вівторок, 14 липня 2015 р.

Догляд проти почервонінь Yves Rocher Sensitive Vegetal SPF 20 / Yves Rocher Sensitive Vegetal Anti-Redness Cream SPF 20

Продовжую знайомити вас з серією для чутливої шкіри від Ів Роше. Сьогодні дуже актуальний влітку засіб з SPF 20 - Догляд проти почервонінь Yves Rocher Sensitive Vegetal.

I go on writing about Yves Rocher series for sensitive skin. Today we've got a very important for summer item with SPF 20 - Yves Rocher Sensitive Vegetal Anti-Redness Cream.


Інформація Ів Роше:
"Догляд проти почервоніння SPF20:
- Миттєво зволожує шкіру;
- Захищає від дії ультрафіолетових променів;
- Попереджає появу почервоніння і їх повторне виникнення.
Кремова текстура догляду захищає шкіру і мінімізує появу подразнень шкіри.
Цей продукт не є повноцінним сонцезахисним засобом.
Тестовано під дерматологічних контролем."

Yves Rocher info:
"The SPF 20 Anti-Redness Cream:
- Moisturizes skin instantly- Protects against UVB rays- Reduces redness and prevents its reappearance- Its creamy texture protects skin and minimizes irritationThis is not a sunscreen.
Tested under dermatological, ophthalmological and allergological supervision. Free of perfumes, colorants and paraben."


Цей крем мене зацікавив наявністю сонцезахисного фільтру і, звичайно, обіцянкою позбавити почервонінь. Для моєї шкіри це дуже актуально! До речі, що ви думаєте про SPF 20? Як на мене, то цього достатньо для міста і повсякденного використання влітку.

This cream got me with SPF and, of course, with a promice to get rid of redness. Very useful for my skin! Btw, what do you think about SPF 20? As for me, it's enough for a city life and daily summer use.



Придивимось до крему ближче: він знаходиться в стандартному зручному тюбику в ніжній біло-рожевій гамі. Запаху майже немає, колір - білий. При нанесенні крем трохи липкий і моя комбі-жирна шкіра не дуже активно його всмоктує, тому треба акуратно наносити. Під час розподілення по обличчю він дає трохи білого кольору, але дуже швидко зникає.

Lets get a closer look: this cream goes in a usual comfortable tube colored pink and white. It has almost no scent and a white shade. During application cream is a little bit sticky and my combination to oily skin absorbs it not really well at first, so you should apply it careful. During application this cream gives slightly white shade to your face, but it disappears soon.



Попри те, що при нанесенні цей крем здається доволі "важким" для комбі-шкіри, він дуже комфортний в носінні. Я використовувала його навіть в сильну спеку і не отримувала дискомфорту, хоча, звичайно, блиск проявлявся швидше, ніж я б того хотіла. Також засіб гарно підійде під тональний. Щоправда, особливого ефекту на почервоніння і їхню кількість я не помітила - а саме це й повинна бути головна місія крему, зате шкіра була дуже гарно зволожена і гладенька весь час. Зараз я частіше використовую цей засіб ввечері, перед сном, бо при температурі +30 не хочеться взагалі ніяких кремів, тільки залізти в холодильник і залишитись там) На цьому моє знайомство з серією для чутливої шкіри закінчилось і я вважаю, що вони чудово підійде для тих, хто шукає неагресивні, але ефективні засоби.

Despite at first this cream seemed to be a "heavy" one for combination to oily skin, it's really comfortable in use. I applyed it even in a heat times and I got no discomfort, yet oily gloss appeared much faster. Also this item is nice as a foundation bace. But I haven't noticed any visible effect on my redness - even if it was the main cream's mission. But my skin was well moisturized and smooth all time. Now I use this item in the evening, before I go to sleep, because when it's +30, I don't want anything - just to hide in a fridge and stay there) That's the end of my aquitance with Yves Rocher series for sensitive skin. I'm sure it will be very nice for people, who search for effective, but non-agressive care products.


А як вам серія для чутливої шкіри?
What do you think about this series?

Ціна на сайті Ів Роше: 165 UAH за 50 мл. 

Догляд проти почервонінь Yves Rocher Sensitive Vegetal SPF 20 наданий для незалежного огляду брендом Yves Rocher

46 коментарів:

  1. Люблю ив роше!!! у меня есть такой крем из этой серии, но я им редко пользуюсь у вас отличный обзор!

    Welcome to my blog♥
    KOKA

    ВідповістиВидалити
  2. Я не пробовала уход марки, интересно. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я використовувала йго доволі актвино колись і тепер цікаво знайомитись з новинками)

      Видалити
  3. Мені також дуже подобається ця лінія у марки)

    ВідповістиВидалити
  4. не знакома с серией и честно говоря, вообще мало продуктов Yves Rocher пробовала, но то что пробовала, нравилось:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене з їхньою декоративкою дуже теплі стосунки))

      Видалити
  5. Great product, I really like that it has such a hight SPF! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  6. Great post! You have a lovely blog! Let me know if you'd like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
    http://lyinyou.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  7. Lovely blog
    Interesting post
    Great review :)

    check out my new post on: http://styleccentricfashion.blogspot.com
    follow for follow on ig: @styleccentricfashion
    follow for follow on bloglovin: https://www.bloglovin.com/blogs/sandf-styleccentric-fashion-14140809
    fan for fan on lookbook: http://lookbook.nu/monskinsmons
    follow for follow on: gfc and g+

    ВідповістиВидалити
  8. Для моей кожи он оказался тяжел, зато оч понравились мицеллярка и гель для глаз из этой серии

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені якраз) Хоча в нас зараз доволі холодна погода, а в особливу спеку я беру щось легше. О, міцелярка просто щастя! А гель я не пробувала(

      Видалити
  9. Sun protection is so important so this is a really useful product :)
    xx
    Larissa

    ВідповістиВидалити
  10. Resenha maravilhosa amei a dica do produto
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=eNNlFtDc1-o
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    ВідповістиВидалити
  11. Крем не для моего типа кожи, но мне было интересно почитать о нем)) Ната, спасибо за подробности))

    ВідповістиВидалити
  12. Very interesting!

    Looks great!

    Have a nice week!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  13. все крема, что я пробовала у марки мне не подошли, т.к. слишком плотные, но этот интересен.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю, в такому разі варто взяти пробник) У мене з кремами теж складні стосунки влітку, але цей моя шкіра сприйняла гарно, тому я тішусь.

      Видалити
  14. great post :) love your blog!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  15. дуже сподобалася мені ця серія! круто, що в складі засобу є СПФ, аж 20!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, мені теж) І SPF зайвим зараз точно не буде!

      Видалити
  16. I never used it but it definetely sounds very interesting.

    ВідповістиВидалити
  17. Не люблю кремы от Ив Роше... очень тяжелые для жирной кожи (((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я влітку надаю перевагу емульсіям, але цей крем виявився цілком непоганим для моєї шкіри)

      Видалити