четвер, 16 липня 2015 р.

Покупки на Parfumeria.ua / My Parfumeria.ua shopping

Хто не любить покупок? Думаю, всі люблять) Особливо, коли вдається отримати нарешті засоби, які дуже-дуже хотілось! Сьогодні я поділюсь з вами своєю радістю і покажу довгоочікувану посилочку з сайту Parfumeria.ua.

Who doesn't like shopping? I think everybody love it! Especially, when you can finally get products you wanted really badly! So yoday I'll share my happiness with you and show my parcel from Parfumeria.ua store.


1. Clinique Anti - Blemish косметичний набір I - я дуже поважаю засоби Clinique, хоча давно їх не використовувала. Зараз вирішила спробувати знову. Оскільки косметика доволі дорога, то хотілось спочатку визначити, що мені підійде, тому я замовила такий набір, в який входить пінка для вмивання 50 мл + тонік 100 мл + крем 30 мл. Вважаю, що цього достатньо для грунтовного ознайомлення і заодно подивлюсь, як ці засоби працюють всі разом, а тоді вирішу, чи купувати повнорозмірні. До речі, повнорозмірні мають об'єм 125, 200 і 50 мл відповідно.

1. Clinique Anti - Blemish set - I really adore Clinique products, yet I haven't been using them for a long time. So I wanted to try again) As this cosmetic is quite expensive, I wanted firstly to find out, what suits my skin better and ordered such a set, which contains cleansing foam 50 ml + lotion 100 ml + cream 30 ml. I think it's enough for a nice aquitance and I can also see, how these items work together. And then I'll decide if I need a full-size. Btw, full-size are 125, 200 and 50 ml.


2. Dior Addict Fluid Stick блиск для губ відтінок 373 Rieuse - я просто залишу це тут. Знаєте, де не так давно я просто дивилась в бік люксових засобів і зітхала. Я дуже його хотіла. І от він тут. Epic win!

2. Dior Addict Fluid Stick Lipstick 373 Rieuse - I'll just leave it here. You know, a year ago I just was watching lux products and sighing. I wanted it sooo badly! And now it's here. Epic win!


3. Artdeco Hydra Lip Booster блиск для губ відтінок 12 translucent corn poppy - є дві речі, від яких я не можу відмовитись: кава і блиски Artdeco. Обожнюю цю серію і при нагоді завжди поповнюю свою колекцію. А цей відтінок ще й такий коралово-літній, що просто вау-вау!

3. Artdeco Hydra Lip Booster Lip Gloss 12 translucent corn poppy - there are two things I can't refuse: coffee and Artdeco lip glosses. I love this series and I always add something to my collection on occasion. And this shade is so coral and summer, just wow!

4. Max Factor Lasting Performance тональний крем - у пошуках ідеального тонального - саме тонального, а не флюїду, ББ, СС-крему тощо. Експеримент № N.

4. Max Factor Lasting Performance Foundation - in a search on the perfect foundation - exactly foundation, not a fluid, BB, CC-cream etc. Experiment # N.


5. Mizon Pore Clearing вулканічна маска для шкіри обличчя - знайомство з брендом Mizon і просто потрібна нова масочка.

5. Mizon Pore Clearing Volcanic face mask - my aquitance with Mizon brand. And I just need a new mask.

6. Bioderma Sébium очищуючий пілінг для комбінованої та жирної шкіри - ще одне знайомство з брендом і потрібна-потрібна штука для обличчя, оскільки у мене саме закінчується тюбик скрабику від Ів Роше. До речі, я цей засіб вже спробувала і він класний! Але - деталі потім.

6. Bioderma Sébium Exfoliant Purifying Gel - one more aquitance with a new brand and a very needed item, because my lovely Yves Rocher exfoliant has almost ended. Btw, I already tried this product and it's so cool! But no spoilers))


Ось такі покупочки) А ще мені закинули пробник кондиціонеру Goldwell Dualsenses Ultra Volume.

That's all my shopping) Also I've got a tester of Goldwell Dualsenses Ultra Volume Conditioner.

А які у вас літні обновки?
What new items have you tried this summer?

46 коментарів:

  1. every product looks great :D so many cool items :))

    ВідповістиВидалити
  2. Отличные обновки! Поздравляю! :):):)

    ВідповістиВидалити
  3. Наталя, з покупками) Я багато років користувалася тоном Max Factor Lasting Performance, мені подобався) Дуже чекаю відгук на маску Мізон, давно на неї дивлюсь

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я от теж про цей тон читала, тому зацікавилась) А маску вже випробовую!

      Видалити
  4. Суперские покупочки. Жду с нетерпением отзывов.

    ВідповістиВидалити
  5. Чекатиму на враження від вулканічної маски та блиску від Діор. З гарними покупками, Наталко!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Думаю, про декоративку і писатиму найперше)

      Видалити
  6. Чудові обновки! Читала багато гарних відгуків про Max Factor Lasting Performance, особливо про його криючі властивості.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) О, я теж дуеж тішусь цій покупці)

      Видалити
  7. А я к Клиник отношусь спокойно, ни как их средства меня не могут покорить ))

    Блеск Диоровский тоже такой хочу, жду твоих впечатлений ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я саме планую скласти про неї нове враження, бо давно не користувалась нічим)

      Блиск вже чекає експериментів))

      Видалити
  8. Отличные покупки, Ната! У меня тоже есть такой флюид для губ диоровский, но в другом оттенке)) очень классный))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я теж думаю, що він чудовий) Хоча насправді попереду в нього ще трохи випробувань, перш ніж я сміливо про це заявлю в огляді!

      Видалити
  9. Graet post!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/lightness-with-blue.html

    ВідповістиВидалити
  10. You chose amazing cosmetics, dear :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  11. Cool shopping:) ...and Max Factor are my fav cosmetics:)

    ВідповістиВидалити
  12. Чудове замовлення!
    Про косметику Клінік по догляду читала негавтині відгуки, якось хотіла придбати їх крем для сухої шкіри, але мене відмовили;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, море радості)
      Ну я про Клінік чула багато позитиву) Буду тестувати!

      Видалити
  13. Натали отличные покупки, я хочу тоже диор только максимайзер:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я б хотіла його теж спробувати, але - хорошого потрошки)

      Видалити
  14. Поздравляю с удачными покупочками! Заинтересовали ВСЕ средства ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Потрошки про них пишу вже і випробовую все))

      Видалити