу.
Протестоване під дерматологічних і офтальмологічним контролем, гіпоалергенне."

Yves Rocher description:
"The Soothing Cleansing Milk:
- Removes makeup perfectly and soothes skin instantly- Its silky texture prevents discomfort associated with makeup removal
Tested under dermatological and allergological supervision. Free of perfumes, colorants and paraben"




Молочко у красивій, ніжно-рожевій пляшечці, на виготовлення котрої пішло на 25% менше пластику, ніж зазвичай, ага. Запах дуже нейтральний. В формулі - ніяких барвників та парабенів, а також бувайте ароматизатори. І ще це молочко гіпоалергенне, тому думаю його оцінять навіть дуже прискіпливі у виборі косметики.

The milk goes in a lovely, light pink bottle. Btw, it's more ecologival, because uses 25% less plastic, that before. The scent is neutral. No parabens and colorants in it's formula and also say "bye" to perfumes. This milk is really hypoallergenic, so I think even the most picky in cosmetics people will enjoy it.



Я б сказала, що воно трохи в'язке: при очищенні не створює неприємної плівки, але розподіляється по шкірі не дуже активно, тому в мене не виходить економно його використовувати. Гарно підходить для зняття макіяжу: я з ним і очі змиваю, і стійкі помади з губ - результат непоганий, хоча й не бездоганний. Але головне те, що ні очі, ні шкіру молочко не подразнює і також якісно знежирює. Що мені сподобалось найбільше і що відрізняє це молочко від інших в моєму косметичному арсеналі - це те, що воно розгладжує шкіру і на дотик вона стає така м'якенька та приємна, а тон так гарно на неї лягає, що просто вау. Загалом, цей засіб мені дуже сподобався і я його використовую постійно в парі з міцелярною водою з цієї ж серії, про яку я вам розповім наступного разу!

I'd say it's slightly viscous: during cleanance you don't get an discomfortable film, but milk spreads not very active, so I can't use it economically. It's nice for make up removing: I clean my eyes with it, and long lasting lipsticks - the result is rather nice, yet not perfect. But the most important is, that milk doesn't irritate nor eyes neither skin and also it degreases very well. But what I liked the most and what makes this milk feel different that the other milks I've got - it's smoothing. My skin becomes soft and pleased, and foundation lays on so nicely, that it's simply wow! overall, I do really love this milk and I use it often in a duo with Sensitive Vegetal micellar water I'll tell you about the next time!



А ви вже спробували нову серію Ів Роше для чутливої шкіри?
Have you tried Yves Rocher Sensitive Vegetal series?

Ціна на сайті Ів Роше: 115 UAH за 200 мл.

Заспокійливе молочко для зняття макіяжу Yves Rocher надане для незалежного тестування брендом Yves Rocher

52 коментарі:

  1. Me too !! It's my favorite piece of balances and I'll be super disappointed if we do not find in the store , which is the most likely ...

    Seriously, every time like most products of Yves Rocher .

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. Хорошая серия для чувствительной кожи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я її вже близько місяця активно використовую - дуже задоволена)

      Видалити
  3. Looks like amazing product!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  4. I see one preservative here that irritates me... I'm glad you like this product though!

    ВідповістиВидалити
  5. Мені дуже подобається міцелярка

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В плані демакіяжу молочко в мене працює краще, але я викоритовую їх разом)

      Видалити
  6. Sound so great kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ВідповістиВидалити
  7. The quality of each photos and the write up is so on point! so inspiring to look at ♥

    New style post on the blog sweetie!
    http://contemporaryboy.com

    ВідповістиВидалити
  8. Looks nice!
    xx
    Larissa
    http://cenestquedelachance.blogspot.de

    ВідповістиВидалити
  9. Lovely presentation and the packaging is so cute. Happy Monday.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  10. Обожнюю молочко для зняття макіяжу, при нагоді спробую саме це. Дякую за відгук!
    завітайте на мій блог http://mandarynabblog.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що сподобалось) Це молочко варте уваги) Обов'язково зазирну!

      Видалити
  11. Awesome! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    ВідповістиВидалити
  12. Я не знакома с таким средством, интересно было почитать. :):):)

    ВідповістиВидалити
  13. Я тоже полюбила молочко для удаления макияжа, но не могу снимать им макияж с глаз)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А в мене воно цілком гарно працює) Навіть краще за міцелярку!

      Видалити
  14. люблю консистенцию молочка, с интересом попробую при случае. спасибо за информацию! мне важно, что глаза не раздражает!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене ним користується подруга, яка носить лінзи - цілком задоволена)

      Видалити
  15. Thanx for the review:) I haven't tried it but I used to have a YR shower gel in a very similar bottle. I wish I remembered its' name because it was really nice:)
    xoxo

    ВідповістиВидалити
  16. love it !

    have an amazing day :)
    keep in touch :)
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    ВідповістиВидалити
  17. Гель для очей я спробувала для чутливої шкіри із цієї серії дуже сподобався!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я його ще не пробувала, але думаю, що в мене буде доволі активне знайомство з цією серію)

      Видалити
  18. Подписалась!) Интересный блог!) http://igiveyouthecrown.blogspot.ru/2015/07/blog-post_5.html

    ВідповістиВидалити
  19. Відповіді
    1. Так, вся серія Sensitive Vegetal така повітряно-рожевенька)

      Видалити